Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що е то акумулатор и с какво се яде?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения


  • Става ма не трябва да го отваря и трябва да е пълен багажника до горе,около него спални чували и възглавници,държи по 3 дни на сянка ако е пълен и студен,но губи смисъла на упражнението
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:D458B55F-3A85-4FAF-B15C-250EE409A34E.jpeg
Прегледи:490
Размер:737.9 КБ
ID:6759330


    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Каквото и да купуваш, имаш дилема - с (евентуално) читава гаранция или евтино.

      П.П. Ако избереш евтиното, може би ще успееш да събереш системата за следващото лято Един 100Ач LiFePo4 акумулатор, пътува вече 73 дни, но е на около 40% от цената тук
      Последно редактирано от коко келеша; 25-07-21, 14:03.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • DBRS
        DBRS коментира
        Редактиране на коментар
        Ако 100Ач LiFePo4 ти се окаже истински, по-евтин ли е монбатския MVR или AGM ?

      • Ясен
        Ясен коментира
        Редактиране на коментар
        Не е по-евтин.

        Монбат Мегалит 100 Ач е 300лв

        Средна ръка 12в LiFePO4 (т.е. 4 клетки) идва около 1000лв

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Толкова.
        120А с BMS-a беше към 1000лв с доставка от Европа, щото алтернативата беше малко по-евтина, но доста по-бавно, а като ти треснат мито и ДДС + разправиите (който се е разправял с митници знае), всъщност става същото + нерви и разходки.

        Въпреки това се бях навил, щото нямаше да си сменявам акумулатора като му изтече гаранцията.

        P.S. Бях решил да не събирам клетките в кутия, а във фолиото което се предлага за целта.

    • Аз като видя цифри близки и по-високи от 500 лева забравям всичко и ще си нося агрегата ако има зор .
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Свиквай - вече караш джип.


    • DBRS коментира
      Днес, 15:27
      Ако 100Ач LiFePo4 ти се окаже истински, по-евтин ли е монбатския MVR или AGM ?

      Ako си поръчаш клетки заедно със свръзващите мостове и сам си сглобиш акумулатор, може да се върже до 200 долара. Сглобен, с "фирмен" вид се връзва около 320-330 долара. С други думи са на една цена с АГМ-а и по-евтини от МВР-а Ooбаче, литиевият е на половина по размер и на 1/3 от теглото на МВР-а на Монбат и почти с размерите, но с половината тегло на АГМ-а. АКО се вярва на братския китайски народ, лития има около 4000 цикъла срещу 500 на АГМ-а
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        АГМа и 800 държи и не му трябва супердупер зареждачка,пляскаш го на мястото на стартовата и си караш,все още има предимства,но бъдещето ясно къде е.

    • Аз се бях огледал у джеуезните клетки през есента, щото имах планирано купуване на акумулатор преди зимата, но 100÷120А с управлението ми идваха нещо около 800лв по спомен, и след дълго плакнене на квото е останало от мозъка ми от същият приятел който ме разви и от АГъМъто след това, си взех нормален който бил мноо убав.

      През есента на 2022, при поредната планирана смяна, съм решил поне АГМ, а ако клетките са по-поносими, и аз да си сбера нещо около 100А.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар



      • BENZBOSS коментира
        Вчера, 20:01
        АГМа и 800 държи и не му трябва супердупер зареждачка,пляскаш го на мястото на стартовата и си караш,все още има предимства,но бъдещето ясно къде е.
        Наблягането на екзотичен акумулатор е породено от това, че ще се разнася и по надуваеми лодки с ел. мотори. Пък там всеки килограм си тежи на мястото

        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • От хладилниче до ел. мотори за лодки разликата голяма,едното почти не харчи,а другото е трактор и сметките са съвсем други,но да - екзотиката много работи и на двете места ако имаш пари,място и мерак.

          Да допълня - тук литиевата беше 2-3 пъти по-скъпа от много добър АГМ който държи с нормално ползване поне 5 години.Аз имам и резервна тягова батерия на 3 годинки,просто на калем не излезе сметката да набия 700-800 долара за батерия с идеята да изляза на фитка след 8-10 години,не я тормозя толкова,че да си заслужава.
          Другия номер е,че нямам много място по комбито къде да му набутам втора батерия пък лития за стартови не става,зареждането му друго,АГМа просто го слагаш на мястото на стартовата,изводи за ток директно от него и си ти,за моите цели АГМа все още няма какво да го бие
          Последно редактирано от BENZBOSS; 26-07-21, 21:18.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • Имам следния въпрос. Как да се изравни гъстотата на електролита в клетките на 12в акумулатор. В двете крайни клетки е 1.25 а на другите 1.28.Автомобила се кара ежедневно, но само в градски условия. Дневен пробег около 15-20 км макс. Акумулатора е Duracell 50ah.

            Коментар


            • Виждам, че темата се е размърдала, та да споделя, че наскоро пак погледнах цените на джеуезните акумулатори, и вече ми бяха симпатични за разлика от преди две години.

              От 6÷7г си сменям акумулатора като му изтече гаранцията, по това време, преди зимата, което ще се случи пак догодина, та май ще си метна 4 клетки LiFePo4 по 250 или 300Ah (че сбрани стават към 300mm което е почти максимума при мен) с един корав BSM.
              Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 15-10-21, 13:45. Причина: корекция на глупости
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • s_s1
                s_s1 коментира
                Редактиране на коментар
                Какъв е този батериен пакет и с какъв БМС ще го комплектовате и как ще работи под 0 С?

            • Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              ..Един 100Ач LiFePo4 акумулатор, пътува вече 73 дни, но е на около 40% от цената тук
              Тоя дойде ли и как се представя?
              байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
              Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
              Суперспам - спама на суперите

              Коментар


              • За 150 дни, и обувките да си е изтъркал, би трябвало да е пристигнал. ​​​​​

                Коко, разказвай !
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                  Тоя дойде ли и как се представя?
                  Дойде, но по принцип плановете за къмпингуване пропаднаха, та не е тестван как си требе. Просто го наместихме в буса.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • s_s1
                    s_s1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Моля за линк за батерията и от къде я поръчахте.

                  • DBRS
                    DBRS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тюх,за саморазряда някакви наблюдения?

                • Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  Виждам, че темата се е размърдала, та да споделя, че наскоро пак погледнах цените на джеуезните акумулатори, и вече ми бяха симпатични за разлика от преди две години.

                  От 6÷7г си сменям акумулатора като му изтече гаранцията, по това време, преди зимата, което ще се случи пак догодина, та май ще си метна 4 клетки LiFePo4 по 250 или 300Ah (че сбрани стават към 300mm което е почти максимума при мен) с един корав BSM.
                  Не е нужно да ги изравняваш!
                  Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от stanislaf1981 Преглед на мнение
                    Имам следния въпрос. Как да се изравни гъстотата на електролита в клетките на 12в акумулатор. В двете крайни клетки е 1.25 а на другите 1.28.Автомобила се кара ежедневно, но само в градски условия. Дневен пробег около 15-20 км макс. Акумулатора е Duracell 50ah.
                    Тия пък кога се научиха да правят и оловни акумулатори?

                    Иначе - изравняването става с "изравнителен заряд".

                    Това по същество е презаряд с малък ток, така че да не предизвика прегряване и газовете да не изронят масата от плочите.

                    Идеята е след като е напълно зареден, да продължиш да го зареждаш с малък ток - нещо като 1-2 ампера за 50Ач акумулатор, така че клетките които са изостанали от купона да наваксат. Обикновено 4-5 часа са достатъчни, а критерият за приключване е малко мъгляв.

                    Коментар


                    • bojitch
                      bojitch коментира
                      Редактиране на коментар
                      Ефектът е доста съмнителен. Това не са изостанали клетки.

                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      обикновено са. Поне в началото.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Duracell е Banner с други лепенки - да се не чудите.

                  • Производство на Baner e. Пробвах по описания от Ясен начин С ток около 1А напрежението отива около 16.5в за няколко часа. Не ври бурно. Пробвах и с разреждане с лампа(2 пъти) до 10.5в и последващо зареждане. Така нареченото изоставане на клетките се запазва. Първоначално преди да го сваля за зареждане гъстотата беше 1.15за крайните и 1.20 за останалите. Акумулатора е на около 2.5години.

                    Коментар


                    • DBRS
                      DBRS коментира
                      Редактиране на коментар
                      директно с колбата да се изравнят и после да се наблюдава дали ще се промени?
                      На колко години е тоя Дюрасел 50Ah?

                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не преливай електролит, смисъл няма.

                      Крайните клетки механично умират преди средните и това се отразява и в плътността, но процесът не е непременно бърз.

                      Ако след 10 часа с 1 ампер заряд продължава да има разлика, оставяй го както е.

                  Активност за темата

                  Свий

                  Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X