От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми
Трябва да отделя един ден за да отворя и да смъкна маслената помпа и да и направя една промивка и да видя състоянието на пружинно-съчмения клапан. Другото което трябва да направя е да си купя 5 на 40 и да го налея него, въпреки че се съмнявам да са и наливали такова, защото като купих колата беше под всякаква критика и аз започнах да следя параметрите на тоя двигател и да го вкарвам в пътя.
Лятото сложих четири чисто нови подгревни свещи, ама компромисни някакви superdiesel по 7лв бройката, и от както заваля снега оня ден сутринта паля на три цилиндъра, имам изгоряла свещ. Както ви е известно две от свещите ми се намират на гадно място - между главата и ГНП и се сменят за 2 часа двете с подходящи инструменти. Дано не е някоя от тях.
Ако има запушване, около тоя клапан не би ли трябвало налягането да не пада до 1 бар като загрее двигателя, защото 1 бар го дават нормално за повдигачите под 0.6 почва да свети лампата, в смисъл ако има запушване със стоплянето на маслото няма да му пада и налягането, ше си стои на някакво високо налягане. Проблема е че при първи студен старт блъска страшно голямо налягане. Ако налея 5 на 40 сигурно ли е че няма да ми вдига тия 6 бара при първи студен старт за деня ?
Трябва да отделя един ден за да отворя и да смъкна маслената помпа и да и направя една промивка и да видя състоянието на пружинно-съчмения клапан. Другото което трябва да направя е да си купя 5 на 40 и да го налея него, въпреки че се съмнявам да са и наливали такова, защото като купих колата беше под всякаква критика и аз започнах да следя параметрите на тоя двигател и да го вкарвам в пътя.
Лятото сложих четири чисто нови подгревни свещи, ама компромисни някакви superdiesel по 7лв бройката, и от както заваля снега оня ден сутринта паля на три цилиндъра, имам изгоряла свещ. Както ви е известно две от свещите ми се намират на гадно място - между главата и ГНП и се сменят за 2 часа двете с подходящи инструменти. Дано не е някоя от тях.
Ако има запушване, около тоя клапан не би ли трябвало налягането да не пада до 1 бар като загрее двигателя, защото 1 бар го дават нормално за повдигачите под 0.6 почва да свети лампата, в смисъл ако има запушване със стоплянето на маслото няма да му пада и налягането, ше си стои на някакво високо налягане. Проблема е че при първи студен старт блъска страшно голямо налягане. Ако налея 5 на 40 сигурно ли е че няма да ми вдига тия 6 бара при първи студен старт за деня ?
Коментар