От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор
След пробите с цифровия комбинирам волтамперметър ,стигнах до извода че трябва да сложа такъв аналогов,а именно за да следи по динамично тока,не че е много важно но да отбележа че след достигане на пълен цикъл на 7.2 Амперчасов акумулатор на над 20 часа заряд ,тока почти клони към нула с с интересни импулси,при вдигане на напрежението, тока (импулсите) стават с по-висока честота,над 17-18 волта вероятно 25 херца !
п.п Волтметъра дава с 0.11 Волта повече от реалното,има възможност за калибриране ама не е важно !Имам калибратор но ми липсва осцилоскопа !
След пробите с цифровия комбинирам волтамперметър ,стигнах до извода че трябва да сложа такъв аналогов,а именно за да следи по динамично тока,не че е много важно но да отбележа че след достигане на пълен цикъл на 7.2 Амперчасов акумулатор на над 20 часа заряд ,тока почти клони към нула с с интересни импулси,при вдигане на напрежението, тока (импулсите) стават с по-висока честота,над 17-18 волта вероятно 25 херца !
п.п Волтметъра дава с 0.11 Волта повече от реалното,има възможност за калибриране ама не е важно !Имам калибратор но ми липсва осцилоскопа !
Коментар