Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преобразувател 12 към 220 Волта ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

    Ами... не е както трябва синусоидата
    Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

    Коментар


    • #32
      До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

      Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
      Ами... не е както трябва синусоидата
      То съвсем истинска само от агрегат.Винаги има малки забежки, ама тия от 80 лв 1000Вт хем не са 1000вт, хем са си импулсни квадрати.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #33
        До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

        Първоначално публикуван от BAlexandrov Преглед на мнение
        Ами... не е както трябва синусоидата
        Ще замеря с осцилоскоп да видим как е.
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #34
          До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

          Зависи от UPS-а. Има и такива със синусоида. От скъпите са, обаче.

          Друг е въпроса че всичко що е импулсно - визирам 90% от всички зарядни и тем подобни, дето се включват в инвертора, си работят с квадратите без проблем.

          Обаче пуснеш ли на квадрат трансформатор, или електродвигател например, нещата стават "интересни".
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

            Стига с тези синусоиди бе, хора.

            Първо, със съвременните елементи схемотехнически синусоида с ШИМ се прави по-лесно от каквото и да било друго (примерно квадратчестата синусоида на старите UPS с железен трансформатор или откровените квадрати на най-старите инвертори). И понеже е по-евтино, всички, които сега се продават, са такива. Обикновено е по-добра от тази в контакта у дома.

            Второ, ако някакъв прибор действително се впряга на леко изкривената синусоида, редно е да се запитате как работи с "подстриганата" синусоида, достъпна във всеки офис с повече от 1 компютър. Ако пък и луминисцентни лампи има, ...

            Това, което е по-интересното е, че 1000 вата повечето коли няма откъде да вземат за дълго време. Повечето електроинсталации имат скромните 400-600 вата свободни, повечето ги могат на обороти над празния ход. Всичко отгоре се взема от акумулатора. Ако двигателят е изгасен, всичко се взема само от акумулатора, а той нито е безкраен, нито се кефи на дълбок разряд, нито на големи разрядни токове. Досега всеки, на който съм давал скромния 350-ватов инвертор, съм го съветвал да паркира на "чакмак баир" и всеки, без изключение, ми го е връщал с разказа, че не е паркирал на наклон, а май трябвало.

            Другият интересен момент са кабелите за 12 волта към инвертора. За 1000 ватов те трябва да са дебели колкото на стартера, ако са и дълги колкото неговите. За двойно по-дълъг се полага двойно по-дебел и това бързо става непрактично, освен ако инверторът не е на 60см от акумулатора. По-тънките кабели значат по-голяма консумация, с която инверторът компенсира загубите, значи - още по-бързо оставане без ток. Кабелите за 220 може да са практически произволно дълги и това не променя сигуацията. Значи, правилният монтаж на инвертор повече от 150 вата е до акумулатора, а не в купето.

            Куплунгът за запалка пък, ако и напоследък да му възлагат разни несвойствени задачи, си е куплунг за запалка. Той (с лошите си, зацапани с пепел контакти и обикновено паянтова конструкция) е средство за организиране на пожар с всеки консуматор над 30-40 вата, ако е оставен без надзор. Въпреки бушончето. Та, наглеждайте го.

            Коментар


            • #36
              До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

              Вальо твоя гледал ли си го на осцилоскоп , понеже и аз за един си мислех че е синусоида даже на него тръгват и хладилника и компресор 1000вт ама като пуснах на осцилоскопа си изкара едни чисти правоъгълници . Ясене незнам твоя за колко време бута акумулатора , но моя на въча с една купчина неща навързани на него на 7 годишен акумулатор 62Ач работи 5 часа . Това лято бяхме на палатки и си светихме само на 220в + 1 лаптоп цяла седмица всяка вечер през деня минавах по 20-30км и не съм бутал .
              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

              Коментар


              • #37
                До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                Вальо твоя гледал ли си го на осцилоскоп , понеже и аз за един си мислех че е синусоида даже на него тръгват и хладилника и компресор 1000вт ама като пуснах на осцилоскопа си изкара едни чисти правоъгълници . Ясене незнам твоя за колко време бута акумулатора , но моя на въча с една купчина неща навързани на него на 7 годишен акумулатор 62Ач работи 5 часа . Това лято бяхме на палатки и си светихме само на 220в + 1 лаптоп цяла седмица всяка вечер през деня минавах по 20-30км и не съм бутал .
                Трябва да се мери под товар, макар и малък. Иначе синусоидата обикновено не се случва. Въпрос на схемотехника.

                Иначе, то всичко ще тръгне. Въпроса е за колко време ще прегрее, понеже всично извън синусоидата при някои уреди отива за стопляне, тоест - чисти загуби. Други обаче си работят безгрижно - на тях синусоида така или иначе не им трябва.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                  Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                  Вальо твоя гледал ли си го на осцилоскоп , понеже и аз за един си мислех че е синусоида даже на него тръгват и хладилника и компресор 1000вт ама като пуснах на осцилоскопа си изкара едни чисти правоъгълници . Ясене незнам твоя за колко време бута акумулатора , но моя на въча с една купчина неща навързани на него на 7 годишен акумулатор 62Ач работи 5 часа . Това лято бяхме на палатки и си светихме само на 220в + 1 лаптоп цяла седмица всяка вечер през деня минавах по 20-30км и не съм бутал .
                  Я кажи каква марка е твоя акумулатор?

                  Лаптопът харчи 15 вата, лампата - колкото пише на нея. Нормално е да оцелее при такъв товар няколко часа, а 20-30км са предостатъчни.

                  Интересното почва, като се включи примерно 100 вата лампа, 60 вата талавизор, 75 вата отопляемо одеалце и всичко това цяла вечер, докато си угасне само. Трябват 2-4 часа за тази цел, зависи от акумулатора и разхищенията.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                    Акумулатора беше Монбат , но за съжаление наскоро издъхна и го смених . Не си знаеше годините беше на баща ми на Москвича той отиде за скрап акумулатора стоя към година после го сложих на Витарата изкара още година и накрая се срина изведнъж . До последно си имаше доста капацитет забравял съм фаровете по 4-5 часа и после си палеше .
                    0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                    Коментар


                    • #40
                      До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Трябва да се мери под товар, макар и малък. Иначе синусоидата обикновено не се случва. Въпрос на схемотехника.

                      Иначе, то всичко ще тръгне. Въпроса е за колко време ще прегрее, понеже всично извън синусоидата при някои уреди отива за стопляне, тоест - чисти загуби. Други обаче си работят безгрижно - на тях синусоида така или иначе не им трябва.

                      Няма значение товара в случая вътре има CD/DC 12-300в и мостов DC/AC преобразувател с четири транзистора .
                      0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                      Коментар


                      • #41
                        До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                        Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                        Няма значение товара в случая вътре има CD/DC 12-300в и мостов DC/AC преобразувател с четири транзистора .
                        А накрая няма ли филтър? Дросел, кондензатор или от сорта? То и синусоидата се прави със същото, само че се управлява на 100-ина килохерца, които после се изглаждат във филтъра след AC моста. Обаче ако няма товар, това изглаждане не може да стане.

                        Ако няма филтър - работата е ясна. Ако си мерил и управлението на AC моста - още повече.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                          Накрая трябва да има И дросел, И кондензатор, за да потръгнат нещата. А ако мостът и филтърът са добре направени, синусоидата ще си излиза и без товар.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                            Първоначално публикуван от PACH - Иван Тодоров Преглед на мнение
                            Другият вариант е да се вземе платката от UPS.Там предполагам синусуидата ще е както трябва.Замислил съм на буса под едната седалка да си монтирам такава платка и да си сложа една тройка разклонител
                            Освен платката от юпиес, трябва да вземеш и трансформаторът му, а той е сравнително обемист.
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар


                            • #44
                              До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                              За филтър не си спомням , а в момента нямам такъв при мен да го погледна .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • #45
                                До: Преобразувател 12 към 220 Волта ...

                                А, има едни и без филтър - с крайно стъпало клас B, КПД 50-60% и големи вентилатори. Не ползвайте такива...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X