Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
    Преценката кой е най-добър може и да е субективна, но ако говорим за тази четворка, да кажа още веднъж, когато видя Фетел да кара слаба кола /каквато съм виждал да карат другите трима/, тогава мога ако преценя да го сложа в бройката, за сега случая не е такъв.И Бътън имаше година да мачка наред, когато автомобила му имаше голямо превъзходство, но не го слагате в групата.
    Аз мога да ти дам и обратни примери - за шампионска кола, но пилота в нея не става шампион в края на сезона (и то не един пример). Фетел е страхотен пилот и почти сто процентовата липса на пилотски грешки при него го доказва! Уебър кара абсолютно същата кола, ама вече и новобранките го бият като шкембе у дувар!!! Сигурен съм, че Фетел ще е почти толкова бърз и в не толкова бърза кола като болида на Ред Бул. Що се отнася до това, дали Алонсо ще успее да вземе още една титла (независимо с Ферари или не) преди края на кариерата си във F1 - не се знае, знае ли се... Не забравяйте, че от догодина болидите чисто технологично няма да имат почти нищо общо с това което е в момента! Нещата за всички започват почти от нулата и няма никакви гаранции, че Ред Бул ще продължи с доминацията си... Аз лично очаквам много технически проблеми в началото (и отпадания поради тази причина) свързани с двигатели и трансмисии. Следващата титла ще я вземе този, който стартира в сезон 2014 не с най-бързата, а с най-безпроблемната кола... Ако и Мишлен се върнат във F1 като се чува, нещата стават съвсем непредсказуеми...

    П.П. Зуека е болен ферарист. Преди 2 години се бяхме се събрали да гледаме формулата в нас, та още тогава (макар и с прискърбие) ми каза, че нямаме никакви шансове за титлата преди 2014-та и се оказа прав! Самата концепция на болида на кончетата е объркана - или е много бърз в квалификациите, но не може да поддържа темпо в дълга серия от обиколки или обратното, което се случва доста по-често. Идването на Пат Фрай от Макларън даде видими резултати през този сезон (най-вече по посока на загряването и пестенето на гумите), но не е достатъчно! Ще е интересно да си види, какви ще ги натвори догодина - построявайки чисто нова кола, от нулата...
    Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 26-08-13, 10:05.

    Коментар


    • От: Формула 1

      Не забравяй също, Марто, че 90 +% от времето при Фетел няма предпоставки за пилотски грешки. Колата доминира до такава степен, че той се вози. Виждаш, че в квалификациите не е така. Спомни и по-стари състезания, при преки двубои изобщо не се наблюдава липса на грешки. Вярно, че още е млад, моето мнение е че ще има още по-големи успехи, но това не го прави нито велик карач към момента, нито симпатичен на мен.
      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
        Не забравяй също, Марто, че 90 +% от времето при Фетел няма предпоставки за пилотски грешки. Колата доминира до такава степен, че той се вози. Виждаш, че в квалификациите не е така. Спомни и по-стари състезания, при преки двубои изобщо не се наблюдава липса на грешки. Вярно, че още е млад, моето мнение е че ще има още по-големи успехи, но това не го прави нито велик карач към момента, нито симпатичен на мен.
        Аз си мисля, че Фетел израстна много през последните две години и като пилот (чисто технически) и във психологически аспект! Пак казвам - ако всичко идваше само от колата - Ред Бул през последните три години трябваше да приемат за загуба, всичко друго освен първа редица на стартовата решетка и двойна победа в края на състезанието, а нещата не стоят така! Уебър блясва единствено ако си улучи настройките на колата, а това става на десет старта веднъж (средно аритметично), а Фетел в абсолютно същата кола е почти безгрешен вече (на ръба е да направи F1 толкова безинтересна, колкото я направи Шумахер във Ферари едно време...) и това не се дължи само на колата (казвам го като болен фен на Ферари и Алонсо).
        Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 26-08-13, 10:21.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Във връзка с предния ми пост, да кажа още че не бях фен на Алонсо когато доминираше и стана световен шампион.Започнах да му обръщам внимание когато дойдоха проблемите и видях как се бори с тях.По същият начин сега и Хамилтън ми е симпатичен.Може и с Фетел така да стане някога, но не и сега....

          Мноого съм резервиран за това дали Уебър е равнопоставен така както е Фетел, по ми се струва че го ползват за патерица когато им потрябва.
          Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
            Във връзка с предния ми пост, да кажа още че не бях фен на Алонсо когато доминираше и стана световен шампион.Започнах да му обръщам внимание когато дойдоха проблемите и видях как се бори с тях.По същият начин сега и Хамилтън ми е симпатичен.Може и с Фетел така да стане някога, но не и сега....

            Мноого съм резервиран за това дали Уебър е равнопоставен така както е Фетел, по ми се струва че го ползват за патерица когато им потрябва.
            Все си мисля, че топ пилота в един тим се избира на база на показаното на пистата, а не защото шефа на тима е решил така... Уебър е станал патерица, защото на фона на показаното от Фетел не става за друго! Много интересен въпрос е, защо продължава да стои в този тим, ако смята, че го спъват от отбора..?!!

            Коментар


            • От: Формула 1

              Не казвам че Уебър е супер звезда, но отбор при който дадените за него пари играят основно роля за реклама и възвръщенето им на базата на тази реклама /което не е съвсем същото при автомобилните производители/, голяма роля в политически аспект може би имат и неща като народноста на пилотите и сигурно много други неща.Да не говорим че и симпатийте на едноличен собственик какъвто се явява Матешиц, могат много да повлияят в някой аспекти на управлението на отбора.
              В случая с Уебър си мисля че им е удобен с това че е познато лице и му имат доверие, а не е някой от който незнаят какво да очакват, особено изтичане на информация от което е нормално много да се боят.Те затова и не искат много от него, освен да подпомага Фетел и в моментите когато той покаже характер го спъват.
              Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                Не казвам че Уебър е супер звезда, но отбор при който дадените за него пари играят основно роля за реклама и възвръщенето им на базата на тази реклама /което не е съвсем същото при автомобилните производители/, голяма роля в политически аспект може би имат и неща като народноста на пилотите и сигурно много други неща.Да не говорим че и симпатийте на едноличен собственик какъвто се явява Матешиц, могат много да повлияят в някой аспекти на управлението на отбора.
                В случая с Уебър си мисля че им е удобен с това че е познато лице и му имат доверие, а не е някой от който незнаят какво да очакват, особено изтичане на информация от което е нормално много да се боят.Те затова и не искат много от него, освен да подпомага Фетел и в моментите когато той покаже характер го спъват.
                Айде за състезанията приемам, че си прав въпреки, че за толкова години случаите се броят на пръстите на едната ръка...По време на квалификациите кой го спира..?!! Ами за безумно слабите му потегляния на старта, кой му е виновен..?!!!

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                  А не! Само Шумахер не стига. Трябва и Жан Тод, пък и още доста народ. Трудно се съчетава екип. Засега не им се удава.
                  Трябва само да си спомним когато Шуми(когото харесвах докато беше в Бенетон) тръгна да отива в Ферари,колко десетки бяха хората които смениха отбора заедно с него? Като почнеш с Жан Тод,не по малко важните Рос Браун и Рори Бърни и ........,и редичката е доста дълга!
                  Иво (таксито) Андреев
                  0988 91 80 50
                  Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнение
                    Преценката кой е най-добър може и да е субективна, но ако говорим за тази четворка, да кажа още веднъж, когато видя Фетел да кара слаба кола /каквато съм виждал да карат другите трима/, тогава мога ако преценя да го сложа в бройката, за сега случая не е такъв.И Бътън имаше година да мачка наред, когато автомобила му имаше голямо превъзходство, но не го слагате в групата.
                    Много вярно.Леко така кой скоро,ама доста скоро загуби състезанието между предпоследния и последния завой на пистата,а водеше с много през почти цялата дистанция?Ама 3 об преди финала като му се залепиха на задната броня и не му издържаха нервите? Иначе Бътън и Кими,точно в този ред,са хората които когато са печелили състезание са го правили с каране,не с кола! И пак те са хората които най добре се справят с задачата да пазят гуми? А да си спомним кой друг има три победи(не само от 9-то на 2-ро)с старт от последно място? А и кой друг след поне 3 год прекъсване се е върнал и още първата година с доста средна кола е трети в генералното за годината? Е те такива хора за мене са карачите!
                    Иво (таксито) Андреев
                    0988 91 80 50
                    Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                      А да си спомним кой друг има три победи(не само от 9-то на 2-ро)с старт от последно място?
                      Интересно ми е кой има три победи след старт от последно място... Аз поне не се сещам да има някой даже с една. От сега каращите:
                      Фернандо в Сингапур'08 беше 15-ти,Шуми една година в Белгия взе победа от 16-то място, Кими '05 в Япония - 17-ти.
                      иначе рекорда е на Джон Уотсън, '83-та Лонг Бийч, от 22-ро място на старта.
                      “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                      Walter Rohrl
                      GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                        Аз си мисля, че Фетел израстна много през последните две години и като пилот (чисто технически) и във психологически аспект! Пак казвам - ако всичко идваше само от колата - Ред Бул през последните три години трябваше да приемат за загуба, всичко друго освен първа редица на стартовата решетка и двойна победа в края на състезанието, а нещата не стоят така! Уебър блясва единствено ако си улучи настройките на колата, а това става на десет старта веднъж (средно аритметично), а Фетел в абсолютно същата кола е почти безгрешен вече (на ръба е да направи F1 толкова безинтересна, колкото я направи Шумахер във Ферари едно време...) и това не се дължи само на колата (казвам го като болен фен на Ферари и Алонсо).
                        Чест ти прави - обективната и точна преценка... И не защото съм фен на Себ... Много са факторите. Да направиш от един отбор и от един състезател - явен талант, световен шампион за пореден път - не е просто работа или съчетание от фактори и пари...
                        И това, но се иска и още нещо...

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          И аз съм съгласен с Марто. Не ми е симпатичен, не съм му фен, мразя ери на абсолютна доминация с толкова голям гап, но Фетел наистина израстна като пилот в последната година и половина. Миналото състезание беше решаващо за повратна точка в шампионата, както е и следващото, но за съжаление Нандо и Хам не успяха с наличното да обърнат нещата. Кими е велик, да , но Лотус не са наясно нито със стратегиите, нито са на ниво да обърнат шампионата.
                          Та Себ колкото и да МИ е неприятно, крачи уверено към четвърта титла. Било то негова, или на Нюи, или на целия тим заслуга.
                          На Фетел и Хамилтън е бъдещето.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            e, не го отписвайте Алонсо съвсем... все пак Монца е италианската писта,
                            "у дома нали и стените" нещо там...
                            ама от както загина Сена на нея,
                            тази писта престана да ми доставя удоволствие,
                            остана само напрежението от състезанието...
                            55% за Фетел,
                            30% за Алонсо,
                            10% за Хамилтън - ако ги барнат най-после тия настойки ли - настройки ли
                            и 5% непредвидени...
                            Последно редактирано от ivied; 26-08-13, 18:31. Причина: %

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Сена загина на Имола, Лека му пръст!
                              Бил съм на паметника му на Тамбурело. Няма как да не се развълнува човек.
                              Бях на последното състезание на Имола. 2006 година. Много приятна писта. Жалко, че я загърбиха изклесиците на Тилке!
                              Монца е скучна и монотонна, дори за публиката. Състезанията свършват доста бързо. И там съм бил 5-6 пъти.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Първоначално публикуван от javoresku Преглед на мнение
                                Интересно ми е кой има три победи след старт от последно място... Аз поне не се сещам да има някой даже с една. От сега каращите:
                                Фернандо в Сингапур'08 беше 15-ти,Шуми една година в Белгия взе победа от 16-то място, Кими '05 в Япония - 17-ти.
                                иначе рекорда е на Джон Уотсън, '83-та Лонг Бийч, от 22-ро място на старта.
                                Яворе, по спомен, 2011–а, на Интерлагос Бътън стартира от бокса, след това търпя наказание още веднъж, после отнесе удар и влиза в боиса непредвидено и в предпоследната обиколка се залепи на Фетел на мократа писта и го отвя...
                                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X