Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

    Значи, оставам за Понеделник с резак 50А ?
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
      Значи, оставам за Понеделник с резак 50А ?
      Да, освен ако не ги докарат по-късно днес.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

        Колко беше доплащането за резаците ?
        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
          Колко беше доплащането за резаците ?
          Твойто доплащане е 32 лева.

          Иначе, доплащането за всеки резак е 20 евра (х1.97=39.40лв) колкото им е транспорта, който забравих да включа в цената, като ги обявявах.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

            Първоначално публикуван от Ivanko Преглед на мнение
            Днеска най-накрая си вземах новата газ... старата се оказа някакъв кофти смес на Коргон ()Аргон и ЦО2) и за това не бачкаше добре...
            Като се прибрах от работа просто не можах да устоя и покрай колите в гаража клекнах на тясната алейка на земята и направих малко проби по 30-40 мин... тествах на алуминиева ламарина, черно и неръждавейка... направо се радвам като малко дете сега ))


            П.П. Алуминия се заварява просто прекрасно... само трябва да свикна, че прави много лесно топки отпред и да го подавам по-бързо и да не го държа близко до ваната
            Това с какъв апарат е ?
            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

            Коментар


            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

              Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
              Това с какъв апарат е ?
              С 200А AC/DC китаец от настоящата тема.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                Вчера ми се наложи да работя с инвертор 3 в 1 (СО, електрожен, и плазма), но за съжаление забравих фирмата, защото "работата" беше 20 мин. Проблема първоначално, беше да се заварява конструкция докато се виси на въже. Намерихме инвертор за да е лек, за да виси до мен, че ако се наложи корекция да се прави на място. Само дето в режим електрожен заварява прекрасно (свиреше електрода при работа) 20мин и след това спря. Изписа на дисплея OFF, а нямаше и два изгорени електрода. Обадихме се на собствениците и казаха, че вероятно е от дългия удължител (50м) и трябва да се рестартира. Да, ама не. въпреки рестартирането започна трудно да пали дъгата и първоначално минаваше слаба искра като на пиезо запалка. Можеше да се гледа с очи. Накрая зарязах съвременната техника и се върнах до града (12км) за да си взема моя ръчно правен трансформаторен електрожен (50кг) и всички налични кабели. Така пак си свърших работата със старата изпитана техника.
                Въпроса ми е, дали кабела може да е причината и как се отразяват падовете на напрежение върху инверторите?
                Ще сложа и снимка на работата ми на въже, но със трансформатора. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0019.jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5245548 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:PICT0002.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5245552
                Пропуснах да кажа, че почти се бях навил да вземам точно машина 3 в 1 от тези дето доставяте сега. Макар и да имам сега леки съмнения в момента, вероятно ще е при следваща групова поръчка. Според мен е от машината, а марката не беше от известните и затова не я запомних. Снимка на проблемния инвертор неможах да направя, защото когато се върнах в града за електрожена и апарата, хората си го бяха взели вече.
                Последно редактирано от nola; 21-01-11, 13:36. Причина: допълнение
                [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                Коментар


                • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                  Колко амперово беше това инверторче?Да не би да е загряло ?Не би трябвало удължителя да окаже влияние.
                  А те известните марки нямат такива комби техники !Та и тук възниква въпроса -Защо?
                  Последно редактирано от welderargon; 21-01-11, 13:56.
                  https://www.youtube.com/watch?v=cgb6BThxVU4
                  https://www.youtube.com/watch?v=Dz3BH1U3TPc

                  Being A Good Welder Is 3% Talent, 97% Not Being Distracted By The Internet.

                  Коментар


                  • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                    Щом е имало слаба искра като от пиезо, значи се е пуснал в режим резак, или аргон. Може би по някаква причина си бутнал съответното копче без да разбереш.

                    За кабела - ако кабела е такъв, че от едната му страна като подадеш 220, на другата излиза 180 докато заваряваш, значи просто не е за тая работа. За 50 метров кабел, ако искаш висок ампераж, ти трябва да е примерно 3х6 кв.м и включен в редовен контакт.

                    А иначе, някои машини прекъсват за момент, някои трябва да рестартираш, а някои просто се самоограничават по максимален ток в първичната намотка и не отдават пълните си ампери. Какво правят конкретните, дето внасяме - не знам. Вероятно се самоограничават, ако съдим по слабата дъга при ниско мрежово напрежение, цитирана от един от колегите, дето си купи 3 в 1.

                    Машините, дето внесохме нямат нито CO, нито резак. Имат ръчно + аргон. Резаците са самостоятелни машини. Единственото, за което гарантирам че е читаво 3 в 1 е CT-512. При 180 волта мрежово на максимален ампераж започва да прекъсва примерно за по секунда. Като и намалиш ампеража до тоя, който може да поеме при това мрежово напрежение - спира да прекъсва и си работи гладко.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                      Аз точно СТ-512 си харесах, но закъснях с поръчването поради финансови причини. Надявам се до 2-3 месеца с, ако има пак поръчка да се включа.
                      За проблемния инвертор, след 20мин. започна да пали дъгата с много слаба искрата и понякога след това сработва нормално. Това означава, че не е били в друг режим, а е имало проблем.
                      [I][FONT=Comic Sans MS]NISSAN Terrano II R20 2.7TD '93[/FONT][/I]

                      Коментар


                      • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                        Първоначално публикуван от nola Преглед на мнение
                        Вчера ми се наложи да работя с инвертор 3 в 1 (СО, електрожен, и плазма), но за съжаление забравих фирмата, защото "работата" беше 20 мин. Проблема първоначално, беше да се заварява конструкция докато се виси на въже. Намерихме инвертор за да е лек, за да виси до мен, че ако се наложи корекция да се прави на място. Само дето в режим електрожен заварява прекрасно (свиреше електрода при работа) 20мин и след това спря. Изписа на дисплея OFF, а нямаше и два изгорени електрода. Обадихме се на собствениците и казаха, че вероятно е от дългия удължител (50м) и трябва да се рестартира. Да, ама не. въпреки рестартирането започна трудно да пали дъгата и първоначално минаваше слаба искра като на пиезо запалка. Можеше да се гледа с очи. Накрая зарязах съвременната техника и се върнах до града (12км) за да си взема моя ръчно правен трансформаторен електрожен (50кг) и всички налични кабели. Така пак си свърших работата със старата изпитана техника.
                        Въпроса ми е, дали кабела може да е причината и как се отразяват падовете на напрежение върху инверторите?
                        Ще сложа и снимка на работата ми на въже, но със трансформатора. [ATTACH=CONFIG]291663[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]291667[/ATTACH]
                        Пропуснах да кажа, че почти се бях навил да вземам точно машина 3 в 1 от тези дето доставяте сега. Макар и да имам сега леки съмнения в момента, вероятно ще е при следваща групова поръчка. Според мен е от машината, а марката не беше от известните и затова не я запомних. Снимка на проблемния инвертор неможах да направя, защото когато се върнах в града за електрожена и апарата, хората си го бяха взели вече.

                        Колега,
                        пращй го при Данчо за експертиза и евентуален ремонт
                        АИГ-Заваряване ООД
                        Заваръчни апарати "DEL"
                        http://www.aigwelding.com
                        0889 522 036

                        Коментар


                        • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                          60A резак вече е пробван. Реже чудесно като над 16мм значително по бавно, но до 22мм прерязва, нямах по дебело желязо под ръка, утре тестовете продължават. Голяма згода било
                          Дано и за напред няма проблеми.
                          Ще гледам да пусна снимки скоро.

                          Голямо благодаря на sparkybg за съдействието.
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                            Хах... ами незнам дали е от кабела, зависи какъв е бил... например на един обект се беше налагало да се връзваме към 50метров удължител 3х1.5кв. и нашия 25м. пак същия... и нямаше мощност... не повече от 50-тина ампера можеше да направи, но все пак палеше и поддържаше гъга... Докато сега с 50 метров кабел 3х2.5кв. няма никакви проблеми и на 140-150А за повече ще му е тегаво и ще загрява.
                            Моите снимки...
                            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
                            https://500px.com/ivankoo

                            Коментар


                            • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                              Утре ще правите ли тестове при колегата Ник и ако да-приемате ли зяпачи.
                              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                              Коментар


                              • От: Групова поръчка на инверторна заваръчна техника и консумативи от eBay - Германия.

                                Значи веднага да кажа че вися като колегата ,само че на височини 50-100-150-200-250-300 метра ...над 300 метра не съм висял ама над 50 метра е все едно...Второто нещо е че на 100 метра 3х2.5 кв.мм гумиран кабел + 30 метра гумиран кабел 2х2.5 кв.мм. + 25 метра 2х2.5 кв.мм + 30 метра 3х2.5 кв.мм = общо 185 метра кабел ,инвертора работи без абсолютно никакви забележки,за по големи разстояния мъкнем една хонда генератор !

                                На 300 метра на кумина кабела е 3х4 кв.мм.+1х6 кв.мм ако не греша и е сигорно над 350 метра по кабела и си бачка без никакъв проблем.В друга тема кой го е страх от високото съм качил снимки !

                                Какъв е бил проблема на вашия апарат незнам но не е от дължината на кабела....освен ако не е бил квадрат-квадрат и половина!
                                Последно редактирано от Roninn; 21-01-11, 20:01.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X