От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци
Тая игра със спора за ръчната защо е отпред сме я играли във форума на ситроен преди има няма десетина години. Накрая се стигна дотам да пиша на някакъв пич от ситроен във франция който ми върна, че е отпред именно защото се променя хода на окачването отзад. От там ако ръчната е отзад и е натегната яко и колата е на скорост, при лягането ще стане проблем. Отделно ако пък не е на скорост и е подпряна броня в броня както обичат да паркират из Франция, пак ще станело проблем. Вярно, мейла не го пазя, но ако искате пак ще им пиша да ги питам
Болката е, че при хидро-спирачките на ситроен реално нямаш механична връзка между педала на спирачката и самите спирачки. Педала управлява просто един клапан, пропускащ налягане към спирачките. Ама ако това налягане изчезне, понеже се е спукала тръба с високо налягане а централната ти сфера не държи налягане щото конжектьора (това дето регулира) се е скапал и не си го оправил - ще спреш като бързия влак - дълго и с много пищене
Тая игра със спора за ръчната защо е отпред сме я играли във форума на ситроен преди има няма десетина години. Накрая се стигна дотам да пиша на някакъв пич от ситроен във франция който ми върна, че е отпред именно защото се променя хода на окачването отзад. От там ако ръчната е отзад и е натегната яко и колата е на скорост, при лягането ще стане проблем. Отделно ако пък не е на скорост и е подпряна броня в броня както обичат да паркират из Франция, пак ще станело проблем. Вярно, мейла не го пазя, но ако искате пак ще им пиша да ги питам

Първоначално публикуван от slowtraveler
Преглед на мнение

Коментар