Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ - ИЗНЕНАДАТА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Като с повечето неща - минаваш тънко до момента на дебелия,после влиза дебел и за да си го изкараш не минаваш тънко.
    Поне не разбирам много от гуми си купувам Мишелинки,гледам един навъртял 400 000 с лек и средно лек / а сега де / офроуд с такива гуми та все до бакалията ше ме закарат,китаец не смея,сърце не ми дава.

    Тестове и инфо колкото искаш тия дни,избора по някой път куца ма поне инфо има.
    Около мен е пълно с относително внимателни водачи, които от няколко години експлоатират китайски гуми. В общия случай преобладават положителните мнения. Преди някоя година бях разглеждал някой от вездесъщите германски тестове на гуми,заключението беше че китайските са плътно до средното ниво, като се подобряват и съответно вдигат цените.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • Качеството на гумите се влошава поради еко-меко-верде-мерде изискванията. Постепенно за истински гуми в места като този форум ще се считат само китайските, индийските и индонезийските гуми. Както сега се риве за ТЛК 70, а хибридите се определят като велосипедерастия.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Темата е много дълга.
        Много зависи на каква кола и какво налягане ще се кара дадена гума. Ако колата е сравнително лека и изисква по-ниско налягане натоварването е едно, ако е тежка и изисква по-високо налягане натоварването е съвсем друго. За мен границата е около 2,2 атмосфери, над тези 2,2 атмосфери износването и риска от пръскане на гума е много по-висок отколкото под 2,2 или 2,0. За коли които изискват над 2,2 от една страна си струва да се инвестират повече пари в гуми тъй като се предполага, че ще изкарат по-дълго, от друга страна риска от спукване е много по-голям. Имам един приятел с който коментирахме точно този въпрос. Карал само с висок клас скъпи гуми, 2 комплекта - летни и зимни, но пръска поне по две гуми на година и минал на евтини зимни, така или иначе реално не ги кара повече от 2 години и поне не се отиква за скъпи.
        Аз карам коли изискващи налягане 1,8-2.0 и съм взискателен към гумите. По принцип залагам на среден клас гуми, най-евтиното по-марково което се предлага в желания размер.
        Сега като се наложи да купувам зимни гуми ми предложиха едни китайски на доста привлекателна цена и ми ги похвалиха като качествени и масово карани без оплаквания. Реших да рискувам, щом са проверени и на тази цена... Ами много приятно съм изненадан, след смяната с летните се усеща малко по-висок шум, но те всички зимни са леко шумни, като поведение до тук са без забележки, чакам снега за да ги оценя по-добре. Доста са меки, като ме притеснява малко мекия борд, времето ще покаже дали съм сгрешил или не.
        При по-евтините гуми трябва да се проверява, има някои дори не толкова евтини които са пълно дърво и набутвация, има и евтини които са с по-високо качество от средния клас. Високата цена и марката не са гаранция, примерно за Пирели няколко пъти съм чувал сериозни оплаквания, а един модел зимни на Петлас(на средна цена) познат ги пусна за продажба на под 1000км., че бяха супер зле на сняг.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          Темата е много дълга.
          Много зависи на каква кола и какво налягане ще се кара дадена гума. ..
          Точно това е един от признаците колко сериозна е марката:
          Читавите производители имат публична база - слагаш модела кола и връща на какво налягане трябва да караш съответния размер и модел гума (давало ми е и 2,8атм)

          масовото 2,2 е статистическото "свинско със зеле"







          http://www.denis2007.free.bg/nalqgane%20na%20gumite.htm
          Последно редактирано от DBRS; 15-12-19, 11:11.
          байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
          Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
          Суперспам - спама на суперите

          Коментар


          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            Всеки автомобилен производител дава за конкретния си модел автомобил с какви гуми да се кара и с какво налягане

        • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
          Точно това е един от признаците колко сериозна е марката:
          Читавите производители имат публична база - слагаш модела кола и връща на какво налягане трябва да караш съответния размер и модел гума (давало ми е и 2,8атм)

          масовото 2,2 е статистическото "свинско със зеле"

          ..............1............. 3.............. 2







          http://www.denis2007.free.bg/nalqgane%20na%20gumite.htm
          Така де. 215/65/16 примерно на моя Нисан тежащ 1600кг. се кара на 1,8. Същия размер на някой Мерцедес 2300кг. се кара на 2,2-2,4. Сещай се колко ще изкарат на едната и на другата кола, дори с различни тегловни индекси. Масовия 205/55/16 на някой хечбек 1100кг. ще се кара на едно налягане, а на някой тежък седан съвсем на друго, и пак - дори да е с друг тегловен индекс живота му ще е много по-къс.

          До сега май не съм имал кола и гуми които да се налага да карам на над 2,0. Единствено за кратко едни 17-ки които бързо разкарах. Имам обратния проблем - карам ги редовно твърде меки (на 1,6 вместо 1,9-2,0) и кривя джанти, без да съм пукал и кривил гума. Хич не обичам твърди гуми, но гледам да са близки до предписаното налягане, за това и избягвам големи джанти. Не обичам и излишно тежки коли които искат по-високо нялягане.
          205/80/16 на Самурая не може да се пренапомпи, дори на 1,0 не изглежда мека.
          Последно редактирано от Иван Жоров; 15-12-19, 12:03.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • Китайците гледали-гледали грайфер, па накрая решили да сложат да има от всичко:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191215_120731.jpg
Прегледи:1039
Размер:417.2 КБ
ID:6536395
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • DBRS
              DBRS коментира
              Редактиране на коментар
              Тая над 100 на вода, пързаля ли се?

              пп
              карана е мека, имаш картинка 1

          • DBRS коментира
            Днес, 12:36
            Тая над 100 на вода, пързаля ли се?

            пп
            карана е мека, имаш картинка 1
            На аквапланинг не съм пробвал На мокро не се пързалят - държат в завои, при потегляне не буксуват (но "Хемито" е 4х4 автоматик с ESP все пак). Водят се скоростен индекс V или Н. Имат, естествено ще пропуснат ли китайците и "М+S" означение, нямат обаче "mountain-snowflake".
            245 / 65 / 17 за 100 леФа - такова чудо не бЕх виждАл - значи че са 20 $ max цена на производителя, за да се "ценообразуват" на 100 лв. в КаЭмБея.
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • Уважавани (най-вече във ФорумЪт) марки :

              Nexen - корейска марка, китайско произв.
              Federal - тайвански;
              Sonar, Star Performer - Тайван
              Nankang - Тайван
              Alpina, Blackstone,Goodride, Westlake, Green Max, Atlas, Infinity, Top Sport - "чисти китайци"
              GT Radial - Сингапур
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение

                Около мен е пълно с относително внимателни водачи, които от няколко години експлоатират китайски гуми. В общия случай преобладават положителните мнения. Преди някоя година бях разглеждал някой от вездесъщите германски тестове на гуми,заключението беше че китайските са плътно до средното ниво, като се подобряват и съответно вдигат цените.
                Не държат на моите коли с моето каране,Мишелин и Континентал с определена носимост и твърдост на каучука,всичко друго или си отива до смяна на масло конците вън или криви на първата седмица.

                Китайски не съм пробвал,Японските не стават,а какво остава за китайски да пробвам.

                личен опит
                Последно редактирано от BENZBOSS; 15-12-19, 17:22.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • Добре нямам ма All season тогава как го превеждаш?
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Само те носят колата,държат на мокро и не я правят паметник в снега горе
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • То не да съм очаквал друго, де:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Gumi.jpg
Прегледи:1157
Размер:149.2 КБ
ID:6548193
                      Иначе не са "аспиринчести", съвсем прилично стоят на колата, просто явно от ракурса изглеждат малки.
                      Карат си на 200-220 км/ч без вибрациЙ, прилични са на снежец (колкото имаше, де) и държат на мокра трева. С кал си се пълнят на общо основание. За камънак вече писах - по-здрави са от Toyo AT. Експериментите продължават.
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

                        Мдаа , потвърждавам ! "Петиците" на сух асфалт се държат досущ като летна гума . Сега чакам зимата ....

                        За протокола : Лично аз никога не бих купил такова нещо , ама пролетта с въпросните "петици" (245/70/16 на 1 сезон ) така си купих с тях джипката. Та ще следя и зимата кво става . Иначе на черен път , вкл. на мокра трева , са пълен ташак.
                        Тъй . Зимата малко се измести във времето , ама пък сняг понатрупа на няколко пъти . След последните тестове включително и от тази сутрин :
                        - На сняг извън асфалта ги няма никакви . По асфалт : с повишено внимание . Демек: да не бързаш за никъде ...

                        .... та като крайно обобщение :
                        - през лятото на сух асфалт стават. Стига да не вали .
                        - На сняг и кал : пълен ташак !
                        - Което потвърждава първоначалното ми мнение ( от преди години), че дървено желязо няма .

                        Единственото предимство ( ако изобщо може да се говори за такова) на всесезонните гуми ( в частност wredestein quatraс 5 ) е че ако човек е мързелив няма да откачва и закачва джанти с гуми два пъти ( поне) в годината .
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение

                          Единственото предимство ( ако изобщо може да се говори за такова) на всесезонните гуми ( в частност wredestein quatraс 5 ) е че ако човек е мързелив няма да откачва и закачва джанти с гуми два пъти ( поне) в годината .
                          Не е малко. У ПерниСофия смяната (с монтаж и демонтаж на един и същи комплект джанти) за джип е 50 лв. минимум. Т.е. 100 лв. годишно, а може и повече да излезне.
                          Вчера АBS-ът на "Хемито" ми с цитираните "Unigrip" на всяко вкл. леко спиране се задействаше, принудих се ръчно да огранича автоматика на 3 и така да карам. Затова днес излезнах с "Либито" - с "Goodyear Wrangler AT/R", несменявани три години - кОпа и си вРъви само на дЗадно като танк. Та на китайците много им здраве - това лято ще бъде последно на "Унигрипките".
                          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                          Коментар


                          • Със всесезонния континентал(щото свалих зимните около 8 март) , при включено двойно в режим ауто нямам проблеми, макар че все пак се усеща известна липса на сцепление.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X