Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TRIP "компютри"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: TRIP "компютри"

    Искам да благодаря на Яни за трипа, който ми даде да ползвам на Трявна. Понеже му се обадих в последния момент и нямаше готови ми даде да ползвам негов тестов. Работи перфектно, цепи сантиметъра.
    Благодаря ти, Яни! Ти си ГОЛЯМ ЧОВЕК !
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • От: TRIP "компютри"

      На мен машинката ми харесва много, лесен интерфейс, здрав корпус, голям и ярък дисплей. Не ми харесва буксата( според мен излишно голяма и трудна за манипулация), червеният бушон има гаден навик - заради пружината вътре, когато дръпнеш кабела губи контакт, захранването изчезва и машината се нулира. А и трябва да нося още един модел бушони. Бутоните (тип "пуканка") са ми неудобни за натискане, но това е субективно, аз не усещам кога съм ги натиснал.
      Но пак си бих купил.
      I get High by going Down

      Коментар


      • От: TRIP "компютри"

        Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
        захранването изчезва и машината се нулира.
        .
        Не би трябвало да се нулира след загуба на захранване. Предвидено е това и не може да се нулира. Ако товоя трип се нулира значи има проблем който следва да бъде отстранен.
        Поздрави.
        flash-gsm team

        Коментар


        • От: TRIP "компютри"

          Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
          На мен машинката ми харесва много, лесен интерфейс, здрав корпус, голям и ярък дисплей. Не ми харесва буксата( според мен излишно голяма и трудна за манипулация), червеният бушон има гаден навик - заради пружината вътре, когато дръпнеш кабела губи контакт, захранването изчезва и машината се нулира. А и трябва да нося още един модел бушони. Бутоните (тип "пуканка") са ми неудобни за натискане, но това е субективно, аз не усещам кога съм ги натиснал.
          Но пак си бих купил.
          Колега, Може ли да ми обясниш малко по подробно за буксата? Какво значи трудна за манипулация? Както написах - сондирам мнения, но ме интересуват подробности за да знам в каква насока да правя промените. И още два въпроса имам. Как дърпате кабела по време на работа и по каква причина? И вторият е ползвал ли си от машинките за които говорим? Защото бутоните не са тип "пуканка" и при отпадане на захранването се запомня текущото положение в което е била, а също така и показанията за изминатите разстояния. Както общото, така и междинно. Ако няма тази функция моля, изпрати ми го за да му сложа последната версия на софтуера в която я има тази функция.

          Коментар


          • От: TRIP "компютри"

            Споко,не променяй бутоните,ОК са.А с тях се борави само при настройка.При ползване за състезания,което е основната причина за притежание на този уред,дистанционното е задължително.А там време за пипане на бутоноите няма.
            2023 Honda CRF 300 Rally,2017 Dacia Duster 1,5dci 4x4 леко пипната, 2013 Honda NT700 Deauville,ABS

            Коментар


            • От: TRIP "компютри"

              Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
              Колега, Може ли да ми обясниш малко по подробно за буксата? Какво значи трудна за манипулация? Както написах - сондирам мнения, но ме интересуват подробности за да знам в каква насока да правя промените. И още два въпроса имам. Как дърпате кабела по време на работа и по каква причина? И вторият е ползвал ли си от машинките за които говорим? Защото бутоните не са тип "пуканка" и при отпадане на захранването се запомня текущото положение в което е била, а също така и показанията за изминатите разстояния. Както общото, така и междинно. Ако няма тази функция моля, изпрати ми го за да му сложа последната версия на софтуера в която я има тази функция.
              Понеже машинката я слагам и махам често от колата, буксата се вкарва и изкарва трудно, много е стегната и груба. Аз бих ползвал по ергономична такава. Ако е монтиран за постоянно предполагам е без значение. Кабела го дърпам без да искам, разбира се. За ползване съм ползвал, не на състезания, но в условия много близки. Може и да не са "пуканка", на такива ми заприличаха. Аз ползвам и паузата и обратното броене и докато тресе колата ми е трудно да чета дисплея и затова съм запомнил броя на натисканията на бутоните за да направя промяната.Затова ми е трудно да разбера дали съм натиснал или не, а когато съм с ръкавици съвсем. На състезание не знам дали ще ги ползвам, може би няма време, както каза колегата. На мойте "състезателни" разходки имам време. Иначе дистанционно имам.
              Ще го пратя да смениш софтуера, помни си настройките, но нулира разстоянията.
              I get High by going Down

              Коментар


              • От: TRIP "компютри"

                Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                Понеже машинката я слагам и махам често от колата, буксата се вкарва и изкарва трудно, много е стегната и груба. Аз бих ползвал по ергономична такава. Ако е монтиран за постоянно предполагам е без значение. Кабела го дърпам без да искам, разбира се. За ползване съм ползвал, не на състезания, но в условия много близки. Може и да не са "пуканка", на такива ми заприличаха. Аз ползвам и паузата и обратното броене и докато тресе колата ми е трудно да чета дисплея и затова съм запомнил броя на натисканията на бутоните за да направя промяната.Затова ми е трудно да разбера дали съм натиснал или не, а когато съм с ръкавици съвсем. На състезание не знам дали ще ги ползвам, може би няма време, както каза колегата. На мойте "състезателни" разходки имам време. Иначе дистанционно имам.
                Ще го пратя да смениш софтуера, помни си настройките, но нулира разстоянията.
                Изпрати ми го да ти сменя софта и ме интересува пак мнение. А за буксата - това беше замисъла - да не може да се изключи сама. При едно стабилно тръскане на състезание където се развиват дори болтове ако е по-лефтерна ще се изключи сама...

                Коментар


                • От: TRIP "компютри"

                  Евала за темата и конструктора.Аз избирам бълкърското.Само да попитам монтажа изисква ли някъкви специални инструменти освен поялник и мултицет.
                  ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                  Коментар


                  • От: TRIP "компютри"

                    Дори и това не изисква. Виж, ако запоиш кабелите е по-добрият вариант, но и само вързани до сега не е имало проблеми

                    Коментар


                    • От: TRIP "компютри"

                      Първоначално публикуван от eddiesoft Преглед на мнение
                      Дори и това не изисква. Виж, ако запоиш кабелите е по-добрият вариант, но и само вързани до сега не е имало проблеми
                      Благодаря за коректното отношение.Трипа е при мен и следва монтаж в петък.Ако нещо не разбирам ще звънкам.
                      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                      Коментар


                      • От: TRIP "компютри"

                        Да ги похваля и аз! Преди 4 дни го монтирах моя, голямо шоу беше докато свързвах кабелите. Макар, че е написано всичко точно, кратко и ясно. Му званях 3-4 пъти, и накрая всичко си стана супер. Направих му първа проба на едно 100км-во трасе и резултата беше уникален! Поздрави. Следва да си взема изнесен дисплей за пилота.
                        TT-Tuning Team
                        АСК Добрич

                        Коментар


                        • От: TRIP "компютри"

                          Мисля, че на Нова Черна някои хора се убедиха в разликата между TripX и Trratrip. Но нека те си кажат впечатленията дали са по-доволни...

                          Коментар


                          • От: TRIP "компютри"

                            Аз ползвах българския трип на Нова Черна и смело мога да заявя че машинката работи безупречно.Калибровката е много лесна.Всичко си пише на бг.Просто няма как да объркаш нещо.Евала на момчетата които го произвеждат.
                            ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                            Коментар


                            • От: TRIP "компютри"

                              Нека и аз да изкажа моята похвала за производителите на TripX!!!
                              Моята машинка я монтирах миналата година преди Русенското състезание, досега не ми е правила никакви проблеми. използвал съм я на няколко състезания вече- безупречна е. Включвам я винаги даже и на разходките които правим-досега работи безотказно.
                              Браво момчета. Поздрави.
                              0885 777 899

                              Коментар


                              • От: TRIP "компютри"

                                Колеги какви датчици слагате на триповете и къде ги закачате?

                                Аз имам един на барабана на ръчната спирачка, хванат с Г за един от болтовете на раздадката, но много се награвя и на Трявна на 60-я километър отказа. На следващия ден пак си работеше нормално. И на Пачо е монтиран по същия начин, но не е имало проблеми.

                                Сега мисля да сложа втори, който е на жилото на скоростомера. Прекъсва се жилото и се слага с някакви стяги.

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37zt.jpg
Прегледи:1
Размер:28.5 КБ
ID:5383433

                                Гледах, че слагат и на дисковете на спирачките. Ако може да качите снимки мисля, че ще е полезно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X