Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ranger-x Преглед на мнение
    Здравейте може ли мнение за този компресор ,имаше писано по-назад в темата но не го намирам.Пък и ако може по-пресни мнения ще съм много благодарен. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpeg.jpg
Прегледи:258
Размер:1.43 МБ
ID:7011830
    Аз имам такъв от около 10г. Взех го тотално разнебитен и му правих ремонт от-до. Някъде назад в темата има снимки, светлосиньо съм го боядисал.
    Това е изключително идиото устойчиво, гарантирам. Само масло да има в и неможеш да го умориш с нищо!
    Добавил съм вентилатор да охлажда главата. Предпазен клапън на бутилката. Задължителния пресостат. Възвратен клапан задължително!
    Моя се върти от 1.5кв. трифазен мотор на 650 или 700оморота в момента. и гаси на 8 атмосфери. Бях го направил на 400оборота доскоро понеже го ползвах отдъжд на вятър за боядисване и върше работа и така. Има много голям дебит въздух на изхода,
    Тая година купих плазма Роен 120, и това чудо яде въздух като змией! Принудих се и вдигнах оборотите. Едвам едвам уяжда на плазмата при нагласени 4.5 атмосфери минимум за плазмата. Но при дълги рязове и насмогва и дори гаси отвреме навреме. Въпреки всичко като режа с плазмата може да се каже че работи нон стоп главата, понякога по 20-30-40минути почти без спирания и въпреки това чумата работи и въобще не се плаши. Имам и втора чисто нова такава глава, за някога натам проект да стане двуглав.

    Но тоя компресор е много здрав, непретенциозен и има много голям дебит въздух на изхода си. За любителски и за професионални цели не е никак лош, стига да е добре стопанисван и да има масълце. Монофазен двигател 2.2кв. съм го пробвал и мотора спря при 5 атмосфери, щеше да изгори. Така че това животно само с трифазен мотор, Препоръчително е 2.2 трифазен. Но както казвах и 1.5 трифазен дъри и работи безпроблемно при душмаснко дране с плазмата и си гаси на 8 без ядове.

    Клапанчетата вътре на главата може да се оформят от банцигова лента !

    Коментар


    • Картерната вентилация съм я извел с две маркучета до една малка пластмасова бутилка пълна с капачи в нея, закачена с ламаринка малко над самата глава. Така въздуха от картера минава лесно, а маслените капки се убират от самите капачки, понеже са мнго в бутилката. Глават-картера диша леко, а маслото си се стича обратно после в нея като е спряла. Без тия капачки почва да плюе масло с въздуха навън!
      На входа на главата задължително хубав въздушен филтър да не засмука някоя гадория да счупиш клапанче или още по лошо пржинка на клапана.

      Коментар


      • Този маслоуловител под пресостата е много важен! Без него отиват маслени пари в пресостата и когато разтоварва налягането вътре по контактните пластини става всичко гнус и мотора почва да работи на две фази понякога, и ако не се усетиш ще изгори мотора.

        Щото го похвалих и днес след 15мин. рзбота и взе да не ми качва налягане над 4атм. Даже до там качва бавно. Шума си е ефин и същ, предполагам, че съм скъсал пружинка на някой от клапаните. Поне клапаните се отварят много лесно, само развиваш горните болтове на главата и си там. Ще видиме какво ще изскочи като го отворя тия дни.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • sek.1
          sek.1 коментира
          Редактиране на коментар
          Пресостата командва само контактора . Консумацията е миливати . Има ли моторна защита вероятността да изгориш мотора е никаква . Разтоварването задължително през магнит - вентил .

      • Чак екстри като моторна защита в отделно табло няма. Така съм го наглобил преди години. Вътре самия вграден контактор в пресостата си върши работата. Достатъчно як е, стига да не плюе слузста вътре в кутията когато разстоварва системата.

        Оказа се счупен клапън на високото налягане.
        Запилих една жилава тенекия, нови 3д принтира ни от ТПЮ гарнитури и е коч. Работи си нормално пак.
        Корозията от влагата във въздуха обаче си е казала думата на клапаните, от едната страна ги е прояла малко. Ще намеря ламарина неръждайка 1.5мм или в тоя диапазон и ако пак се наложи след време ще запиля от нея, да не гният. Ето малко снимки какво представлява главата и клапаните, лесно е за ремонти и профилактика. УК25 е уж тая глава.
        На едната снимка има лепенки с книжно тиксто и точици на него плюс разстовнието между тях. Така най лесно се взимат размери на шантави несиметрични детайли. Вкарваш снимката в софтуера за чертане и по точиците скалираш да е 1/1 на размер. После директно чертаеш върху снимката без да имаш база. Така нещата стават точни ако има разни несиметричности. За гарнитури е идеален метод.
        Прикачени файлове

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X