Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Айде и Сингапур. Брееей, много силен Никола!



    1 6 Nico Rosberg ROS Mercedes 1:45.316 1:43.020 1:42.584 12
    2 3 Daniel Ricciardo RIC Red Bull Racing TAG Heuer 1:44.255 1:43.933 1:43.115 12
    3 44 Lewis Hamilton HAM Mercedes 1:45.167 1:43.471 1:43.288 12
    4 33 Max Verstappen VES Red Bull Racing TAG Heuer 1:45.036 1:44.112 1:43.328 12
    5 7 Kimi Räikkönen RAI Ferrari 1:44.964 1:44.159 1:43.540 12
    6 55 Carlos Sainz SAI Toro Rosso Ferrari 1:45.499 1:44.493 1:44.197 14
    7 26 Daniil Kvyat KVY Toro Rosso Ferrari 1:45.291 1:44.475 1:44.469 15
    8 27 Nico Hulkenberg HUL Force India Mercedes 1:46.081 1:44.737 1:44.479 17
    9 14 Fernando Alonso ALO McLaren Honda 1:45.373 1:44.653 1:44.553 15
    10 11 Sergio Perez PER Force India Mercedes 1:45.204 1:44.703 1:44.582 20
    11 77 Valtteri Bottas BOT Williams Mercedes 1:46.086 1:44.740 11
    12 19 Felipe Massa MAS Williams Mercedes 1:46.056 1:44.991 11
    13 22 Jenson Button BUT McLaren Honda 1:45.262 1:45.144 13
    14 21 Esteban Gutierrez GUT Haas Ferrari 1:45.465 1:45.593 12
    15 8 Romain Grosjean GRO Haas Ferrari 1:45.609 1:45.723 11
    16 9 Marcus Ericsson ERI Sauber Ferrari 1:46.427 1:47.827 12
    17 20 Kevin Magnussen MAG Renault 1:46.825 9
    18 12 Felipe Nasr NAS Sauber Ferrari 1:46.860 8
    19 30 Jolyon Palmer PAL Renault 1:46.960 9
    20 94 Pascal Wehrlein WEH MRT Mercedes 1:47.667 8
    21 31 Esteban Ocon OCO MRT Mercedes 1:48.296 9
    22 5 Sebastian Vettel VET Ferrari 1:49.116 4
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • От: Формула 1

      Абе странна работа! Какво беше това поведение на колата на Фетел? А Кими го нямаше тоя проблем!
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • От: Формула 1

        Пак не дадоха на моя човек да стъпи на подиума! Крайно време е некой да натири Аривабене.
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От: Формула 1

          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
          Пак не дадоха на моя човек да стъпи на подиума! Крайно време е некой да натири Аривабене.
          http://formula1.sportal.bg/news.php?id=20940

          "....Заставам зад отбора, защото решението беше общо и продължаваме да вярваме, че беше правилното", убеден е Аривабене.

          Да вземат да натирят всичките ли , що ли ?!
          Последно редактирано от Vlado_Ts; 21-09-16, 10:34.
          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Добра идея! Поне ще се знае, че на тяхно място са дошли не'кви зеленчукопроизводители и не трябва да им се обръща внимание изобщо.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              дошли не'кви зеленчукопроизводители

              Аааа, в началото на 60-те, след "подобен" спор м/у "зеленчукопроизводители" и автомобилостроители... един Феручо, от Санта Агата близо до Болоня, почва нещо по-сериозно...
              "Според сина на Феручо Ламборгини, един ден баща му отишъл при своя приятел Енцо Ферари, за да се оплаче от качеството на съединителя на неговото Ferrari 250 GT. Енцо го отпраща с пожелание да продължи да се занимава с трактори, защото нищо не разбира от спортни коли. Ламборгини ядосано му отвърнал, че ще му покаже как се прави спортна кола. Върнал се във фабриката си, разглобил трансмисията на своето Ferrari 250 GT и видял, че съединителят е от същата фирма, която снабдява и неговите трактори със съединители. В складовете си открива част, която пасва на автомобила му, и така си решава проблема..."
              Еххх тия съсединители бе, и "наште" и "ваште"... И на старта, и след това...
              Та за техника, която трЕбе да цепи секундата всяка обиколка без ендженере нема да стане... А във Формулата - инджинерите и другите специалисти-факири се сменят м/у тимовете, като в оня виц за казармата: "Сменяме си бельото, ама помежду си..."
              Айде собствениците се смениха... И да не се окаже, че "супер-комерсиалния" Бърни, ще е като монахиня-кармелитка пред новия мустакат дедо... Сорри смесих темите, ама то и във Формулата си е миш-маш.
              Последно редактирано от ivied; 22-09-16, 10:06.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Собствениците се смениха, но Бърни остава още три години по желание на новия собственик.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Дали ще ги издържи...
                  edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Имам усещане, че ще ни закопае.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Като начало от Liberty Media на американския медиен магнат Джон Малоун щели да се концентрират върху пет ключови области (5-те "П"):
                      1. Повече промоция и маркетинг
                      2. Подобрена дистрибуция на дигиталното съдържание
                      3. По-голямо разнообразие от партньори и спонсори
                      4. Променен календар
                      5. По-добро използване на живите събития за подобряване на позиционирането в дигиталния свят

                      (квото и да значи всичко това в типичния бизнес речник)
                      Или демек, нещо като – по-съвременна продажба и по-малко промени по същината на шампионата. Нещо, което американските инвеститори направиха вече успешно в английския футбол например. Те "не промениха нито правилата на играта, нито структурата на Висшата лига, но започнаха да продават много по-добре изградените марки като "Манчестър юнайтед", "Арсенал" и "Ливърпул". А и във Формула 1 промените по правилата се правят трудно – сегашното споразумение "Конкорд", което регулира отношенията между основните участници, изтича в края на 2020 г. И дотогава не може да се очакват драстични завои."

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Новият президент на Формула 1 Чейс Кери, който е работил за 21st Century Fox и News Corp на Рупърт Мърдок, обаче отхвърля версията за "ръководените от печалбата американски инвеститори". "Разбира се, че печалбата е важна, но реалистично основната цел на бизнесите, в които съм участвал, е дългосрочната стойност. Целта не е това, което може да бъде постигнато в следващите 12 месеца, а къде отиваме в следващите три до пет години. Това означава желание за инвестиции. Liberty ще подкрепят, както го правят в техния основен бизнес, в медиите и в областта на забавленията", заяви той в интервю за сайт на шампионата formula1.com.

                        Liberty обяви, че ще работи в тясно сътрудничество с отборите, за да гарантира, че приходите им ще се увеличат, а също и популярността на спорта. За последните шест години глобалната телевизионна аудитория спадна от 600 милиона на 400 милиона зрители. Някои от ръководителите на тимове вече оцениха положително промяната, която е на път да сложи скоро край на стила на управление Бърни Екълстоун. Ако досега шампионатът се ръководеше консервативно от навършващия следващия месец 86 години британец, при Кери бизнесът със сигурност ще има повече общо с нормалните корпоративни структури. "Няма как да направим всички щастливи, но трябва да разберем какво искат всички и да им намерим начин за решение. Няма да има комитети, защото са бюрократични, но няма и да имаме диктатура, каквато досега е съществувала".

                        "Заубер" и "Форс Индия" имат заведено дело в Европейския съд заради разпределението на премиите, които облагодетелстват "Мерцедес", "Ферари", "Ред бул", "Макларън" и "Уилямс" заради историческия им принос. Въпреки че Liberty все още е в период на "изслушване" на заинтересованите страни, във въздуха вече витае желание за промяна. Американците дори заговориха, че ще предоставят възможност на отборите да инвестират във Формула 1, макар и още да не са предоставили детайли. "Спортът от много дълго време реве с искане нещо подобно да се случи, заяви пред The Guardian Антъни Индиамо, който ръководи адвокатска кантора с 30-годишна история със сделки във Формула 1.

                        Преразпределението на богатството на Формула 1 има три основни аспекта. Намаляването на разходите на отборите никога не проработи в пълния смисъл. Преразглеждането на системата за премиране на отборите може да доведе до по-равномерно разпределение на бонусите – нещо, в което вярват по-малките отбори. "Философията на американските спортни франчайзи е да се опитват да поддържат колкото е възможно равнопоставеност, за да има възможно най-голяма конкуренция", коментира заместник ръководителят на "Форс Индия" Боб Фернли пред Reuters. Според Индиамо на първо време отборите могат да поискат увеличение с поне 5% на своя дял от приходите. В момента те получават 50% процента. "Пет процента от 2.35 милиарда е много. Увеличава се тортата, а това означава, че може да има повече за всеки", коментира той.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          Собствениците се смениха, но Бърни остава още три години по желание на новия собственик.

                          Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                          Имам усещане, че ще ни закопае.
                          Няма и как иначе .

                          http://gong.bg/motorni/formula-1/mul...ksapil-399073?
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Аз мисля че на Бърни песента му е изпята, ще го задържат докато се ослушат и...... айде по живо здраво. Първите белези за това се проявяват.
                            Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Дойде и Сепанг:

                              1 44 Lewis Hamilton HAM Mercedes 1:34.444 1:33.046 1:32.850 11
                              2 6 Nico Rosberg ROS Mercedes 1:34.460 1:33.609 1:33.264 12
                              3 33 Max Verstappen VES Red Bull Racing TAG Heuer 1:35.443 1:33.775 1:33.420 15
                              4 3 Daniel Ricciardo RIC Red Bull Racing TAG Heuer 1:35.079 1:33.888 1:33.467 12
                              5 5 Sebastian Vettel VET Ferrari 1:34.557 1:33.972 1:33.584 17
                              6 7 Kimi Räikkönen RAI Ferrari 1:34.556 1:33.903 1:33.632 16
                              7 11 Sergio Perez PER Force India Mercedes 1:35.068 1:34.538 1:34.319 17
                              8 27 Nico Hulkenberg HUL Force India Mercedes 1:34.827 1:34.441 1:34.489 15
                              9 22 Jenson Button BUT McLaren Honda 1:35.267 1:34.431 1:34.518 17
                              10 19 Felipe Massa MAS Williams Mercedes 1:35.267 1:34.422 1:34.671 13
                              11 77 Valtteri Bottas BOT Williams Mercedes 1:35.166 1:34.577 9
                              12 8 Romain Grosjean GRO Haas Ferrari 1:35.400 1:35.001 14
                              13 21 Esteban Gutierrez GUT Haas Ferrari 1:35.658 1:35.097 14
                              14 20 Kevin Magnussen MAG Renault 1:35.593 1:35.277 13
                              15 26 Daniil Kvyat KVY Toro Rosso Ferrari 1:35.695 1:35.369 12
                              16 55 Carlos Sainz SAI Toro Rosso Ferrari 1:35.605 1:35.374 12
                              17 9 Marcus Ericsson ERI Sauber Ferrari 1:35.816 8
                              18 12 Felipe Nasr NAS Sauber Ferrari 1:35.949 8
                              19 30 Jolyon Palmer PAL Renault 1:35.999 8
                              20 31 Esteban Ocon OCO MRT Mercedes 1:36.451 9
                              21 94 Pascal Wehrlein WEH MRT Mercedes 1:36.587 9
                              22 14 Fernando Alonso ALO McLaren Honda 1:37.155 5
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Луд, луд уйкенд!

                                Гледате ли какво прави Алонсо?
                                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X