Първоначално публикуван от bmwww
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Що е то акумулатор и с какво се яде?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
При 12,8 волта по време на зареждане не е зареден. Може би показва 12,8 докато не се зарежда?
Ако това изглежда объркващо, то е заради казаното тук:
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение12.5 нищо не значи - може да е на 5%, може и да е на 95% зареден. Оловните акумулатори не можеш да ги познаеш само с волтметър.
Коментар
-
А не , махнах клемата и пак я сложих , започна да се дозарежда на 14.1v , колата е стара просто е нова за мен . Гранд Чероки 2003 .
Коментар
-
Я кажете набързо 70 мА ток на покой много ли е?
Акумулатора (77 А часа) сгъна след 2 седмици престой но не е нов на 5 години е и му нямам никаква вяра
Беше паднАл на 6 волта но се зареди и сега държи 13 волта пали си колата абе държи се нормално.
Принципно е бил до сега в друг автомобил и сложен на този (неосновен за семейството) като предишния на този автомобил също сгъна ама там аз имам вина
Да се занимавам ли да търся утечки или да вземам направо нов.Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
70 ma не са много, но трябва да се има предвид състоянието на акумулатора преди двете седмици. Ако не е бил в добро здраве и този ток може да го скапе.Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
Бакалска сметка показва, че и чисто нов да е акумулатора този ток ще го смъкне за по-малко от месец и половина.
А този не е бил нов.
Не е нормално освен ако МПС-то не е предвидено за доста по-голям капацитет батерия.Враг усраине
Коментар
-
И за предния ми джип WJ и за сегашния WK от Балкан срам ми казаха, че при изправен и нов акумулатор на 10 дни джипа ако не се кара трябва да се дозарежда.
По-новите МПС-та имат различна консумация /включват и изключват в покой различни системи/ и трябва редовно да се дозарежда акумулатора.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
На една от колите ми,съм я паркирал в двора юли месец ,вчера запали и я преместих че ми пречеше ,точно 6 месеца дори не съм отварял вратите ....Не съм откачвал клеми нито зарядно ....нищо.
На товарната кола акумулатора ме ядосва много от нов и гаранцията му изтече вчера,няколко дни преди това отказа и ми дадоха оборотен,днес получих чисто нов....аз обаче от мъка,час по късно ,си купих 100 амперчаса AGM BOSCH.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Аз пък си купих 100Ач АГМ на Монбат. Да е еднакъв с другите 4 наоколо (2 на UPS и 2 на кемпера)
---
Впрочем за първи път виждам акумулатор умрял по стартов ток. Става дума за FIAMM Neptune 80Ач AGM. На 10 години, като поне 5 от тях прекара обърнат на една страна (не прецених размера като го купих).
Всички други акумулатори които съм виждал умират по една и съща схема - палят до последно, включително на студено, но ако включиш преди това за 5 минути аварийки - край. Стартов ток има, капацитет 2-5% от официалния.
Този обаче - наобратно. Капацитет е останал над 50%, обаче по-предната нощ като беше в София -12 градуса не изкара 250-те ампера с които УАЗа нормално пали.
Запали в крайна сметка с много мъка, бавно въртене и клякане до 6-7 волта.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар