Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

    За дългите дорници ще ти трябват и по дълги и с различна резба отдолу вретена. Аз без да стегна чак инструмента през дорника не рискувам. Никога не разчитай само на конуса, освен при пробиване и то не винаги. С дългите дорници става много малък хода на фрезата по вертикал и са малко използваеми. Колкото до смукачката, е па с Руския дъргел какво сравнение да се прави, аз ползвам такава да я не изхвърлям.
    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

    Коментар


    • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

      Това е преходника от ИСО 50 към ИСО 40 . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0141.jpg
Прегледи:1
Размер:154.7 КБ
ID:5699542Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0142.jpg
Прегледи:1
Размер:164.2 КБ
ID:5699541 Днес с божията помощ още едно тунингово окачване с качи на фрезата . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0139.jpg
Прегледи:1
Размер:151.1 КБ
ID:5699543Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0140.jpg
Прегледи:1
Размер:159.9 КБ
ID:5699544
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

        Станьо, ако случайно тръгнете да разфасвате нещо с ISO40 щпиндел, търся ей-тия матракулки:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kamacheta.jpg
Прегледи:1
Размер:222.1 КБ
ID:5699545
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

          Имам тамън 2 вертикални глави от ФУ 320 . Едната я разфасовах миналата година другата сега я почвам ама са ИСО 50 . Ще погледна на една бракувана 251 дали е оцелял фиксиращия палец .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

            От тия матракулки винаги се работи само с едната, като поработиш и ще видиш защо! Мисля че имах някъде по сандъчета, и то точно за това че като дойдеше фреза и едната веднага се сваляше. Но не знам от кой размер са. Ще търся.
            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

            Коментар


            • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              ...другата сега я почвам...
              Снимай процеса, ако можеш. От чертежи що-годе се ориентирам, но друго си е да го видиш на снимка. Не че скоро ще ми се наложи да отварям мойта (изглежда абсолютно всичко и е в норма, само контактното петно на зъбните колела не съм гледал).

              Долните им лагери (двуредовия ролков) са ужасно скъпи на читавите марки, тъй че ако ще хвърляш нещо - поне тях си ги пази. Сигурно и без друго знаеш де. За моя размер на хубава марка намирам разни за между 200 и 400 кинта.


              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Ще погледна на една бракувана 251 дали е оцелял фиксиращия палец .
              Ще съм благодарен, за кой ли път. Не че не могат да се направят, ама честно казано не ми се играе, ако има от къде да се намерят готови. Мойте и двата ги няма.

              Надявам се утре да приключа и с менгеметата - трябва да мина наклоните на дъската и да достъкмя клина. За седлото вече няма да трябват така или иначе.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                Но не знам от кой размер са.
                15.9x15.9x19, или нещо от сорта. Дупката е на дългата им страна.

                Защо само с едното се работи? Да не би да подпират някой не до там добре направен дорник и да се случва биене?
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Снимай процеса, ако можеш. От чертежи що-годе се ориентирам, но друго си е да го видиш на снимка. Не че скоро ще ми се наложи да отварям мойта (изглежда абсолютно всичко и е в норма, само контактното петно на зъбните колела не съм гледал).

                  Долните им лагери (двуредовия ролков) са ужасно скъпи на читавите марки, тъй че ако ще хвърляш нещо - поне тях си ги пази. Сигурно и без друго знаеш де. За моя размер на хубава марка намирам разни за между 200 и 400 кинта.


                  Ще съм благодарен, за кой ли път. Не че не могат да се направят, ама честно казано не ми се играе, ако има от къде да се намерят готови. Мойте и двата ги няма.

                  Надявам се утре да приключа и с менгеметата - трябва да мина наклоните на дъската и да достъкмя клина. За седлото вече няма да трябват така или иначе.
                  Аз разфасовам целите фрези
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                    Защо само с едното се работи? Да не би да подпират някой не до там добре направен дорник и да се случва биене?[/QUOTE] Точно така.
                    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                    Коментар


                    • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Аз разфасовам целите фрези
                      Е нищо де - щракай чат-пат, ако можеш. Смятам на доста хора ще е полезно, пък и аз искам да направя пълно TO на моята, не толкова че и има нещо, ами да съм наясно със състоянито на всичко.

                      Да имах време, бих дори дошъл да ти светя (щот акъл за даване, пък и изобщо, нямам ), ама не се очертава скоро да съм айляк...
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                        В общи линии остава само един гол корпус . Валовете ; винтовете и зъбните колела ги прибирам за материал . От двете маси мисля да си направя една раздвижна монтажно - заваръчна маса .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                          Аз си копам, малко по малко.

                          Едната страна на клина, грубо:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160124_153918.jpg
Прегледи:1
Размер:209.0 КБ
ID:5699794
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160124_153928.jpg
Прегледи:1
Размер:213.4 КБ
ID:5699795

                          Понеже имам 2 еднакви фрези, за грубо и за финиш, на снимката не се вижда, но крайния резултат е все едно шлайфана с нещо като 400 повърност, която почти няма нужда от повече обработка.

                          Отново пуснах голямата ламя в действие и за нула време всичко около фрезата стана в стружки. Отново попътно, 500 оборота, 400мм/мин и височина 2мм. Удоволствие е да се работи с това чудо и никак не съжалявам за дадените пари:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160124_191721.jpg
Прегледи:1
Размер:305.0 КБ
ID:5699797

                          Половината клин е завършен, остана само "кривата" му част и рязането:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160124_191735.jpg
Прегледи:1
Размер:227.4 КБ
ID:5699798

                          5 минути по-късно благодарение на новата придобивка, от стружките няма и помен:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160124_193914.jpg
Прегледи:1
Размер:267.0 КБ
ID:5699799

                          После качих обратно дъската и след половин час мерене, почукване, споменаване на родницни от женски род и т.н, сколасах да я наглася с около стотна точност по фрезованите вече хоризонтали. Взех и дъното с 5 десети (горе-долу толкова ще дойде отнемането от хоризонталите на дъската и супорта), взех и и правия канал на лястовичата опашка. Ламята яде и чугун за закуска, пак при същите параметри, само с височина 0.5мм. Повърността на лястовичата опашка стана с почти идеална повърност, но и там олетяха 5 десети за да я изправя от край до край - беше износена неправилно в единия край, имаше следи и от корозия. Вече е лъскава като нова. Снимки - другия път, че окъснях и нямаше време. Остана кривата повърхност на лястовичата опашка, на която предполагам дори десета ще е предостатъчно, и после кривата повърхност на клина и отрязването му от заготовката, където ще иде повече време.

                          След всичкото това фрезата отново почти няма следи от работа по пластините.

                          Главата обаче взе да цвъка грес около шпиндела. И то не постоянно, а на етапи. И явно е някаква стара, защото посления път я гресирах със синя грес, а все още си излиза кафява. Не е от загряване или нещо от сорта - или съм я препълнил, или маншета горе под колелото пъска масло, което разрежда греста. Ама пак - синьо още не пуска. Може би започна да пуска понеже няклолко часа работих с обратно въртене на шпиндела и той е успял да понамести греста. Избълва повече след първото обръщане на нормално въртене, после още 1-2 пъти по още малко. Дано спре, че не ми се отваря заради някаква си гума за 20 стотинки. Но пък за сметка на това утихна - на 500 оборота машината работи уникално тихо, а понеже и отнетото беше по-широко и заангажира повече пластини едновременно, при самото фрезоване шумовете бяха доста по-приятни за ухото.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                            Спарки гледам няма я перката за охлаждане на мотора на подаването на масата . Направи му една перка и му сложи капак щото от това най често си отиват електромоторите .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                              Няма я. Така взех машината. Като завърша струга я започвам нея и ще се погрижа и за това. Редовно го проверявам колко е загрял - дори лятото не е вдигал повече от 50-ина градуса.

                              Въпрос: Възможно ли е да извадя само горните два лагера на главата, после зъбното колело и да сменя уплътнeниeто под него, или задължително трябва да се разглобява цялата (само предната част де) глава на кванти? Ако е възможно, ще се прежаля, ако не е, прежалването ще е по-трудно.
                              Последно редактирано от sparkybg; 26-01-16, 11:43.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                                Здравейте, и аз се нуждая от малко информация. Става дума за фреза фу320. Благодаря на колегата sek.1, от чийто линк си дръпнах и електрическата схема. Проблемът е, че при включване на машината, като ключа за посоката на главния мотор е в нулево положение, т.е. не се ползва, контактора К3 залепва без подадена команда от ръчките и мотора за подаване работи непрекъснато. Също така контактора си остава залепен независимо от посоката на подадена от ръчките и така работи само в едната посока. Тествах контактора К4 и си работи нормално. Просто К3 никога и в никакво положение не отлепва. Та въпросът е, без подадени команди от ръчките, трябва ли да работи мотора за подаването или трябва да сработва при подаване на команда? Също така забелязах, че ако не са подадени команди от ръчките, при натискане на бутона за бърз ход си сработва контактора и електромагнита, а при подаване на команда от ръчките, бутона за бързия ход спира да работи.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X