Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Напрежение при работещ мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Напрежение при работещ мотор?

    Днес се сблъсках със следния проблем ... напрежението на акумулатора при работещ мотор беше в рамките над 14,6V дори при форсиран двигател стигаше до 14,82V
    Как мислите това нормално ли е или реле-регулатора на алтернатора е сдал багажа

  • #2
    РЕ:

    Напълно нормално е, кое те притеснява ? Че е над 12 или че е под 18 ?
    По принцип по време на зареждане е нормално да вдигне до към 14-15 волта дори старите руски зарядни работят на 18 ....
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

    Коментар


    • #3
      До колкото знам 14,4 е абсолютен максимум при по високо напрежение могат да възникнат повреди като най-малкото е да се презареди акумулатора

      Коментар


      • #4
        По-интересно е с какъв уред мериш (клас на точност). Отделно, не е лошо да си провериш кабелите към акумулатор, алтернатор, масата. Притегни ги.
        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

        Коментар


        • #5
          Май 13,8в е наи-добре! Нещо ми се върти в главата че и моита фронтера имаше подобни проблемчета '' не фатални'' и аз я карах на фарове и тогава си беше ок. Тогава фаровете не бяха въведени. Аз тогава бях с много малко акумулаторче 44А и си мислех че е от това. Така и си я продадох . Не беше фатално ......А бе спомням си ,че мизжеше червената лампичка на високи обороти а презарждаше леко. Сменях релето с четките , сменях изправителния блок....и маи нямаше ефект и накрая реших, че е от акумулатора! Ама тогава не знаех за форума да питам

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от vilik Преглед на мнение
            До колкото знам 14,4 е абсолютен максимум при по високо напрежение могат да възникнат повреди като най-малкото е да се презареди акумулатора
            Правилно знаеш за 14.4V, като на различни места може да варира от 14.2 до 14.5V. С 13.8 може да се кара само през лятото.
            Къде си измерил горните напрежения? Трябва да мериш директно върху клемите на акумулатора, защото например върху някой предпазител или директно на изхода на алтернатора може да покаже различни стойности заради спадовете на напрежение по инсталацията. Понякога влошена маса към двигателя от корозия може да излъже регулатора.
            Абе ако по-често от веднъж годишно доливаш клетките на акумулатора с вода значи е много. А също и ако по-често от веднъж на 3 години го сменяш

            Коментар


            • #7
              А ако не вали сняг може и през зимата

              Коментар


              • #8
                ПОВРЕДА !!!!!
                В регулатора ..... нормално не повече от 14,2 - 14,3 !!

                Резултата е почерняване на електролита .... акумулатор ... капут!!!

                А Добрин да си го кара на 18 Волта ....
                Аааааа то на Витарата може ......
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                  Къде си измерил горните напрежения? Трябва да мериш директно върху клемите на акумулатора, защото например върху някой предпазител или директно на изхода на алтернатора може да покаже различни стойности заради спадовете на напрежение по инсталацията. Понякога влошена маса към двигателя от корозия може да излъже регулатора.

                  Директно от акумулатора са правени замерванията с два различни дигитални уреда, това с корозията също ми го подметна един разбирач,но сега след като свалих целия алтернатор мога да кажа,че е в много добро състояние и по клемите никъде няма следи от ръжда. Единственото ми съмнение за момента е регулатора ... някой ако има по-добри предположения нека да сподели

                  Коментар


                  • #10
                    хммм, утре ще премера мойта и ще ти пиша, но ми се върти нещо, че май при фронтерите си е така ;-( и мойта като пусна повече консуматори и вечер ми примигва лампата на алтернатора но така е вече над 50 000 км.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от fanatic Преглед на мнение
                      хммм, утре ще премера мойта и ще ти пиша, но ми се върти нещо, че май при фронтерите си е така ;-( и мойта като пусна повече консуматори и вечер ми примигва лампата на алтернатора но така е вече над 50 000 км.
                      Би ми било много полезно , че съм свалил всичко даже сега се бях засилил да взимам нов регулатор ... ама стига да е това проблема

                      Коментар


                      • #12
                        норма ло си е ,няма проблеми, за зимата е добре, с 13.8 зимно време и както и сега сме с включени фарове най-вероятно нямя да можеш да палиш сутрин ,по добре го остави така и моята в момента зарежда на 14.5
                        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                        Коментар


                        • #13
                          за мен лично 14.6 - 14. 8 е напълно нормално. или не разбирам, или уреда ми не е верен, но съм мерил на десетки автомобили, които и до сега си зареждат в този диапазон. да не говориме че на брат ми дизелова джета и досега си перка повече от година време вече на 15.6 и нито акумулатора му се е повредил, нито нищо. но за него знам че е високо, просто чакам да скапе алтернатора за да му го сменя.

                          а, и нещо друго се сещам - много често сменям алтернатори, поне по един на ден. и като ги сменя ги замервам. повечето нови дават заряд 14.6 - 14.8
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #14
                            Естествено че трябва да дават толкова.
                            Зареденият до горе акумулатор започва да се държи все едно като ценер именно на 14,6 V.
                            Генераторът може да дава колкото и да е много. Нали е генератор на напрежение. Но рядко изпича всичко квото докопа, обикновенно с 80 - 200 V. Реле регулаторът го спира на 14,6 ако всичко е в ред. Ако се случва друго, или той самият, или нещо от следящата верига не е в ред. Понеже електротехниката е науката за контактите, скапана обикновенно се оказва някоя мухлясала клема или гнила маса. А понякога кво да е друго.

                            Коментар


                            • #15
                              тъкмо направихме електронно реле-регулатор с измерване температурата на акумулатора... ел. схемата е руска...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X