Маковете ще наваксат.
Дано само не се окаже, че Хода имат дефицит от 60-70 коня, както Рено миналата година.
За Нюи се чува, че бил недоволен. Не знам защо. Според мен, все по-малко го интересуват болидите от Ф1.
Ферари направиха някои промени по групата компресор-MGU. Говори се за по-голямо турбо.
Според хора на място, единствено двигателят на Хонда имал дрезгавия глас на Мерцедеса.
Рено и Ферари били по цигулести.
И Мерцедеса спря днес след 91 обиколки (пак най-много от всички).
Теч от охладителната система.
Но днес заваля дъжд следобяд и казаха, че направо оставят за утре.
Your conscience is all you can take to your grave.
Някой нещо да коментира след тестовете? Аз като новия-стар фен на Макларън не видях много от тях, но си мисля че се опитват да са много екстремни и ако канализират нещата имат шанс да направят фурор. Задницата на колата била супер тясна което било добро за общата аеродинамика, интересен бил балонът на носа но най-интересно ми стана като видях някакъв коментар че буталото на мотора на Хонда работело с три камери (горивни може би) и това би могло да е голям пробив.
Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.
...фурор, фурор... колко да е фурор?! като пак година, две ще са от "начало"... а, не като навремето, когато продадоха отбора на Рос Браун - и тогава станаха шампиони с развитата вече кола...
и ще видим и от пилотите, кой-как-колко ще развие колата - Фетел при червените, или Алонсо при МакХондите...
е те тва е въпроса
Дабъл декър дифузьора НЕ Е разработка на Хонда.
Да, Рос купи отбора, но и се поработи върху болида след това.
Хонда никога не са се занимавали пряко с аеродинамиката, нито го правят сега.
Та...отначало, колко отначало?
Трудния момент не е самият двигател. Говори се, че на диното мотора бил зверски мощен.
Важното е куплирането с ЕРС-а , със съответващите му електроники и мап.
Дефицита на миналогодишния двигател на Ферари спрямо този този на Мерцедес не е в самия двигател с вътрешно горене, а в неспособността им да извлекат всичките 160 коня позволена мощност от Енерджи Рекавъри Системата.
И в малката турбина за сметка на по-тесните дрешки.
Последно редактирано от TigerHunter; 05-02-15, 15:32.
Your conscience is all you can take to your grave.
Не съм чел нищо конкретно, но Хонда не са случайни при състезателните турбо мотори.
Колко години правят турбо мотори за IRL.
Тази година очаквам да се научат да координират добре хибридната част и после да скочат директно на върха заедно с Мерцедес.
Ферари също ще се опомнят рано или късно.
Рено ги виждам най-зле. Те имат най-много проблеми в интегрирането на двете части. И на хардуерно и на софтуерно ниво.
При все немалкия опит който имат и те с турбомоторите.
Миналата година, а мисля и преди това за КЕРС, Ред Бул ползваха висококапацитетни кондензатори за акумулиране на енергията.
Много от проблемите им се дължаха на тях.
Your conscience is all you can take to your grave.
Пак да повторя.
Не знам колко развита кола е било, но двойния дифузьор не беше разработка на Хонда.
Титлите през 2009 година ги спечели ДД.
След средата на сезона всички го изкопираха и силите се изравниха.
Ако си спомням добре, Хонда зарязаха развитието още през лятото.
Your conscience is all you can take to your grave.
да, тогава се отказаха - да, видим сега... „Ако всичко е под контрол, значи действаш и работиш твърде бавно.“ Марио Андрети
а, и "нещата" май, вече не са като по времето на Сена, уви... "Да бъдеш втори означава да си пръв от загубилите."
Като фен на Макларън, няма как да не си го пожелавам това.
Но мисля, че няма да е тая година.
Догодина вероятно.
Ще поровя за един клип на Макларъна от Херес.
Като див мустанг е.
В момента нямат контрол над тоя мотор.
Ето го. Личи си че има много коне и малко контрол.
Звукът е зверски.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар