Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ranger-x Преглед на мнение
    Здравейте може ли мнение за този компресор ,имаше писано по-назад в темата но не го намирам.Пък и ако може по-пресни мнения ще съм много благодарен. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpeg.jpg
Прегледи:170
Размер:1.43 МБ
ID:7011830
    Аз имам такъв от около 10г. Взех го тотално разнебитен и му правих ремонт от-до. Някъде назад в темата има снимки, светлосиньо съм го боядисал.
    Това е изключително идиото устойчиво, гарантирам. Само масло да има в и неможеш да го умориш с нищо!
    Добавил съм вентилатор да охлажда главата. Предпазен клапън на бутилката. Задължителния пресостат. Възвратен клапан задължително!
    Моя се върти от 1.5кв. трифазен мотор на 650 или 700оморота в момента. и гаси на 8 атмосфери. Бях го направил на 400оборота доскоро понеже го ползвах отдъжд на вятър за боядисване и върше работа и така. Има много голям дебит въздух на изхода,
    Тая година купих плазма Роен 120, и това чудо яде въздух като змией! Принудих се и вдигнах оборотите. Едвам едвам уяжда на плазмата при нагласени 4.5 атмосфери минимум за плазмата. Но при дълги рязове и насмогва и дори гаси отвреме навреме. Въпреки всичко като режа с плазмата може да се каже че работи нон стоп главата, понякога по 20-30-40минути почти без спирания и въпреки това чумата работи и въобще не се плаши. Имам и втора чисто нова такава глава, за някога натам проект да стане двуглав.

    Но тоя компресор е много здрав, непретенциозен и има много голям дебит въздух на изхода си. За любителски и за професионални цели не е никак лош, стига да е добре стопанисван и да има масълце. Монофазен двигател 2.2кв. съм го пробвал и мотора спря при 5 атмосфери, щеше да изгори. Така че това животно само с трифазен мотор, Препоръчително е 2.2 трифазен. Но както казвах и 1.5 трифазен дъри и работи безпроблемно при душмаснко дране с плазмата и си гаси на 8 без ядове.

    Клапанчетата вътре на главата може да се оформят от банцигова лента !

    Коментар


    • Картерната вентилация съм я извел с две маркучета до една малка пластмасова бутилка пълна с капачи в нея, закачена с ламаринка малко над самата глава. Така въздуха от картера минава лесно, а маслените капки се убират от самите капачки, понеже са мнго в бутилката. Глават-картера диша леко, а маслото си се стича обратно после в нея като е спряла. Без тия капачки почва да плюе масло с въздуха навън!
      На входа на главата задължително хубав въздушен филтър да не засмука някоя гадория да счупиш клапанче или още по лошо пржинка на клапана.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      Тук са 7 потребители онлайн. 0 потребители и 7 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X