Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Напрежение при работещ мотор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Напрежение при работещ мотор?

    Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
    Разкачат минуса и слагат уред.
    Това е ток на утечка. По-скоро 0.08 ампера е голям, но все още приемлив, ако машината се ползва всеки ден. Ти кажи напрежението, то е по-важно.

    Коментар


    • #92
      До: Напрежение при работещ мотор?

      Напрежението за зареждане е достатъчно. Точно тази утечка ме притеснява. Ако не го карам 20 дена, ще си отиде акумулатора. Имам обаче допълнителни фарове, музики и какво ли не.
      Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

      Коментар


      • #93
        До: Напрежение при работещ мотор?

        Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
        Напрежението за зареждане е достатъчно. Точно тази утечка ме притеснява. Ако не го карам 20 дена, ще си отиде акумулатора. Имам обаче допълнителни фарове, музики и какво ли не.
        Почвай тогава да търсиш от какво е. Основните заподозрени са аларма, музика и понякога АГУ. Също така вътрешни лампички на багажник, жабка и където още има.

        Не че не можеш да махаш клемата, когато няма да го караш, но е досада.

        Коментар


        • #94
          До: Напрежение при работещ мотор?

          Изчетох внимателно темата и не намерих отговора на моя въпрос, а именно:
          Напрежение при угасен двигател 13.2волта, напрежение при запален 13,8 волта... всичко изглежда ок, обаче като е студена не пали. А да не забравя - при включени светлини 13.4 волта. Реле регулатор или акумулатор-същият е гелов и не мога да му измеря осмоларитета. Колата е кия спортидж ТД 1999г.
          ЪЪЪ идеи, предложения?
          Няма! Свършиха.

          Коментар


          • #95
            До: Напрежение при работещ мотор?

            Е, а темата за акумулатори защо не сме чели? Ниски са тия напрежения при работещ двигател.

            Коментар


            • #96
              До: Напрежение при работещ мотор?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Е, а темата за акумулатори защо не сме чели? Ниски са тия напрежения при работещ двигател.
              Лошото е, че на няколко пъти съм попадал на бош-овски регулатори ("релета"), на които толкова си им е напрежението нови от магазина. Предполагам, че са ментаци, просто колегите, които сменят, да имат едно на ум, че и смяната не всеки път е гаранция за добри резултати
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #97
                До: Напрежение при работещ мотор?

                13.8 е ок за тропически климат или нашето лято. В българската зима си е сигурна рецепта за оставане без ток. 13.4 пък вече заникъде не стига.

                Коментар


                • #98
                  До: Напрежение при работещ мотор?

                  Я да питам и аз нещо.
                  Свалих стария акумулатор на дизела да го заредя.
                  И ми направи впечатление че напрежението му се вдига, тока спада, аз ръчно повишавам още напрежението на токоизправителя до към 14.6 волта измерено на клемите на акумулатора и ток около 0.5 А но акумулатора не завира, само по някое лекичко плахо мехурче в всяка клетка.
                  Каква може да е причината да не иска да заври?
                  Акумулатора е банер произведен края на 2003-та.

                  И още нещо да питам. Сега сложих на същия тоя дизел един акумулатор полски направен по някаква "Силвър" технология уж с сребро и калции по плочите.
                  Мерих че на празен ход ми дава около 14.58 волта.
                  Има ли опасност да го разваля?
                  Някъде бях чел че сребърните акумулатори били по чувствителни към висико зарядно напрежение от обикновените.
                  Ники

                  Коментар


                  • #99
                    До: Напрежение при работещ мотор?

                    При ток 0.5 ампера няма как да видиш много мехури, има си закон на Фарадей за количеството газ. Хубавото кипене е при по-значими токове. А това, че на 14.6 волта имаш само 0.5 ампера електролизен ток, значи че акумулаторът е хубав.

                    14.6 за в кола е много, освен ако е само в началото след запалване или само при зимни студове. Ако трайно седи на такова напрежение, ще губиш вода.

                    Коментар


                    • До: Напрежение при работещ мотор?

                      Първоначално публикуван от horazio Преглед на мнение
                      Изчетох внимателно темата и не намерих отговора на моя въпрос, а именно:
                      Напрежение при угасен двигател 13.2волта, напрежение при запален 13,8 волта... всичко изглежда ок, обаче като е студена не пали. А да не забравя - при включени светлини 13.4 волта. Реле регулатор или акумулатор-същият е гелов и не мога да му измеря осмоларитета. Колата е кия спортидж ТД 1999г.
                      ЪЪЪ идеи, предложения?
                      Не се притеснявай, колега!
                      За "Kia" е нормално, пък и никъде в темата до тук не е споменато, че при различни температури е различно напрежението!
                      За "Kia" при 80оC от 13.1 до 14.1 V!
                      Нека да се изкажат специалистите, специалистите моля, може и да са се объркали от "Kia"!
                      Говоря ти дъще, сещай се снахо!

                      Коментар


                      • До: Напрежение при работещ мотор?

                        Първоначално публикуван от box1 Преглед на мнение
                        Не се притеснявай, колега!
                        За "Kia" е нормално, пък и никъде в темата до тук не е споменато, че при различни температури е различно напрежението!
                        За "Kia" при 80оC от 13.1 до 14.1 V!
                        Нека да се изкажат специалистите, специалистите моля, може и да са се объркали от "Kia"!
                        13.1V е инфантилно напрежение, каквото и да ти говорят "специалистите" на KIA. 14.1 е нормалното.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Напрежение при работещ мотор?

                          Първоначално публикуван от box1 Преглед на мнение
                          Не се притеснявай, колега!
                          За "Kia" е нормално, пък и никъде в темата до тук не е споменато, че при различни температури е различно напрежението!
                          За "Kia" при 80оC от 13.1 до 14.1 V!
                          Нека да се изкажат специалистите, специалистите моля, може и да са се объркали от "Kia"!
                          Напрежението, поне на теория, трябва да е различно - по-горе Ясен го е споменал. Технологично е малко трудно като фокус и затова повечето вградени регулатори го нямат като функция.
                          Въпреки това, минималното смислено напрежение за автомобилен акумулатор е 13.8V.
                          От там надолу си е в областта на повредите. Над 14.4 - също.
                          Най-отгоре в раздела има доста смислено написана тема за акумулатоприте, а сулфатизацията в Корея не е по-различна от тази в Германия
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • До: Напрежение при работещ мотор?

                            Първоначално публикуван от horazio Преглед на мнение
                            Изчетох внимателно темата и не намерих отговора на моя въпрос, а именно:
                            Напрежение при угасен двигател 13.2волта, напрежение при запален 13,8 волта... всичко изглежда ок, обаче като е студена не пали. А да не забравя - при включени светлини 13.4 волта. Реле регулатор или акумулатор-същият е гелов и не мога да му измеря осмоларитета. Колата е кия спортидж ТД 1999г.
                            ЪЪЪ идеи, предложения?
                            Проблема ми е абсолютно същия! Това все едно аз съм го писал.
                            Става въпрос за паджеро1 2.3тд.Акомулатора е чисто нов-90ач.Освен това,като запали(ако запали,защото като е много студено върти трудно),докъто свещите продължават да подгряват напрежението не се качва на повече от 12.00 в..След,като изключат се случва точно това описано от колегата по горе.А ако пусна и допълнителните фарове,напрежението пада до 12,5-12,6в при работещ двигател без значение на какви обороти работи. Ходих при жичкаджия ,ама той ,след като замери 13,5 на работещ двигател и пуснати консуматори реши,че проблем няма.
                            Обаче има. 14,1в дава само,когато не са включени никакви консуматори.И на последък,както ми се налага да карам пажерото на къси пасове с доста паления,се оказва,че в много студено време неще да върти.
                            Незнам какво да правя и къде да го карам!

                            Коментар


                            • До: Напрежение при работещ мотор?

                              Ще го караш на търпелив жичкаджия. Проблемът е в нарастнали контактни съпротивления или намаляла мощност на алтернатора (изгорели диоди, прекъснати намотки, износени четки).

                              Всички дизели и повечето нови бензинови коли трябва да могат да докарат правилното напрежение още на празен ход и с включени всички консуматори.

                              Коментар


                              • До: Напрежение при работещ мотор?

                                А значи ли това,че като го сваля и го закача на стенд и при замерването покаже нормални стойности проблема ще да е по кабелизацията някъде?
                                Защото масите на мотора са добре-пусках допълнителна от него до минуса на акомулатора и нищо не се променя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X