Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На изчезване ли са истинските автомобили?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

    Лимузина осмак тия дни държи с проблеми до 300 000,без особен и проблеми не знам какво е ма ако не е проблем компютър на окачването или сензор за 400 кинта или помпа за 10000 или рейка за 2 или........съм съгласен,че даже и от мен давам 100 над тия 500.

    Да носи предница,да тропа,да бие Кардан,да ми кляка по улиците........кола на стотина хиляди за мен поне е проблем или по-точно не е кола.

    Кой прави 5 плюс метра осмаци ли и тия дни и да видим дали и на по колко какви проблеми дават и колко струващи са те?
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

      Бенц, наблюдавам те от известно време... добре е да поработиш върху синхрона между мозък и пръсти. Имам чувството, че едното не смогва на другото. С толкова пушки около теб, направо ставаш опасен.
      Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

      Коментар


      • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

        Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
        Бенц, наблюдавам те от известно време... добре е да поработиш върху синхрона между мозък и пръсти. Имам чувството, че едното не смогва на другото. С толкова пушки около теб, направо ставаш опасен.
        А мозьк от кьде?

        При изключен аутокоректор на телефона в 3 сутринта от лодка така става еле като ти трябва айпада за навигация

        Шессе старая




        И ти да видиш каква колекция ножове имам,мЪлииииии
        Последно редактирано от BENZBOSS; 29-01-17, 16:22.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

          Бенц не пущай коректора за нищо на света. Остави я тропката да си тропка там..
          Real Recognize Real

          Коментар


          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            А мозьк от кьде?

            При изключен аутокоректор на телефона в 3 сутринта от лодка така става еле като ти трябва айпада за навигация

            Шессе старая




            И ти да видиш каква колекция ножове имам,мЪлииииии
            Караш и пишеш, а? Да не блъснеш някоя акула на пешеходна пътека?... уффф, то и пиенето е забранено...
            Прави каквото щеш, ама да стане както трябва.

            Коментар


            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

              Първоначално публикуван от Тропчо Преглед на мнение
              Караш и пишеш, а? Да не блъснеш някоя акула на пешеходна пътека?... уффф, то и пиенето е забранено...
              При нас не е - иска се Шофьора да е трезвен,не е задьлжително той да кара обаче,може и 5 годишен да я вьрши тая работа.Акула не сьм бльскал,кит да ма акула още не сьм.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • От: На изчезаване ли са истинските автомобили?

                Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                Не, преди него беше 440/460.
                Имах навремето такава, много хубава кола, но произведена във VDL Nedcar - Холандия. Тая фабрика е била на ДАФ, после на Митсубиши, после на Волво, сега не знам дали я има.

                Не се оплаквам от тая кола, произведена в Холандия, тунингована в Германия, и карана в Унгария от мой приятел.
                Напротив - 850 е последното истинско Волво, въпреки предното предаване, това е колата която те разработват почти 10г. Платформата на колата и коша остават непроменени 10г. Първите С60 С70 С80, ползват същата платформа. Колкото до 440/460 в него двигателя и предницата е от Рено..... Не съм сигурен как се пуска линк но тук може да се види на какво е способно: http://9gag.com/tv/p/aN7BpM/volvo-85...eme-crash-test
                Лично мое мнение е че в новите коли се пестят тези 17 цента заради потребителя. Преди колите се проектираха внимателно после се произвеждаха 4 - 5 -6 и повече години. Конструкторите са обмисляли малките детайли, което е успешно, е ползвано за следващия модел. Сега на всеки две години нещо се модифицира в модела! Едно старо изследване сочеше, че над 50% от жените са избирали колите по цвят и външен вид - преди 15-на години боята металик беше скъпа екстра....... Сега в момента купувачите сравняват ЕКСТРИ. Всеки гледа кой модел с какви ЕКСТРИ е нищо друго. Производителите пестят от полуоските, за да останат пари са допълнителни ЕКСТРИ. Како писахте, по-бързо им омръзват и по често сменят колите.
                Един колега от форума беше реставрирал джип Тойота - какви снимки е качил на - дребни елементи по спирачната система, които е поръчал да купи десетилетия след като е произведена колата. За нов автомобил, никой няма да ти продаде нещо малко за няколко лева - всичко е сглобено (по всяка вероятност при някой подизпълнител). На фона на нарастващите екстри относителната цена на колите е паднала. Ако един Ланд Крузер е струвал 80 000 немски марки ( 90-те години) които сега като покупателна сила са 80 000 Евро, в момента дизеловия наследник ако не греша е под 120 000 лв.

                Коментар


                • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                  На линка който си пуснал се вижда, че във волвото има клетка (или поне някакво укрепване). Та не е много ясно колко е яко.

                  Иначе с останалото съм съгласен.
                  Последно редактирано от swartalf; 02-02-17, 12:02.
                  What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                  Коментар


                  • От: На изчезаване ли са истинските автомобили?

                    Първоначално публикуван от Bouns Преглед на мнение
                    .... Колкото до 440/460 в него двигателя и предницата е от Рено........
                    На чичо ми 460-то нямаше нищо от Рено по него. Зависи от къде е вкарана колата. Тия, които са си произведени за Шведско, са си чисто шведски и имат доста разлики с тия за останалата Европа. Вече не помня подробности, 15 години от тогава, но волвака е все още жив и все още се кара всеки ден софийско градско от изумително смотан шофьор. В смисъл, че за толкова години стаж, човека така и не се научи за чих чеп е ръгнат тоя лост по средата и кога и как трябва да се употребява....
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: На изчезаване ли са истинските автомобили?

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      В смисъл, че за толкова години стаж, човека така и не се научи за чих чеп е ръгнат тоя лост по средата и кога и как трябва да се употребява....
                      Познавам и аз такива от близкото ми обкръжение
                      Е, вече не карат, че много одъртяха.
                      сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                      dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                      Коментар


                      • От: На изчезаване ли са истинските автомобили?

                        Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                        Познавам и аз такива от близкото ми обкръжение
                        Е, вече не карат, че много одъртяха.
                        Чичката (или, както казват в тяхната махала 'лелинчо') е на 84, ама си кара... точно толкова смотано, колкото и когато беше на 50. Преди това не знам, не съм чак толкова дърт

                        както и да е, темата беше за истинските автомобили и като частен случай, за истинските Волваци. Преди време разгледах доста бройки 460-ки, имаше една-единствена като на чичо ми, за съжаление - яко омачкана. Всичките другите бяха полу-французки и като цяло - трупове на купове. 3-4 години по-късно, се бях засилил да си купувам 850. Ми... не можах да си харесам. уж яка и безпроблемна кола, обаче с доста дребни ядове - почти всички са с проблем в километража (да, знам, че се лекува за 5-6 кинта), то ключа на фаровете къде тръгне, къде не, то не знам си какви втулки и тампони - абе дреболии, ама някак тъпо.
                        Това, че всъщност не ми хареса особено като кола вече си е мой личен проблем, но някак ми е трудно да го приема за съвсем истински автомобил. Виж, 9ката не знам как е, просто не исках задно... и може би сбърках.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                          Е ти си търсил перфектната пък такава и от истинските няма
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Е ти си търсил перфектната пък такава и от истинските няма
                            Ами не. Старото БМВ(520, E34), освен, че имаше лек проблем с достигането до в къщи, го разкарах най-вече заради подобни тъпотии. Беше ми дотегнало през 20 дена да сменям я километраж, я клапанче на парното, я някоя друга подобна дивотия. Иначе крайно безпроблемен автомобил от към мотор и окчаване, че и от към разход на гориво, но... изнервящ. И от 15 годишен Волвак не съм очаквал чудеса (добре де, от някои очаквах, но както казах и по-горе, такива просто нямаше), обаче много мразя да се налага да отделям по половин ден всяка седмица, за да ми е всичко наред по колата.
                            Я кажи, ти твоите Мерцове, колко често се налага да им поправяш нещо, независимо колко е дребно? Подозирам, че едва ли е по-често от два пъти в годината...
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                              Това волво 440, от които са ми впечатленията, беше с двигател на рено..

                              То, както и следващи модели, са с така наречената SIPS = Side Impact Protection System, или образно казанно - система от тръби, интегрирани във вратите. И специално допълително усилени зони в ширина на купето, така че обемната клетка да бъде образувана.

                              В показания клип всички крашове са с един!!! автомобил. Явно е достатъчно здрав, нали?

                              Моето Волво го продадох със съжаление, в отлична кондиция, и единствените ремонти, които му правих за ~ 130 к км бяха по елинсталацията, защото бях завъдил мишки в гаража.

                              А на бенцовете ми, освен разни инцидентности ( смяна на сфери по окачването - и то при закупуването на колата, смяна на подгряващи свещи, една планка на реактивната щанга, биалетки на 210-та) и подобни, не съм правил никакви по-сериозни ремонти.
                              Последно редактирано от Veni1; 04-02-17, 13:45. Причина: правопис

                              Коментар


                              • От: На изчезване ли са истинските автомобили?

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Я кажи, ти твоите Мерцове, колко често се налага да им поправяш нещо, независимо колко е дребно? Подозирам, че едва ли е по-често от два пъти в годината...
                                О моите не са перфектни,БЯХА преди години като имах време и желание да си играя с тях та и те си искат любов като всичко друго,сега предпочитам да изляза с децата за риба вместо да се чудя защо тая фасунка на стопа от време на време не дава контакт / знам защо ма не ми се бьзика /.

                                Аз говоря за тежки проблеми по окачване,охлаждане,мотор,скорости........а това,че на 4 години спряла да му се вдига антената на 3 степени ми излизат само 2 или ми трябват 20 минути за смяна на регулатора на задното стькло.........ми то си вьрви с модела,няма перфектна машина.

                                Е вчера звьни бащата,в сервиза сьм с на сестра ти SLa.........е па нали беше за едни предни гуми само.............беше.......6 часа боклуци по предницата се сменят.В сьщото всреме дьртия танк вьн за 50 000 мили както казах му тропна горния болт на дясна биалетка и му смених успокоителния ам на волана,а и накладки да не ги забравя пак.Това е прежалена кола - товари се с колелета,на ски с нея се ходи / втора на прекьсевач из снега,че не вьрви нещо /на риби,детевоз в гадно време.............биеш го като маче у дирек и на няма и 12 000 си за задни гуми.И не се дава.

                                В сравнение 2005 SL500 му правя 100 метра права,90 градуса десен завой,200 метра права,обратен,200 метра права и 90 ляв завой.Е па светнаха 3 лампи,така това не се карало.........е как се кара,лимото го карам като спортно,спортното вече го караш като лимо,че не си знае сензорите,помпите,валвчетата и комповете по окачването.Да им го на идеите аз.Е ма тя колата нещо и е куцало.Ми да,сензор на окачването на предно дясно праща кофти сигнал до компа който пьк бьзика и помпата,като това се влияе и от спирачки и наклон на колата............3 завоя и клекна,3-4 месеца гонене на проблеми и духове,камара нерви и време и пари колко да купя още едно прежалено лимо. Е ПА НЕ,ЯЛА БАБА ДА ГА БЬЦНЕ


                                Разбираш ли ме за какво говоря?Предния модел са моите скорости,моя мотор с подобна хидропневматика на задното окачване.129 е модела,М119 мотор,722.6 скорости.Строши го това с каране и черпя 2 топли бири.Е ще ти се наложи да свалиш 12 ли бяха 14 ли хидравлични цилиндьрчета на механизма на мекия таван,ще ти вземат 450 кинта да ти ги направят като нови и заспива.2 дни работа и 450 кинта,туш.Онова следващото моделче за 2 дни още се чешем по тиквите какво му е пьк за 500 долара то само се качва на канала,иска поне още толко' за да слезе.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X