sek.1, благодаря, още утре я разкачам, апропо, да ти се намира някакъв линк за ръководство на стар С11, че май доста са различни.
ittso , може и така да направя, стига да я намеря като част...всъщност, даже имам нещо впредвид.
Интересното е, че въпросния семеринг изглежда е сложен с "устните" навън, като го опипвам с една мъничка отвертка отвън и усещам как дращя по пружинката. Доколкото знам, семеринг се слага с "устните" към течността. Освен при ремонта в ЗРММ да са установили, че повърхността на втулката е корозирала и за да избегнат наранената част са я обърнали, имайки впредвид, че в този възел няма налягане. Другия вариант да я е слагал някой новобранец, който не знае какво прави. Лошото е, че въпросният възел е заврян на мама си в г@за и няма видимост като си мушна лапите вътре. Аз и затова търся ръководство, че да знам кое - как се слага и ако пък и пише размера на семеринга...ама май много се размечтах.
ittso , може и така да направя, стига да я намеря като част...всъщност, даже имам нещо впредвид.
Интересното е, че въпросния семеринг изглежда е сложен с "устните" навън, като го опипвам с една мъничка отвертка отвън и усещам как дращя по пружинката. Доколкото знам, семеринг се слага с "устните" към течността. Освен при ремонта в ЗРММ да са установили, че повърхността на втулката е корозирала и за да избегнат наранената част са я обърнали, имайки впредвид, че в този възел няма налягане. Другия вариант да я е слагал някой новобранец, който не знае какво прави. Лошото е, че въпросният възел е заврян на мама си в г@за и няма видимост като си мушна лапите вътре. Аз и затова търся ръководство, че да знам кое - как се слага и ако пък и пише размера на семеринга...ама май много се размечтах.
Коментар