Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
    Баси, тия от Ферари пак оплескаха стратегията! Няма ли да се научат да не настъпват мотиката така често и то по един и същи начин?

    Коментар


    • От: Формула 1

      Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
      ...Ако нямаше спукани гуми разликата сега щеше да бъде повече от 1 точка ....
      Няма гаранция Щото ако беше заваляло дъжд ? Или ако по- преди на Хамилтън не му се беше откачила яката , пак можеше сега да е 1 точка . Ако пък Верстапен беше карал в 5-6 състезания без да му се троши колата ...
      ..ако пък баба беше мъжка ...

      В крайна сметка такива условности правят състезанията интересни . Иначе Формулата щеше да прилича на изпит за шифьори .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
        Макс постави началото.
        Мисля си за ново правило:
        Ако си по-бавен от пилота пред теб със секунда и повече на обиколка, трябва да направиш път на по-бързите.
        Така е ми ! Що само да се пречкат .
        Правилото е интересно . Даже мога да го допълня : "По- бързите" да карат със включен "син буркан" ( подобен на наш`та милиция) , а по- бавните като видят буркана - да намалят , да отбият плътно вдясно на пистата - на определената за тази цел места , да изключат/загасят "задвижващата система" и да изчакат по- бързите да отминат .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
          ... Или ако по- преди на Хамилтън не му се беше откачила яката , пак можеше сега да е 1 точка . ...
          Що се праиш на ...? Нали заради тая откачена яка наказаха Фетел, та да не заприлича верно на изпит ама за механици.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • От: Формула 1

            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
            ....................
            И като заядливец ме биваше, ама...
            Lancia Delta HF Integrale Evolucione

            Коментар


            • От: Формула 1

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              Що се праиш на ...? Нали заради тая откачена яка наказаха Фетел, та да не заприлича верно на изпит ама за механици.
              Фетел го наказаха не заради яката , а заради факта , че като се изравни с Хамилтън , взе че изряска последния като гладиатор , че и придружено с нещо от сорта на : "Абе ей , д@@ба тв.... м@@@ ... "

              Но мислим дека тва вече се изЯсни . Включително и от самия Фетел .

              Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
              И като заядливец ме биваше, ама...
              Преди време един "колега" от южната ни съседка по съвсем друг повод беше възкликнал ( ама се сещам за него) : "Сеир , комшу , сеир ! "

              ...та и ний тъй .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Дойде и Хунгароринг. И там съм бил, но вече не помня годината. Спечели Сена, ама трябва да се ровя в Интернет за уточнения.

                Та, квалификацията:


                1 5 Sebastian Vettel VET Ferrari 1:17.244 1:16.802 1:16.276 14
                2 7 Kimi Räikkönen RAI Ferrari 1:17.364 1:17.207 1:16.444 14
                3 77 Valtteri Bottas BOT Mercedes 1:18.058 1:17.362 1:16.530 18
                4 44 Lewis Hamilton HAM Mercedes 1:17.492 1:16.693 1:16.707 17
                5 33 Max Verstappen VER Red Bull Racing TAG Heuer 1:17.266 1:17.028 1:16.797 14
                6 3 Daniel Ricciardo RIC Red Bull Racing TAG Heuer 1:17.702 1:17.698 1:16.818 14
                7 27 Nico Hulkenberg HUL Renault 1:18.137 1:17.655 1:17.468 14
                8 14 Fernando Alonso ALO McLaren Honda 1:18.395 1:17.919 1:17.549 17
                9 2 Stoffel Vandoorne VAN McLaren Honda 1:18.479 1:18.000 1:17.894 17
                10 55 Carlos Sainz SAI Toro Rosso 1:18.948 1:18.311 1:18.912 19
                11 30 Jolyon Palmer PAL Renault 1:18.699 1:18.415 14
                12 31 Esteban Ocon OCO Force India Mercedes 1:18.843 1:18.495 16
                13 26 Daniil Kvyat KVY Toro Rosso 1:18.702 1:18.538 15
                14 11 Sergio Perez PER Force India Mercedes 1:19.095 1:18.639 15
                15 8 Romain Grosjean GRO Haas Ferrari 1:19.085 1:18.771 15
                16 20 Kevin Magnussen MAG Haas Ferrari 1:19.095 9
                17 18 Lance Stroll STR Williams Mercedes 1:19.102 9
                18 94 Pascal Wehrlein WEH Sauber Ferrari 1:19.839 9
                19 40 Paul di Resta DIR Williams Mercedes 1:19.868 11
                20 9 Marcus Ericsson ERI Sauber Ferrari 1:19.972 8

                Някой да е наясно защо се получава това изместване на първата позиция?
                Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                Коментар


                • От: Формула 1

                  1 Себастиан Фетел Ферари 1:16.276 мин
                  2 Кими Райконен Ферари +0.168 сек
                  3 Валтери Ботас Мерцедес +0.254
                  4 Люис Хамилтън Мерцедес +0.417
                  5 Макс Верстапен Ред Бул +0.521
                  6 Даниел Рикиардо Ред Бул +0.542
                  7 Нико Хюлкенберг Рено +1.192
                  8 Фернандо Алонсо Макларън +1.273
                  9 Щофел Вандоорн Макларън +1.618
                  10 Карлос Сайнц Торо Росо +2.035
                  11 Джолион Палмър Рено 1:18.415 мин
                  12 Естебан Окон Форс Индия 1:18.495
                  13 Данил Квят Торо Росо 1:18.538
                  14 Серхио Перес Форс Индия 1:18.639
                  15 Ромен Грожан Хаас 1:18.771
                  16 Кевин Магнусен Хаас 1:19.095
                  17 Ланс Строл Уилямс 1:19.102
                  18 Паскал Верлайн Заубер 1:19.839
                  19 Пол ди Реста Уилямс 1:19.868
                  20 Маркус Ериксон Заубер 1:19.972
                  Taka по-добре ли е? Зависи откъде копираш таблицата.

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Там уж по-подробно. При теб пък е по-прегледно.

                    Бе, най-добре да си гледаш в реално време.
                    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Леко скучно състезание,но спора за първо място ни държи будни.Фетел какво се оплакваше от колата?
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                        ...П.П. Крайно време е вече да му кажат ариведерчи на Аривабене...
                        Я пак ?

                        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                        ... спора за първо място ...
                        Спор за първото място днес нямаше .
                        По- точно имаше изненада за третото .
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          Кви беха тия номера от Мерцедес?
                          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Евала му на Луис, че върна позицията. Бях готов да се обзаложа че няма да го направи.
                            “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
                            Walter Rohrl
                            GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Доказва единствено, че пилотите стават все по послушни. И как не, като, там, едни милиони...
                              Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Мулти 57 стана неделята Ферари, какво да ги правиш... Най-бърза обиколка Алонсо с Макларън Хонда Чудно сега дали ще върнат Верстапен в Торо Росо

                                Не мога да разбера защо всички казват "браво на Люис, че върна позицията, това е отборен играч", а не браво на Ботас, че въобще му я даде поначало. Щото можеше да не се случи. Я си представи на ХАМ да му кажат "абе я го пусни, па ако не стане работата евентуално ще се смените обратно"....да бе...

                                Не отричам, че ХАМ постъпи правилно, но самия факт, че всички му викат "евала" за това, че си е удържал думата показва какъв е бил моралът му до момента.

                                За мен евала на Торгер Волф и Ники Лауда. Е там вече трябва да имаш топки, за да обърнеш смяната. Каквото и да си говорим ХАМ е по-реалния претендент за титлата от двата Мерца, а тия три точки може да им се върнат тъпкано на края на годината. Тогава кой ще е виновен, Волф и Лауда. Така че за мен поздравленията принадлежат на тях двамата за тежкото решение, защото по-лесното е като Ферари.

                                За самите Ферари какво да кажа....да, Кими му пази гърба, имаше повече темпо, но както се видя на тази писта повече темпо нищо не значи. С еднаквите коли най-вероятно нямаше да успее да го изпревари ако Себ се защитава. Т.е. позициите между тях пак щяха да се запазят, само дето щеще да се изнерви ситуацията, да изразходват повече ресурс от колите и най-вече и двамата да са по-бавни, което пък щеше да даде повече шансове на Люис.

                                Т.е. отборните заповеди в случая не мисля, че повлияха кое Ферари да е отпред, а просто дадоха шанс да задържат двойната победа. Иначе за добро или лошо отборните заповеди са си част от Ферари.

                                Апотеозът на това състезание стана изпреварването на Фернандо. Шампионска маневра, достатъчно дръзка без да е нагла, с перфектно изпълнение и в перфектно избран момент. Е, ако Сайнц беше решил да се прави на Верстапен щеше да му затвори вратата и двамата да се приключат взаимно, но на тая писта няма как иначе да стане. Още повече пък изпреварващия да е с Хонда

                                За Верстапен какво да кажа...той Рикардо каза всичко. Пъпчивия не може да губи. Може да е много бърз, ама ако не му дойде акъла ще стане една бърза версия на Малдонадо/Квят.

                                P.S. Сега попаднах на това видео Не мога да разбера Магнусен какво се прави на защитник на Грожан и че едва ли не го бил върнал на Хълк заради него. Маневрата беше супер селска според мен.
                                Последно редактирано от ivokbg; 31-07-17, 08:48.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X