Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    зарядно устройство на фирмата GYS, която е един от големите европейски производители на автосервизно оборудване.
    Здравей колега!
    Ако ти е възможно би ли ми писал откъде да се сдобия с такова зарядно - по-точно с този модел : GYSTECH 7000

    ( може и на лични , ако модераторите приемат за реклама поста ти.) Благодаря!
    Б. Бонев
    0осем88две6шест71три

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Обясни по точно какво имаш в предвид,не е заяждане.....
      Е, сега ще се заям.
      Колко се изписа. Че и тема има, ама не...
      Lancia Delta HF Integrale Evolucione

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Колегата не обяснява,значи се извинява,аз от него разбрах че,ако зарядното е импулсно не става за акумулатори !
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          Колегата не обяснява,значи се извинява,аз от него разбрах че,ако зарядното е импулсно не става за акумулатори !
          Всъщност колегата е написал точно обратното:
          Импулсно - добро за акумулатор
          Не е импулсно - не е добро за акумулатор

          Аз също не смятам че зарядния ток трябва да е точно 1/10 от капацитета на акумулатора. Може и да е по-малко, но ще се зареди по-бавно. Желателно е да не е повече от 1/10, особено към края на заряда.
          Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Това е още по голяма небивалица ,която може да фигурира в тази тема !Ако тока в края на заряда е около 1/10 от капацитета извода е че или не си в края на заряда или си за нов акумулатор !
            На терасата имам един скапан такъв,който лятото си пали без проблем пасат,зимата умира безславно,пробвам си зарядните на него,дори той в края на заряда дава около 100 милиампера при стартов ток 8-12 Ампера !
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Напълно нормален случай е, когато в края на заряда токът е 1/10 от капацитета. Така работят нерегулируемите зарядни устройства - зарежда, каквото зарежда, като решиш, че е готово, изключваш, ако не изключиш - имаме презаряд (при оловните акумулатори това е разлагане на вода).

              В някои случаи презарядът е умишлен - когато искаш да балансираш различно заредени клетки или когато отрицателните плочи са различно заредени от положителните (и двете ситуации са напълно нормални за оловните акумулатори). Или когато искаш да заредиш последните 5-6% от капацитета на батерията - в края на заряда двата процеса (зареждането и разлагането на вода) се конкурират и за да не губим вода и / или време, обикновено прежалваме тези последни 5-6%.

              Методите за заряд на капризни оловни батерии може да са доста сложни и обикновено се говори за алгоритъм на заряд. Различните производители на батерии препоръчват различни алгоритми, които обикновено са програмирани в интелигентните зарядни устройства.

              Например, напълно нормално е тягова или резервна батерия да се зарежда така:
              1. ток 1/10 до напрежение 2.30 на клетка, но не повече от 10 часа
              2. ток 1/25 до напрежение 2.45 на клетка, светване на индикатор за край на заряда ако напрежението се достигне за по-малко от 1 час, иначе индикатор за проблем
              3. напрежение 2.45 на клетка до спадане на тока до 1/100, но не повече от 6 часа
              4. поддържане на напрежение 2.35 на клетка неограничено време, докато на потребителя му потрябва батерията.
              5. през това неограничено време, веднъж на 200 часа, за по 2 часа напрежението се вдига до 2.45 с ограничение по ток 1/25
              ... като всички напрежения се коригират с около -0.03 волта на градус встрани от 20 градуса, измервано в най-топлата част на батерията.

              Това е примерно, разбира се - някой да не вземе да го реализира.

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Колега прочети , колко глупости си написъл !
                Не се заяждам,или може да не съм те разбрал,ама все пак !
                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                Това е още по голяма небивалица ,която може да фигурира в тази тема !Ако тока в края на заряда е около 1/10 от капацитета извода е че или не си в края на заряда или си за нов акумулатор !
                На терасата имам един скапан такъв,който лятото си пали без проблем пасат,зимата умира безславно,пробвам си зарядните на него,дори той в края на заряда дава около 100 милиампера при стартов ток 8-12 Ампера !
                Лесно раздаваш квалификации и отричаш. По-добре вземи да се аргументираш и напиши как според теб трябва да протича зарядният цикъл. Така човек ще може да се съгласи с теб или да те обори с чисто технически аргументи.
                Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Че малко ли изписах,виж колко глупости си написъл не е квалификация а становище,с червено са написани глупости като ,"ако е импулсно става "или ако е "импулсно нестава",Ти как го виждаш и едното и другото ,а как смяташ за алармената система ,щото аз никак !Пък и по една случайност последното ми е част от професията !Явно ти си го разбрал колегата,разкажи да те разбера и аз.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Набарах едно селеново зарядно 12 и 24 в на гражданска защита от чекмеджето на най-алчната служба тук в бг ,по-старо и от мен( и по-младо (никога не употребявано)) не ми дреме колко е старомодно или тежко, но ми върши добра работа навързвам ги 4 по 12 волта или 2 по 24 и съм happy

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                      Че малко ли изписах,виж колко глупости си написъл не е квалификация а становище,с червено са написани глупости като ,"ако е импулсно става "или ако е "импулсно нестава",Ти как го виждаш и едното и другото ,а как смяташ за алармената система ,щото аз никак !Пък и по една случайност последното ми е част от професията !Явно ти си го разбрал колегата,разкажи да те разбера и аз.
                      Акумулатор може да се зареди с какъвто и да е прав ток с напрежение по-високо от това на акумулатора. Дали ще е трансформатор с изправител или ще импулсно зарядно има значение, но и двата вида могат да зареждат акумулатори.

                      Ако може колегата slavi888 да се аргументира: С какво НЕимпулсното зарядно (трансформатор с изправител) е вредно за акумулатора?
                      Първоначално публикуван от slavi888 Преглед на мнение
                      ...
                      Преди да го взема използвах универсално зарядно за лаптоп, малко пипнато от мен, обаче понеже не е импулсно и не е добре за акумулатора.
                      ...
                      Относно
                      Първоначално публикуван от slavi888 Преглед на мнение
                      ...
                      Има си и поддържащ режим което го прави идеално за алармени системи.
                      ...
                      Аз го разбирам така: Включваш зарядното и го закачаш към акумулатора без да разкачваш нищо. Заключваш си колата като си пускаш алармата. Алармите следят напрежението в системата и ако има промени, недоволстват. Но ако акумулаторът е зареден, зарядното влиза в поддържащ режим и само държи заряда на акумулатора близко до 100% без да има колебания в напрежението. Така алармата няма да протестира и можеш да си оставиш колата на зарядно с дни (месеци) без да я караш и акумулаторът ще бъде в пълна бойна готовност.

                      П.П. Вместо "това са глупости(небивалици)" използвай "Не си прав, защото..." Така ще останем в рамките на добрия тон и ще спорим с аргументи, като по този начин няма да създаваме работа на модераторите.
                      Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Според мен колегата под алармени системи има в предвид НЕ автоаларми.

                        п.п Не виждам да си модератор,добрия тон е винаги на почит,тввоя тон е леко вербален обаче и не ми допада,въпреки това не разбрах за какво да спорим,като това което си написъл е много относително и нищо конкретно.За автоалармите също не си прав ,макар че и там е по принцип,ако искаш конкретно да знаеш коя прави и коя не прави проблем при ниско напрежение,кажи конкретно модела,единственото общо между тях е че всички имат консумация около 10-20 милиампера,и кола която не се кара ,рано или късно пада акумулатора,според това което разбрах ,мисля че не става въпрос за такъв случай,поне от написаното !Затова исках колегата да поясни,вместо него ти се зае с тази задача,после ме провокира да ти задавам въпроси и омазахме нещата !Голяма част от хората дали си мнението в тази тема имат някакъв опит и ми се ще всеки да го сподели,покаже и т.н Дървени философи не вършат много работа ,зимта наближава и темата ще стане отново актуална,имам и аз какво да покажа !

                        Селеновия изправител ако е с 20 Амперовия траф е много добре,и аз бих взел готово такова !
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          айде стига вече!

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Пуснах два пъти едно мнение

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Поддържащият режим на зарядните може да се раздели на два вида. С изключване след зареждането и следващо включване при намаляване на напрежението до зададена стойност около 12 В. Другият е с изключване на основното зареждане и зареждане с определен по алгоритъм на електрониката малък ток, постоянен или импулси, като промените в напрежението са в по-тесни граници.
                              Зарядните на Лидъл са инверторни, поддържащият им режим означава включване при саморазреждане под около 12,5 В. След това напрежението по време на зареждане достига до над 14 В при което зарядното спира. След известно време това се повтаря. По-хитри зарядни, едни от най-добрите или най-добрите са Цтек http://www.ctek.com/bg/en/chargers/12v
                              Поне някои от тях със сигурност имат истински режим за дозареждане, а не просто автоматично включване.

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Аз продължавам да творя когато ми остане време,попадна ми отнякъде това по долу,даже не разбрах и какво е,предполагам радиостанция стационарна някаква.....Вторични суровини,яд ме е че имаше към 20-30 подобни,всичките бяха частично счупени,вероятно за да се убедят че са алуминий.....Това не беше алуминий и затова беше здраво....

                                Затварям кутията отстрани с алуминиев профил,който се използва за радиатори за електронни елементи,реших да обърна профила навътре ,радиатора е около 50 см. и е достатъчно голяма площ да поема топлина ,просто го имам,така ще мога да монтирам мощни грецове,трафовете имат много изводи,дори 600 волта ,още не съм ги пускал,напрежението което ме вълнува е 26 Волта 10 Ампера.На практика имаме 2х26 Волта 5 Ампера и 2х26 Волта 10 Ампера.....като тези 10 Ампера са работни а не максимални,както е известно военната техника е презапасена минумум 50%,още не съм решил каква схема да реализирам(да скова кочина) обаче мисля да е с двата трафа ,и така да може да се зареждат 2х12 Волтови акумулатора едновременно и същевременно единственото общо да е кутията ! Купил съм панелни волтметри и амперметри,някой ако има идея да предлага !









                                Последно редактирано от Roninn; 19-09-12, 22:15.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X