От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми
На водния щуцер зад главата има два датчика- единия е за уреда, другия управлява времето за подгрев. Ако датчика работи в зависимост от температурата на мотора грее повече или по-малко време. Ако не работи грее максимално време- около 55 сек, но и това зависи от свещите и релето.
На водния щуцер зад главата има два датчика- единия е за уреда, другия управлява времето за подгрев. Ако датчика работи в зависимост от температурата на мотора грее повече или по-малко време. Ако не работи грее максимално време- около 55 сек, но и това зависи от свещите и релето.
.
. Е както винаги има някои проблемчета. Преди като подгрявах ми мигаше лампата на подгрева, и имаше някакъв висящ кабел който закачих на товарната шина на свещите и спря да мига лампата, сега уж пак така ги закачих ама мига лампата, и зумера вътре пищи докато подгрява, като изключат свещите спира да звъни зумерчето. Другото е че мотора шава наляво надясно а тампона на скоростната и единия на мотора са чисто нови, другия на мотора видимо не изглежда разбит ...
Важно ти е малкото, а не голямото число. Може и с 0W40 ако искаш. Недостатък му е само цената.
Коментар