Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

    По-горе написах. Безгрижно може да се пали автомобил със суперкондензаторите на ittso. Нещо повече, не-толкова-супер кондензатори се използват от десетки години в далечния север за тази цел. Хитрината е, че на студено кондензаторите работят по-добре, а акумулаторите - по-зле и идва момент в който е по-лесно с кондензатор.

    Коментар


    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Акумулаторът съхранява енергия чрез промяна на химически връзки, суперкондензаторите - в изкривяването им до някаква степен. Съответно акумулаторите съдържат много повече ток и работят на някакво определено напрежение, но не могат да го отдават бързо. Кондензаторите работят от някакво напрежение чак до нулата и могат да отдават всичката си енергия за малки части от секундата.

      Успоредно, последователно - една кондензаторна клетка можеш да я заредиш до около 3 волта преди да почнат проблемите.
      Ако гледаш моето писание нагоре - като се говори наизуст така се случва. Достатъчни са за палене, както го сметна Ясен. Та, няма нужда от маховици и прочие. Просто това, което ги зарежда, трябва да е достатъчно кораво и ограничено по ток, което е общия случай с автомобилен алтернатор, стига дя няма някакви защити по напрежение. Иначе към стартера 9000 ампера няма да протекат. Ше протекат толкова, колкото позволяват кабелите, четките и всичко останало по веригата. Няма да е много повече от като палиш на обикновен акумулатор в добро състояние.

      Това просто е готово да го даде наведнъж, ако има какво да го глътне наведнъж, независимо (или поне много по-малко) от темпратурата. И е готово да си напълни обратно търбуха практически толкова бързо, колкото бързо можеш да му осигуриш "храна".

      Недостатък е... липаста на "плато" като при повечето батерии. И по-ниската енергия за единица обем. Ама предполагам и на това второто тепърва ще му намерят колая.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        ... можеш да я заредиш до около 3 волта преди да почнат проблемите.
        Проблемите? Само "гръмките" проблеми ли визираш или има нещо по-интересно ...
        Ако не свършва добре, значи не е свършило!
        0888 315 794
        LZ1UPI
        A1 (Rh+)

        Коментар


        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          И по-ниската енергия за единица обем. Ама предполагам и на това второто тепърва ще му намерят колая.
          Я намерят, я не. Относително сме близко вече до теоретичната граница.

          Първоначално публикуван от upi Преглед на мнение
          Проблемите? Само "гръмките" проблеми ли визираш или има нещо по-интересно ...
          Само тях, те са достатъчни. Честно казано, не знам как умират. Предполагам че токът на утечка расте отначало бавно, а после, ...

          Коментар


          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Я намерят, я не. Относително сме близко вече до теоретичната граница.
            Справка - LED, теоретичната граница лумени/ват от преди няколко години вече е задмината, макар и в лабораторни условия. Ако се сетя къде беше, ще ти пусна и публикацията.

            Мисълта ми е - и теориите се развиват.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Справка - LED, теоретичната граница лумени/ват от преди няколко години вече е задмината, макар и в лабораторни условия. Ако се сетя къде беше, ще ти пусна и публикацията.

              Мисълта ми е - и теориите се развиват.
              Законът за запазване на енергията не се е развил много в последните 200 години, това за диодите. За кондензаторите е по-сложно, ама максимумът който може да постигнат е да конвергират с акумулаторите. Процесът е започнал.

              Коментар


              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                За кондензаторите е по-сложно, ама максимумът който може да постигнат е да конвергират с акумулаторите. Процесът е започнал.
                Нещо като кофа с капак или по сложно конвергиране?
                Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

                Коментар


                • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  ...ама максимумът който може да постигнат е да конвергират с акумулаторите...
                  То и това не е малко.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Законът за запазване на енергията не се е развил много в последните 200 години, това за диодите.
                    Идеше реч за теоретичен максимум лумени на ват за бял диод, а не общо за енергии и т.н. Нещо като 250 лумена на ват. В лаборатории разправят че имало над 280 вече.

                    От друга страна, нямат обяснение защо им пада ефективността като се стоплят. Последно преди година (май, не помня вече) някакви изкараха уж някякво обяснение по въпроса, ама не беше прието твърде радушно от средите.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                      Няма абсолютно никакъв въпрос защо диодите светят по-малко като се стоплят. Следва от начина им на работа.

                      Теоретичният светлинен добив на какъвто и да било осветителен прибор е около 700 лумена на ват за бял цвят с разумна цветна температура. Вече ограниченията на конкретната технология може да са по-надолу, ама технологиите се менят. Като прескочат 700-те, обади ми се.

                      Коментар


                      • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Няма абсолютно никакъв въпрос защо диодите светят по-малко като се стоплят. Следва от начина им на работа.
                        Напротив, има. Ако намеря публикацията ще ти пусна линка. Ако помня добре в списанието на IEEE го четох.

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Теоретичният светлинен добив на какъвто и да било осветителен прибор е около 700 лумена на ват за бял цвят с разумна цветна температура. Вече ограниченията на конкретната технология може да са по-надолу, ама технологиите се менят. Като прескочат 700-те, обади ми се.
                        Става въпрос именно за диод с фосфор пред себе си, а не за светлинен източник въобще.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                          Диод с фосфор пред себе си, изобщо и теоретично, може да свети с около 65% от тия 700 лумена. Това при 100% квантов добив на диода и на фосфора и пак бял цвят. Или около 55%, ако диодът е в близкия УВ и всичката видима светлина е от "фосфора".

                          Коментар


                          • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Няма абсолютно никакъв въпрос защо диодите светят по-малко като се стоплят. Следва от начина им на работа.
                            Поне до преди година още се чудеха защо при голям ток ефективността пада. Още се чудеха защо и с температурата ефективността пада. Не можеха да докажат механизмите, които водят до това, за да ги борят ефективно. В крайна сметка към момента май има съгласие че е Auger recombination, но пак не пасва съвсем. Това за спадането заради тока. Спадането заради загряването поне до колкото намирам още не е напълно изяснено.

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Диод с фосфор пред себе си, изобщо и теоретично, може да свети с около 65% от тия 700 лумена. Това при 100% квантов добив на диода и на фосфора и пак бял цвят. Или около 55%, ако диодът е в близкия УВ и всичката видима светлина е от "фосфора".
                            Това е за диод с фосфор около себе си, висящ в празно пространство и излъчващ във всички посоки. С абсолютно прозрачен кристал и абсолютно прозрачен за това, което не преобразува, фосфор. Ама реалността е - токът трябва да се закара до тоя кристал някак, жегата трябва да се отведе, практически половината излъчване от кристала трябва да се отрази или насочи някак. И 65-те процента отиват на кино, даже и теоретично. Включително и заради въпросното спадане на ефективността. Та, до преди няколко години предвиждаха нещо като 240-260 лумена като постижим лимит въобще. Cree вече са постигнали 303, според последните им публикации. Тоест в цялата картинка нещо все не сме донаучили и се учим в движение както винаги.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                              Зарядно устройство .rarПочти пуско.rarПростое автоматическое зарядное устройство.rarПростое автоматическое зарядное устройство.rar
                              Ето ви схеми стига сти си чесали езиците

                              Коментар


                              • От: Работещи схеми на зарядно за автомобилен акумулатор

                                Здравеите колеги днес ми пристигна поръчаното зарядно ето и неговата инструкция. цената му е 25 лв произведено в България Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p_20140216_115034_70177.jpg
Прегледи:1
Размер:47.4 КБ
ID:5632187Поддържащо зарядно за 12V акумулатори. Подходящо e за всички 12V автомобилни, мотоциклетни и ATV акумулатори до 100Ah. Не е необходимо да сваляте акумулатора от машината при зареждане. Зарядното е напълно автоматично, има защита от късо съединение и обръщане на поляритета. Контролира заряда като го зарежда на цикли. Може да го оставите месеци включено. При първо пускане на акумулатора зарядното прави един пълен заряд след което преминава в режим изчакване, в случай че напрежението на акумулатора падне до 12,5V автоматично зарядното се пуска /има индикатори за това / и прави един пълен заряд и отново изпада в режим изчакване. Ако зарядното е в режим изчакване и пуснете консуматор, отново автоматично се пуска дори и напрежението да му е над 12,5V. Има три индикатора: Жълт - зарядното е включено в контакта, Червен - зарядното зарежда, Зелен - зарядното е в режим на изчакване. При откачане на клемите на зарядното от акумулатора в процес на заряд, святкат всички индикатори на зарядното за да видите че акумулатора е откачен. Зарядния ток е 500мА. Цената е 25 лв. Това зарядно може да ви донесе доста спокойствие, ще ви спести дебненето дали е зареден или разреден. Включвате го и забравяте за него.Произведено в България

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X