Става ма не трябва да го отваря и трябва да е пълен багажника до горе,около него спални чували и възглавници,държи по 3 дни на сянка ако е пълен и студен,но губи смисъла на упражнението
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Що е то акумулатор и с какво се яде?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Става ма не трябва да го отваря и трябва да е пълен багажника до горе,около него спални чували и възглавници,държи по 3 дни на сянка ако е пълен и студен,но губи смисъла на упражнението
TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
-
Каквото и да купуваш, имаш дилема - с (евентуално) читава гаранция или евтино.
П.П. Ако избереш евтиното, може би ще успееш да събереш системата за следващото лято Един 100Ач LiFePo4 акумулатор, пътува вече 73 дни, но е на около 40% от цената тукПоследно редактирано от коко келеша; 25-07-21, 15:03.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Ако 100Ач LiFePo4 ти се окаже истински, по-евтин ли е монбатския MVR или AGM ?
-
Толкова.
120А с BMS-a беше към 1000лв с доставка от Европа, щото алтернативата беше малко по-евтина, но доста по-бавно, а като ти треснат мито и ДДС + разправиите (който се е разправял с митници знае), всъщност става същото + нерви и разходки.
Въпреки това се бях навил, щото нямаше да си сменявам акумулатора като му изтече гаранцията.
P.S. Бях решил да не събирам клетките в кутия, а във фолиото което се предлага за целта.
-
-
DBRS коментира
Днес, 15:27
Ако 100Ач LiFePo4 ти се окаже истински, по-евтин ли е монбатския MVR или AGM ?
Ako си поръчаш клетки заедно със свръзващите мостове и сам си сглобиш акумулатор, може да се върже до 200 долара. Сглобен, с "фирмен" вид се връзва около 320-330 долара. С други думи са на една цена с АГМ-а и по-евтини от МВР-а Ooбаче, литиевият е на половина по размер и на 1/3 от теглото на МВР-а на Монбат и почти с размерите, но с половината тегло на АГМ-а. АКО се вярва на братския китайски народ, лития има около 4000 цикъла срещу 500 на АГМ-аЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 1 like
Коментар
-
Аз се бях огледал у джеуезните клетки през есента, щото имах планирано купуване на акумулатор преди зимата, но 100÷120А с управлението ми идваха нещо около 800лв по спомен, и след дълго плакнене на квото е останало от мозъка ми от същият приятел който ме разви и от АГъМъто след това, си взех нормален който бил мноо убав.
През есента на 2022, при поредната планирана смяна, съм решил поне АГМ, а ако клетките са по-поносими, и аз да си сбера нещо около 100А.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
BENZBOSS коментира
Вчера, 20:01
АГМа и 800 държи и не му трябва супердупер зареждачка,пляскаш го на мястото на стартовата и си караш,все още има предимства,но бъдещето ясно къде е.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От хладилниче до ел. мотори за лодки разликата голяма,едното почти не харчи,а другото е трактор и сметките са съвсем други,но да - екзотиката много работи и на двете места ако имаш пари,място и мерак.
Да допълня - тук литиевата беше 2-3 пъти по-скъпа от много добър АГМ който държи с нормално ползване поне 5 години.Аз имам и резервна тягова батерия на 3 годинки,просто на калем не излезе сметката да набия 700-800 долара за батерия с идеята да изляза на фитка след 8-10 години,не я тормозя толкова,че да си заслужава.
Другия номер е,че нямам много място по комбито къде да му набутам втора батерия пък лития за стартови не става,зареждането му друго,АГМа просто го слагаш на мястото на стартовата,изводи за ток директно от него и си ти,за моите цели АГМа все още няма какво да го биеПоследно редактирано от BENZBOSS; 26-07-21, 22:18.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
Виждам, че темата се е размърдала, та да споделя, че наскоро пак погледнах цените на джеуезните акумулатори, и вече ми бяха симпатични за разлика от преди две години.
От 6÷7г си сменям акумулатора като му изтече гаранцията, по това време, преди зимата, което ще се случи пак догодина, та май ще си метна 4 клетки LiFePo4 по 250 или 300Ah (че сбрани стават към 300mm което е почти максимума при мен) с един корав BSM.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение..Един 100Ач LiFePo4 акумулатор, пътува вече 73 дни, но е на около 40% от цената тук
байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
Коментар
-
Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнениеТоя дойде ли и как се представя?Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеВиждам, че темата се е размърдала, та да споделя, че наскоро пак погледнах цените на джеуезните акумулатори, и вече ми бяха симпатични за разлика от преди две години.
От 6÷7г си сменям акумулатора като му изтече гаранцията, по това време, преди зимата, което ще се случи пак догодина, та май ще си метна 4 клетки LiFePo4 по 250 или 300Ah (че сбрани стават към 300mm което е почти максимума при мен) с един корав BSM.Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
Първоначално публикуван от stanislaf1981 Преглед на мнениеИмам следния въпрос. Как да се изравни гъстотата на електролита в клетките на 12в акумулатор. В двете крайни клетки е 1.25 а на другите 1.28.Автомобила се кара ежедневно, но само в градски условия. Дневен пробег около 15-20 км макс. Акумулатора е Duracell 50ah.
Иначе - изравняването става с "изравнителен заряд".
Това по същество е презаряд с малък ток, така че да не предизвика прегряване и газовете да не изронят масата от плочите.
Идеята е след като е напълно зареден, да продължиш да го зареждаш с малък ток - нещо като 1-2 ампера за 50Ач акумулатор, така че клетките които са изостанали от купона да наваксат. Обикновено 4-5 часа са достатъчни, а критерият за приключване е малко мъгляв.
Коментар
-
Производство на Baner e. Пробвах по описания от Ясен начин С ток около 1А напрежението отива около 16.5в за няколко часа. Не ври бурно. Пробвах и с разреждане с лампа(2 пъти) до 10.5в и последващо зареждане. Така нареченото изоставане на клетките се запазва. Първоначално преди да го сваля за зареждане гъстотата беше 1.15за крайните и 1.20 за останалите. Акумулатора е на около 2.5години.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар