Пиша нова тема, най-вече за да не цапам темите на колегите. Ще имам доста неща за правене по него и въпросите ми ще са доста, дано и да има желание някой да ми отговори - доста съфорумци имат необходимия опит и знания.
Закупих машината от търг в един завод, работила е в инструментален цех за поддръжка. Беше обявена за С10, но на паралелите и пише С11. Ще се ползва за любителски и хоби цели, затова и е с къси паралели - 1000 и нисък универсал . Доколкото виждам, годината на производство е 1964. Когато я взех вчера, мотокар я изкара от цеха, като я хвана с кутията към вилиците, сложиха плътно желязо в отвора и с дебело парче дървена греда под паралелите близо до десния крак (на мотокара бяха сложили удължения на вилиците) Докато го изкарваха, протече масло някъде откъм страната на лирата, определено от кутията. Наклона не беше повече от 20 градуса. Мъчих се да разбера откъде тече, но така и неможах отникъде да видя нещо конкретно. Като отворих капака след като го дотътрихме към крайното му положение у дома се оказа, че в редуктора има много малко останало масло. Иначе предавките и съединителя изглеждат добре смазвани, без посиняване и механични повреди. Маслото е чисто, със светлокафяв цвят и утайки почти няма.Някой да има идея откъде може да тече? Имам чувството, че се процеждаше някъде между редуктора и подавателната кутия. Ако някой знае пробката за източване като отворя капака с ремъците под нивомерното стъкло леко вдясно ли е?
Закупих машината от търг в един завод, работила е в инструментален цех за поддръжка. Беше обявена за С10, но на паралелите и пише С11. Ще се ползва за любителски и хоби цели, затова и е с къси паралели - 1000 и нисък универсал . Доколкото виждам, годината на производство е 1964. Когато я взех вчера, мотокар я изкара от цеха, като я хвана с кутията към вилиците, сложиха плътно желязо в отвора и с дебело парче дървена греда под паралелите близо до десния крак (на мотокара бяха сложили удължения на вилиците) Докато го изкарваха, протече масло някъде откъм страната на лирата, определено от кутията. Наклона не беше повече от 20 градуса. Мъчих се да разбера откъде тече, но така и неможах отникъде да видя нещо конкретно. Като отворих капака след като го дотътрихме към крайното му положение у дома се оказа, че в редуктора има много малко останало масло. Иначе предавките и съединителя изглеждат добре смазвани, без посиняване и механични повреди. Маслото е чисто, със светлокафяв цвят и утайки почти няма.Някой да има идея откъде може да тече? Имам чувството, че се процеждаше някъде между редуктора и подавателната кутия. Ако някой знае пробката за източване като отворя капака с ремъците под нивомерното стъкло леко вдясно ли е?
Коментар