Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Напрежение при работещ мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Напрежение при работещ мотор?

    Първоначално публикуван от чичо хухавел Преглед на мнение
    А значи ли това,че като го сваля и го закача на стенд и при замерването покаже нормални стойности проблема ще да е по кабелизацията някъде?
    Защото масите на мотора са добре-пусках допълнителна от него до минуса на акомулатора и нищо не се променя.
    Пусни и до плюса допълнителна. А ако регулатора е с отделна жица за мерене на напрежението, дублирай и нея. Ако пак нищо не се промени, значи твърдо е алтернатор или регулатор, каквото и да те будалкат.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Напрежение при работещ мотор?

      Ето и една табличка по въпроса.
      Прикачени файлове
      LZ4RP
      QSO-145,250 MHz.
      QTH-Варна. KN33WF
      EchoLink-Node:143125

      Коментар


      • До: Напрежение при работещ мотор?

        Днес мерих след като колата беше работила около час,пак същите стойности-13,15 В и 13,2 В.
        Явно другата седмица ще се ходи на еладжия.
        От тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=78311&page=8
        вчера май сбърках темата,ама никой не ми се скара
        SUBARU LEGACY 2.2 4WD GX
        0878299791

        Коментар


        • От: До: Напрежение при работещ мотор?

          Първоначално публикуван от horazio Преглед на мнение
          Изчетох внимателно темата и не намерих отговора на моя въпрос, а имененно:
          Напрежение при угасен двигател 13.2волта, напрежение при запален 13,8 волта... всичко изглежда ок, обаче като е студена не пали. А да не забравя - при включени светлини 13.4 волта. Реле регулатор или акумулатор-същият е гелов и не мога да му измеря осмоларитета. Колата е кия спортидж ТД 1999г.
          ЪЪЪ идеи, предложения?
          Виждам че темата е старичка но имам един въпрос към колегата Хорацио понеже при мен стоиностите който показва колата са абсолютно същите искам да попитам дали е разбрал какъв е проблема или това е нормално а просто акумолатора е сдал багажа?К олата е същата и проблема ми е същия,пали трудно и умира акумолатора.
          Благодаря предваритално защото може да ми спести много време и пари.
          Кия Спортидж 2000тди
          Всеки шут отзад-е крачка на пред

          Коментар


          • От: Напрежение при работещ мотор?

            Не е нормално и не е от акумулатора.

            Коментар


            • От: Напрежение при работещ мотор?

              Абе и аз така мисля но исках да чуя от по знаещите и от човека имал такъв проблем и как го е решил.
              Кия Спортидж 2000тди
              Всеки шут отзад-е крачка на пред

              Коментар


              • От: Напрежение при работещ мотор?

                Ремонтирал си е генератора!
                Вероятно е сменил регулатора и .... воала .... 14.1 волта ....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • От: Напрежение при работещ мотор?

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  Ремонтирал си е генератора!
                  Вероятно е сменил регулатора и .... воала .... 14.1 волта ....
                  А трябва ли постоянно да ги държи тези 14,1 волта. Питам защото в събота в акумулатора бяха останали 3,2 волта....
                  И почнах да меря. Като запали, особено ако е по-студено 14,2 и 3, но после почва постепенно да пада до към 13,88 - 13-9. Форсирането на двигателя не променя по никакъв начин показанията. Нормално ли е всичко това и ако не е каква може да причината?

                  П.П. Сутрин акумулатора е на 11.8 и 9 В... може ли той да е причина за тези стойности?
                  Don't hunt IF you can't kill
                  първо 0883 после 333 накрая 448

                  LZ1BGD

                  Коментар


                  • От: Напрежение при работещ мотор?

                    Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                    А трябва ли постоянно да ги държи тези 14,1 волта. Питам защото в събота в акумулатора бяха останали 3,2 волта....
                    И почнах да меря. Като запали, особено ако е по-студено 14,2 и 3, но после почва постепенно да пада до към 13,88 - 13-9. Форсирането на двигателя не променя по никакъв начин показанията. Нормално ли е всичко това и ако не е каква може да причината?

                    П.П. Сутрин акумулатора е на 11.8 и 9 В... може ли той да е причина за тези стойности?
                    Стандартно зарядния ток от генератора трябва да е в границите 13.8 -14.6 волта. Реле-регулатора точно това му е работата, да не позволява покачване на напрежението при по-високи обороти.
                    Добре зареден акумулатор трябва да показва 12.8 V.
                    Според мен генератора ти е наред. Или имаш утечка или мъртва клетка в акумулатора. Ако той е с електролит в мъртвата клетка електролите е мътен.
                    Ако е гелов откачи едната клема и виж сутринта какво е положението. Ако е паднал - клетка, ако не е, проблем с инсталацията.
                    Същото с клемата важи и за електролитния.
                    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                    Коментар


                    • От: Напрежение при работещ мотор?

                      Утечката е 0.04А... До колкото знам е в норма. Притеснява ме да не би да е слабо зареждането.
                      А за акумулатора на 99% съм сигурен, че е "чао". В събота, като беше "паднал" и след като се зареди после не държеше волтажа. В покой показваше 12,0 В, а като включа фарове (на угасен мотор) почваше бързо да пада - до към 11,5В. Вчера и днес обаче всеедно нищо не е било.....
                      Възможно ли е вътре в него нещо да се "мърда" и да го замасява или нещо подобно и после като се намести всичко да е ОК???
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • От: Напрежение при работещ мотор?

                        Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                        Възможно ли е вътре в него нещо да се "мърда" и да го замасява или нещо подобно и после като се намести всичко да е ОК???
                        Малко е вероятно. Но е възможно в колата нещо да мърда и утечката да става 5.04А.

                        Коментар


                        • От: Напрежение при работещ мотор?

                          По-добре ще е да си прегледа всички дебели жици по акумулатор и купе. Накрайници, маси и столове.
                          Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                          Коментар


                          • От: Напрежение при работещ мотор?

                            Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                            Утечката е 0.04А... До колкото знам е в норма. Притеснява ме да не би да е слабо зареждането.
                            А за акумулатора на 99% съм сигурен, че е "чао". В събота, като беше "паднал" и след като се зареди после не държеше волтажа. В покой показваше 12,0 В, а като включа фарове (на угасен мотор) почваше бързо да пада - до към 11,5В. Вчера и днес обаче всеедно нищо не е било.....
                            Възможно ли е вътре в него нещо да се "мърда" и да го замасява или нещо подобно и после като се намести всичко да е ОК???
                            Вътрешната консумация на редовен акумулатор както аз знам е 0.2 МИЛИампера. Вашата по мойте сметки е 40 мА.
                            Вчера и днес температурите бяха други и затова "се е съживил".
                            Това което "мърда" в него и го замасява са утайки в електролита от материал от плочите които допират до долните краища на плочите или изкривени плочи от черпене на прекалено силен ток.
                            Ако е електролитен иди да ти го премерят /гъстотата на електролита/ ако нямаш "Буме". Напълно зареден - 1.28, напълно разреден - 1.18. Ще се добие представа и за състоянието на клетките.
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • От: Напрежение при работещ мотор?

                              Ако мога да използвам темата......
                              ТОВА волтметърче претендира че може да измерва захранващото си напрежение. Някой да го е монтирал в кола и да даде някакви отзиви?

                              Коментар


                              • От: Напрежение при работещ мотор?

                                Първоначално публикуван от MAP Преглед на мнение
                                претендира че може да измерва захранващото си напрежение.
                                Няма нищо екзотично в това. Тънкостта е как да го вържеш така, че като не си на контакт да не е включено.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X