Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На изчезване ли са истинските автомобили?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ...Разбираш ли ме за какво говоря?...
    Именно де. И аз за същото говоря

    Не знам до колко е валидна и другата причина за 'омекването' на колите напоследък.

    1. Електрониката е евтина. Да, разработката на електронните системи е скъпа, но това е еднократно. Самата електроника, произведена в голям тираж е евтина. И вместо да направиш мотор и трансмисия да издържат на издевателства, просто ги понатъпкваш с малко електроника, за да не се стига ди издевателства. И като се случи някой немски инженер на име Пшечик Хасаноглу да измисли тефлонови вложки за лагерите на коляновия вал и ето ти два вагона проблеми.

    2. Производителите на автомобили (всъщност, на каквото и да е), печелят от оборот. И искат да печелят всичките. А те никак не са малко. И по един или друг начин взимат мерки този оборот да продължи да го има. Щото ако всичките коли бяха като дъртите Волваци или Мерджани или дори прословутия Блубърд, пазара няма да свърши, но оборота ще намалее доста.

    Всичко това се оправдава със занижени емисии (съмнително, няколкото поредни скандала с дизелите са показателни) и с безопасност (също съмнително, една кола, произведена 98ма не е съществено по-опасна от една кола произведена 2012, при равни други условия и сравним брой ербеци). Дори става по-лошо - камарата електроника позволява на всякакви идиоти да си мислят, че могат да карат, а това вече си е откровено опасно.
    Сравнително пресен пример: на 30ти декември, на голямата предновогодишна пързалка, пътувах от СЗ за Шумен. В Котленския (всичко друго вече беше затворено), минал по някое време снегорин и до там. Няма пястк, няма сол. Фъртуна, видимост почти никаква, пързаля се, карам с около 40. Наближавам обратен завой и свалям на 20. В същия момент някакъв тарикат с Q5, решава, че му се моткам и ме изпреварва. И добре, че точно там снегорина беше направил около метър борд, та не излетя от пътя, с все ESP-тата и зимните гуми.

    Така наречените истински автомобили лека-полека наистина си отиват. И откровено се плаша от новата мода на безпилотните. Да видим докъде ще стигнат нещата...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

      Интересно, че тия, безпилотните, ги карат предимно безсмъртните..

      Коментар


      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

        Пуснаха ги за 5 дни,по няколко пъти на ден минаха на червен светофар и ги спряха.Интересното е,че си мислят как това е бъдещето пък на това бъдеще му трябва път или ленти в които само то да де движи там та като откачи да не ме гази.При тия закони тук луд късмет,че не утрепаха някой,такова съдене щеше да е че ще им избият мерака за експерименти.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

          Босе, я виж тука, някой си е запазил малко от истинските, може да ги налазиш

          https://fakti.bg/avto/222659-tainiat...aign=firstpage

          Коментар


          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

            Явно сьм у грешния бизнес аз.

            Има боклуци,но има и някои колици които си заслужават да си ги глезиш следващите 30 години.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

              Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
              Е ти си търсил перфектната пък такава и от истинските няма
              Ти изчерпа темата, и другия коментар за въздушното окачване - истината е че няма кола която да не се чупи, въпроса е да се поддържа лесно, безпроблемно и по възможност евтино. Това го има само при старите. Някой ако се сеща за кола, от новите която да е така може да сподели.

              Коментар


              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                До коя година са старите и след коя новите ?

                Коментар


                • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                  Първоначално публикуван от Bouns Преглед на мнение
                  Ти изчерпа темата, и другия коментар за въздушното окачване - истината е че няма кола която да не се чупи, въпроса е да се поддържа лесно, безпроблемно и по възможност евтино. Това го има само при старите. Някой ако се сеща за кола, от новите която да е така може да сподели.
                  За мен лично, проблема дори не е в това дали колата се поддържа особено евтино или не. Номера е да се налага да се поддържа РЯДКО. Щото, както казах и по-горе, ако ще трябва да отделям половин-един ден всяка седмица или една шапка пари всеки месец... е, не, благодаря. Тук не включвам задължителната смяна на консумативи, то си е в друг параграф.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                    А е и тоя номер важи тия дни - тук все още спирачки в дильра за 1100 долара пьк тя колата цялата е толкова,дискове не сьм сменял за 50 000 мили,накладките ми ги има вече и по 17 долара на Ибей и ти трябва една отверка да избиеш щифта и едни клещи да си отвориш челюстите.
                    Тоя номер при новите го няма,там се врьзва на комп. колата,че като спреш и си отвориш вратата си бие спирачки сама и 'оди сменяй накладки баси.

                    За накладки говорим или дискче и от това по-просто е смяна на крушка на стоп.Е да,при мен е вьртиш пласмасова врьтка,отваряш капака,вьртиш фасунката и сменяш крушката,2 кинта работа и половин минута,аки ти влиза дима от цигарата в окото минута и половина.За сравнение на новия модел сменяш целия стоп,ни е 2 лева ни е половин цигара време па си е стоп - свети като натиснеш спирачката.


                    Кой прави нормални не знам,нормалните са на около 12-15 години вече - всичко живо или е вьздухар окачване и компове или ако не е страда от децки проблеми като помпи,стартери,електрика,трансмисия...........и на всеки 3 седмици да ми ходи в сервиза МИ НЕ.

                    Днес сьм на канала с женския 420,да го видим него на над 350 000 какво ще иска освен масло,вьздушни филтри и вьртене на гуми.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      ...като спреш и си отвориш вратата си бие спирачки сама...
                      Това ми беше доволно безпокоящо съображение на новата, викам си ако го ползвам туй чудо ще кривя дискове като си знам как карам - ами интересното е че на тия auto hold светофарните глезотии колата си бие спирачки ама с перце. Направо проскърцват докато чакаш, точно като когато държиш педала съвсем леко натиснат и лекичко пълзи напред. Отделно че ако седиш дълго време примерно над половин минута през определени интервали колата се подрусва, точно като да пуснеш спирачката с една милимунда на автоматик. Имам чувството че пуска диска да се завърти с няколко мизерни градуса колкото да премести точката на загряването и после стиска пак. Може и да си въобразявам.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                        Е как загрява като няма триене
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                          Проблемът е че вече е загрял и трябва да се охлажда що-годе равномерно.

                          Коментар


                          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                            В случая Гоблина се е объркал, защото мястото, дето накладките стискат диска, е точка на охлаждане, а не на загряване.

                            Коментар


                            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                              Накладките пречат на охлаждането на диска точно на мястото , на което се допират до него !

                              Коментар


                              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                                Който кара автоматик без да е бъркалан като мен и в моите условия - просто спира на светофара до нула км/ч и продължава да натиска спирачката понеже е на D и ако я пусне колата ще тръгне. Това се случва примерно след като е намалил от ХХХ км/ч до нула и спирачките може да не са светнали но са почувствали блажена топлинка. Американеца така е учен, така е закърмен, и така си кара.

                                Бъркаланите като мен, когато има условия за това, намаляваме до метър-два преди светофара и пускаме спирачката през последния метър колкото гумите да направят оборот-два, и тогава или натискаме пак спирачката (ако сме с автоматик и сме на D), или си седим на неутрална без да пипаме педала ако не чакаме на пешеходна, или си натискаме педала при всеки вид трансмисия във всеки момент в който пред нас има пешеходци, с едно око в огледалото зер не щем някой джигит отзад да ни метне в пешеходеца отпред със сила по-голяма от това което можем да му отнемем натискайки спирачката.

                                Дисковете загряват адски бързо и в геометрична прогресия, но също толкова бързо и охлаждат (до някаква разумна "некривяща" температура), тъй че за мен тези последни метър-метър и половина и секунда-две свободия са достатъчни за да спя спокойно (с дисковете винаги съм имал нервна и пламенна връзка, може би понеже винаги съм бил с японки а там японеца освен ако не е Нисан - ич не обича да слага големи дискове, а пък с Мицубишито австралийска сглобка директно си имах познат и установен фабричен проблем с под-оразмерени, но за сметка на това и калпави такива).

                                Та, когато спирам до нула, винаги ми е проблем да знам че съм спрял до последно и не съм отпуснал спирачката да "проветря точката". И съм приятно изненадан че сегашната гад с автоматичното задържане на светофар явно се опитва да мисли и за това.
                                Последно редактирано от Goblin; 06-02-17, 17:34.
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X