Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Тая игра със спора за ръчната защо е отпред сме я играли във форума на ситроен преди има няма десетина години. Накрая се стигна дотам да пиша на някакъв пич от ситроен във франция който ми върна, че е отпред именно защото се променя хода на окачването отзад. От там ако ръчната е отзад и е натегната яко и колата е на скорост, при лягането ще стане проблем. Отделно ако пък не е на скорост и е подпряна броня в броня както обичат да паркират из Франция, пак ще станело проблем. Вярно, мейла не го пазя, но ако искате пак ще им пиша да ги питам

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    Хм... Каква е болката с това, че спирачките са хидравлични? Та нали и при обикновения автомобил също са хидравлични...
    Да, в единия случай налягането се създава чрез човешката сила (и помощта на вакуума ), ама в другия случай пък си има хидроакумулатор, позволяващ безопасно спиране дори и при аварийно отпадане на входящото налягане...
    И отново системата е разделена на кръгове... Така, че не виждам никаква драма...
    Приятел си взе С5 автоматик 163к.с. 2011г... Карах го до Несебър - ами много приятна за шофиране кола... Несъмнено това окачване е едно от най-комфортните, на които съм се возил...
    Болката е, че при хидро-спирачките на ситроен реално нямаш механична връзка между педала на спирачката и самите спирачки. Педала управлява просто един клапан, пропускащ налягане към спирачките. Ама ако това налягане изчезне, понеже се е спукала тръба с високо налягане а централната ти сфера не държи налягане щото конжектьора (това дето регулира) се е скапал и не си го оправил - ще спреш като бързия влак - дълго и с много пищене
    What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
      Тая игра със спора за ръчната защо е отпред сме я играли във форума на ситроен преди има няма десетина години. Накрая се стигна дотам да пиша на някакъв пич от ситроен във франция който ми върна, че е отпред именно защото се променя хода на окачването отзад. От там ако ръчната е отзад и е натегната яко и колата е на скорост, при лягането ще стане проблем. Отделно ако пък не е на скорост и е подпряна броня в броня както обичат да паркират из Франция, пак ще станело проблем. Вярно, мейла не го пазя, но ако искате пак ще им пиша да ги питам
      По книга при напълно изправна хидравлична система нивото не трябва да пада 24 часа . Нормално в някакви граници трябва да държи поне 8 часа . За това на Закъсантията сложиха заключващ клапан със сфера . Тука съм виждал хидравлични ситроени както го угаси веднага да се свлече и да му опре вратата в бордюра При С 5 спирачната система е отделена от хидравликата на окачването и си е като на всички останали автомобили . Поне тези които аз съм виждал имат две електрически хидравлични помпи . Едната е за окачването другата за хидравликата на волана . Маслото не е зелено (ЛХМ) а е някаква синтетика от която се получават страхотни обриви .
      Последно редактирано от sek.1; 21-03-17, 06:19.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        По принцип не трябва да пада, ама ей на... Иначе от ксантията нататък нещата доста се променят. Впрочем ВХ-а ми имаше невероятни спирачки - не само беше лек, но и заради високото налягане на спирачната система направо ковеше на място с хубави гуми.
        What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Те всички хидравлични Ситроени имат уникални спирачки с тези 170 бара. Даже и без накладки, това си е хидравлична преса, пак може да блокира колелата. А когато всичко е изрядно, и с добри гуми, винаги може да направи под 33 метра спирачен път от 100 км/ч. Citroen SM правеше 32 м спирачен път, още 1970-та.
          И това без никакво усилие на педала, само една пружина регулира твърдостта. След 1990-та започнаха да правят доста твърди пружините, че при по-старите модели само като докоснеш педала и излиташ през джама

          А по въпроса със ръчната на предните колела - точно заради клиренса е. Всички модели с надлъжни носачи имат ръчна отпред, включително и Ц5, който има стандартни спирачки като всяка кола. А новият Ц5 ( след 2008 ) е с многораменно окачване отзад, и ръчната е вече на задните колела.
          Движението напред-назад при вдигане и спускане не е 20мм, много повече е. Задното колело се завърта с над 30° между горно и долно положение. И хоризонталният ход е поне 5-6 см, поне както съм го виждал.
          Последно редактирано от dhv; 21-03-17, 09:40.
          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170321_110537.jpg
Прегледи:1
Размер:46.6 КБ
ID:5747197Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170321_110541.jpg
Прегледи:1
Размер:54.3 КБ
ID:5747198Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170321_110546.jpg
Прегледи:1
Размер:46.9 КБ
ID:5747199 22мм разлика!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170321_110725.jpg
Прегледи:1
Размер:51.0 КБ
ID:5747200Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170321_110715.jpg
Прегледи:1
Размер:48.3 КБ
ID:5747201Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170321_110712.jpg
Прегледи:1
Размер:52.6 КБ
ID:5747202
            Поздрави на всички фенове на хидтавликата!

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение
              Болката е, че при хидро-спирачките на ситроен реално нямаш механична връзка между педала на спирачката и самите спирачки. ...
              Да де... То на обикновените спирачки да не би да имаш механична връзка между педала на спирачката и самите спирачки?
              Пак си е хидравлика... Това - в темата, че нещата не са чак толкова страшни, колкото се опитват да ги изкарат колегите
              Да, налягането е големичко, но пък системата пак е отделена на два кръга. И според мен вързаните към хидравличното окачване спирачки едва ли са толкова лошо нещо..
              И едва ли са чак толкова много хората, които са оставали без спирачки (иначе би се вдигнал вой до небето - то за Приуса за един педал на газта връщаха автомобили, пък за спирачки не ми се мисли...)
              То и аз съм бил в автомобил, който скъса тръбичка към задните спирачки - уж трябваше да има преден кръг, ама Москвето нещо загуби изцяло желание да спира
              Което не прави самата система 'калпаво и опасно конструирана'
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Да де... То на обикновените спирачки да не би да имаш механична връзка между педала на спирачката и самите спирачки?
                Пак си е хидравлика... Това - в темата, че нещата не са чак толкова страшни, колкото се опитват да ги изкарат колегите
                Да, налягането е големичко, но пък системата пак е отделена на два кръга. И според мен вързаните към хидравличното окачване спирачки едва ли са толкова лошо нещо..
                И едва ли са чак толкова много хората, които са оставали без спирачки (иначе би се вдигнал вой до небето - то за Приуса за един педал на газта връщаха автомобили, пък за спирачки не ми се мисли...)
                То и аз съм бил в автомобил, който скъса тръбичка към задните спирачки - уж трябваше да има преден кръг, ама Москвето нещо загуби изцяло желание да спира
                Което не прави самата система 'калпаво и опасно конструирана'
                Обикновено до десетата си година нито един от хидравличните ситроени нямат проблеми с нищо . Всички последващи проблеми идват когато проектния живот на колата заложен от конструкторите отдавна е изтекъл .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Обикновено до десетата си година нито един от хидравличните ситроени нямат проблеми с нищо . Всички последващи проблеми идват когато проектния живот на колата заложен от конструкторите отдавна е изтекъл .
                  Особено и ако е минал през някой "бай" дето любимият му лаф е "Тиа къде праат спагети и минети, коли не моат." и "Абе немското си е немско."
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                    Обикновено до десетата си година нито един от хидравличните ситроени нямат проблеми с нищо . Всички последващи проблеми идват когато проектния живот на колата заложен от конструкторите отдавна е изтекъл .
                    Да де - това не е проблем само на хидравличните ситроени... Когато изтече проектния живот на даден компонент - той се сменя... Това, че при ситроена окачването има уникални компоненти не означава, че като се износят - не трябва да се сменят...
                    Пневматиката отказва доста по-рано от хидравликата
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Да де - това не е проблем само на хидравличните ситроени... Когато изтече проектния живот на даден компонент - той се сменя... Това, че при ситроена окачването има уникални компоненти не означава, че като се износят - не трябва да се сменят...
                      Пневматиката отказва доста по-рано от хидравликата
                      Другия проблем е че много малко хора познават спецификата на хидравликата на Ситроен . В колко сервиза освен в специализираните си видял стенд за изпитване и пълнене на сфери ? Правят се елементарно .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        в някой сервизи не знаят какво е зеленото ти за стенд за изпитване и пълнене на сфери говориш
                        в Ц4 роботизираните кутии наливат ATF пълна мъка, скръб отвсякъде...
                        Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                          в някой сервизи не знаят какво е зеленото ти за стенд за изпитване и пълнене на сфери говориш
                          в Ц4 роботизираните кутии наливат ATF пълна мъка, скръб отвсякъде...
                          Щото не четат. Ма за гайкаджиите доста сме писали.
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
                            в някой сервизи не знаят какво е зеленото ти за стенд за изпитване и пълнене на сфери говориш
                            в Ц4 роботизираните кутии наливат ATF пълна мъка, скръб отвсякъде...
                            Аз си бях направил и докато имах БХ нямах грижи .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              А и сферите са различни! И всяка си има точно място и модел.

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                                А и сферите са различни! И всяка си има точно място и модел.
                                И се зареждат с различни налягания азот . На всяка сфера си пише колко бара и трябват .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X