Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

    Петров, ти този начин на захват си го ползваш и със щос главата. Предпоследната снимка в съседната тема, ако не се лъжа зъбното колело си го фиксирал в универсала докато дълбаеш. Разликата идва кратна на стъпката на спиралата на универсала.

    Коментар


    • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

      Първоначално публикуван от i208 Преглед на мнение
      Петров, ти този начин на захват си го ползваш и със щос главата. Предпоследната снимка в съседната тема, ако не се лъжа зъбното колело си го фиксирал в универсала докато дълбаеш.
      Там всичко е на център,захванато е в ДА,който е разположен вертикално.Просто няма ход ако използвам делителна маса.

      Първоначално публикуван от i208 Преглед на мнение
      Разликата идва кратна на стъпката на спиралата на универсала.
      Ей тука ме разкри...
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
        убягва ти начина на захват на квадрата с тричелюстен универсал,при мен е "почти" на център...
        Изобщо не съм мислил по въпроса. Това че дойде в страни даже ми помогна - хванах по-голям диаметър.

        Иначе никой не е казал че не мога да преместя някоя челуст с няколко зъба спрямо другите или да подлагам ако се налага.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

          Не е точно за фрезите, но е алтернатива за изработка на шлици:



          Къде е приложим този метод?
          По този начин може ли да се изработи полуоска, като след това се обработи термично и шлайфа ако е нужно?
          Можеби е приложимо за къси заготовки или?
          Пише че матеряла е ст45, а колелото което ползват за "нож" си е стандартно от диференцял.
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

            Това си е стандартен начин за правене на шлици. Понякога се правят на цяло така, понякога само се уточняват. Е, не ползват колело от диф, но инструмента работи по същия начин.

            Проблема с полуоските не е толкова сямото нарязване на шлиците - това са външни шлици и не изискват някакво специализирано оборудване, повече от фреза + делителен апарат. Проблема е че след това при закаляването се изкривяват.

            Някаква алтернатива е вала да се изработи грубо и да се закали, после кривината да се изправи, мястото за шлиците да се отпуснe с ТВЧ, да се нарежат шлиците и после отново да се закали с ТВЧ само там, където е бил отпуснат.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

              Полуоските не се закаляват по цялата дължина, повърхностна термична обработка ТВЧ се прави само на шлиците и не се изкривяват. Правех преди години голяма серия шлицеви валове за немска балирачка форшрит, шлици от двете страни, пращах ги на ТВЧ и отиваха на магазин. Караха си повече от оригинални.
              При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

              Коментар


              • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                Полуоските не се закаляват по цялата дължина, повърхностна термична обработка ТВЧ се прави само на шлиците и не се изкривяват.
                Стъргал съм всичко на всичко 2 автомобилни - закалени са си от край до край. Едната беше от някакъв бус, другата джипова. Понякога е само повърхностно (примерно милиметър), понякога по-дълбоко (3-4 и повече). Последното го разбрах наскоро по трудния начин. И на всичките, които съм виждал си личи допълнителното ТВЧ на шлиците, където беше дълбоко поне милиметър повече от шлиците.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                  Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                  Полуоските не се закаляват по цялата дължина, повърхностна термична обработка ТВЧ се прави само на шлиците и не се изкривяват. Правех преди години голяма серия шлицеви валове за немска балирачка форшрит, шлици от двете страни, пращах ги на ТВЧ и отиваха на магазин. Караха си повече от оригинални.
                  Освен че са ковани и са обемно термообработени до над 60 HRC . Мерил съм ги и то след като съм остъргал поне 1/3 .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                    Ааа за автомобилни полуоски да, мъчили са ме и мен много пъти. Носят ми ги за материал, но и те не са всички еднакви на твърдост. Някой се работят и то доста приятно, но от други се не отяда. Но по нагоре темата беше за разни други шлицеви валове, валчета и приводи разни, та аз за тях взех отношение. Правех ги от 40х и циментация само по шлиците. Въпреки че и СТ.45 също се циментова добре.
                    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                    Коментар


                    • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                      Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                      Правех ги от 40х и циментация само по шлиците.
                      Циментация или карбонитриране?
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                        40Х с циментация вдига 60-62НRС,само закалка в масло 52-54HRC.Без да искам си създадох проблем който е решим по този начин,циментация след консулт с термиста.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Циментация или карбонитриране?
                          Е в тази област вече съм лаик. Въпреки че имам някъде таблици за термообработки. Казвам какво искам, термиста ме пита каква е стоманата и нататък не знам. Ноо често нямат някакъв газ без който не става, та в газова среда се прави нещо но не съм разпитвал. Иначе обемните, марка стомана, определени градуси, също защитен газ против нагар по детайлите и цоп в маслото. Отгряване докато истине с пеща. Питал съм термисти за определена (висока) твърдост каква стомана трябва, съобразявал съм се точно с техните изисквания и до сега ми се е получавало. То за това си и има хора за всичко.
                          При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                          Коментар


                          • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            40Х с циментация вдига 60-62НRС,само закалка в масло 52-54HRC.Без да искам си създадох проблем който е решим по този начин,циментация след консулт с термиста.
                            Аз за 58-60 HRC ползвам Ст.18 ХГТ циментация, а за 60-62 HRC обемна с отгряване, Ст. ШХ15. Сигурно вадят тази твърдост още много стомани, но тези ми се работят добре и съм ги изпитал във времето.
                            При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                            Коментар


                            • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                              За циментацията ползват газ за осветление(понеже сме в България има 90 модела газ която не става),която "капе" по детайла,аз не мога да го повярвам щото не съм го вижал на живо а и не знам как се циментова(навъглеродява) долната стрна по която не "капе".Идеята е да не се образуват наклепи,както при класическият вариянт във кутия със смлени дървени въглища.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • От: Фрези, фрезоване и други операции които могат тези машини.

                                Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
                                Аз за 58-60 HRC ползвам Ст.18 ХГТ циментация, а за 60-62 HRC обемна с отгряване, Ст. ШХ15. Сигурно вадят тази твърдост още много стомани, но тези ми се работят добре и съм ги изпитал във времето.
                                Стандартно за зъбни колела използвам 18ХГТ,30ХГТ успешно вдига 62-65HRC(и двете са циментеруеми стомани,закалка само в масло не им влияе особенно),добър за полуоски примерно.Изработих едни зъбни от 40Х и съм проспал размер,оказа се,че паразитното зъбно в редуктора ще трябва да се движи във два ролкови лагера.След циментация ще стане,инак оста ще се "свърши" в лагера.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X