Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

    Първоначално публикуван от Георги Крумов Преглед на мнение
    Ех Пенчо, Пенчо всички на коне ,а ти на кобила. Тя твойта нафта специална. За тебе правена.

    Майтап бе Уйли ,ти май не носеше на майтап.
    Как позна бе готин?
    Просто си я плащам.
    И въъърви, и неееее се харчи.

    Коментар


    • #62
      От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

      Аз карам дизел от 7 месеца само, но пробвах тая работа с червеното двутактово масло, на щил дето е, и наистина утихва двигателя и то значително щом и глухар като мене го забелязва. Моята е пак ауди ама помпа дюза двигателя 1.9 . Казаха ми , че не само смазва но и почиства дюзите това масло и даже в официалния сервиз на БМВ "лекували" по този начин понякога дизелаците!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #63
        От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

        Тук вече започват легендите - електрическа дюза с масло е съвсем друго нещо. И не се препоръчва масло, особено със сяра.

        Коментар


        • #64
          От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
          Тук вече започват легендите - електрическа дюза с масло е съвсем друго нещо. И не се препоръчва масло, особено със сяра.
          Я,я, по-подробно ако обичаш, че откак съм го взел пустия му дизел треска ме тресе да не строша нещо от незнание! Може и на лични!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #65
            От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

            Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
            Тук вече започват легендите - електрическа дюза с масло е съвсем друго нещо. И не се препоръчва масло, особено със сяра.
            Защото?

            Впрочем, точно от червеното на Щил имахме не добре работещ двигател на колега от форума. Може би точно нафтата дето е сипал не си е паснала с някоя от съставките в маслото - нямам идея. Аз сипвам OMV и пробеми не съм имал с нафта от Rompetrol, OMV, Petrol, Lukoil.

            ПП: Ако возилото има филтър за твърди частици, ще се скапе филтъра. Ама това няма отношение към дюзите.
            Последно редактирано от sparkybg; 22-07-13, 01:49.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #66
              От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

              Темата отиде за това коя нафта е по шумна ,със или без масло.

              На двигател помпа дюза не бих слагал масло в горивото.По скоро сипвам от по скъпото гориво на ОМВ ,Шел или Шукойл. Съответно В-Пауър,Макс Моушън и Екто. Когато сипя от по евтиното клати оборотите на празен ход.

              Когато сипвам такава нафта /по-скъпата/ съм забелязал ,че двигателят заработва по шумно. Същото съм забелязал и когато сипя по скъпа нафта в чужбина. Химически не съм се интересувал каква е разликата но определено в шума я има.Това за два двигателя-ЦДИ на МВ и 1.9 ПД на ФВ. 1.9 ТДИ на ФВ и 2.0 ТД на Опел не съм ги карал със по скъпа нафта и не съм забелязвал разлика,както ина 1.9 ТД Пежо, 2.5 ТД на Транзит и още цяла камара печки.

              Между другото в авиацията всички горивни помпи за ВН на самолетите работещи на керосин се смазват и охлаждат от керосина. А той има по- лоши смазващи свойства от нафтата.Повечето са плунжерни.

              Коментар


              • #67
                От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                За сярата имаше тема, ако не греша може да я изровим. Тука стига. Иначе ми е интересно за ел дюзите. Може нова да се направи точно за тях, от - до.

                Коментар


                • #68
                  От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                  Здравейте, колеги. Ще се сваля главата.

                  От зимата започна да ми сълзи масълце от гарнитурата между главата и блока под гайката на изпускателния колектор на първи цилиндър. С течнеие на времето започна да се стича по блока, динамото и да прави капка на пътя. Вече за една вечер прави три петна което ме дразни и прави тротоара пред вкъщи мизерия и това което най ме изнерви - долях масло днес че беше паднало под средата на щеката. Всички знаем колко цапащо черно е маслото на дизела.

                  Реших се. Ще сваля главата, ще я пратя на шлайф да я челосат, нови всички гарнитури, гумички на клапаните, пасване на клапаните с паста, изпомпване на повдигачите и измиване с кореселин, нови болтове на главата. Надявам се като отворя да не е много нацепена, щото ЩЕ Е тъй като е 1.6тд

                  Искам да ви питам каква гарнитура да купя. Сегашната е с 1 отвор. Посъветваха ме да сложа най - дебелата гарнитура - с 3 отвора, която на теория ще разреди мотора и на теория трябва да работи най - тихо с най - дебелата гарнитура с 3 отвора. Такава ли да сложа ?
                  Не вярвам на жени и спирачки !

                  Коментар


                  • #69
                    От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                    Младежо , много пъти в темите е казвано ,че "дебелината на гарнитурата се подбира според надстърчането на буталото над блока". Виж Андро160 ги беше пуснал. Успех! пс По-меко в технически форум е като по-...!Нали
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                      Благодаря, колега, извинявам се, че не използвам точната терминология. Ще попитам колегата за точните дебелини.
                      Не вярвам на жени и спирачки !

                      Коментар


                      • #71
                        От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                        Споделяме си -не се обвиняваме. Затова е форумът.
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                          Когато чукчата Jeko47 стана и читател , той видя пост №28 на колегата Крумов и....
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                            -"Бог да го прости"- "Бащата" казваше : -Сине, "мерак,рак и бунак" не подлежат на лечение...И още-"най-трудния път на знанието са пробите и грешките"...Вечна ти памет- ТАТКО.
                            -Сега по темата :Първо се прави диагностика преди да се "пипа". - Замерването на "Компресията",замерване на предварението на впръскване със стробоскоп(контрол на границите на предварение),справка за типа "предписани" разпръсквачи, замерване на турбото- може на "място" да се измери приблизително и цикловата порция на горивото и т. н. !!!
                            -Кото се изясни проблема,например -разбити "лагери" на компресора и от там "допълнителна" порция гориво,която "втвърдява" малко работата и цапа "под гайката на изпускателния колектор" -се преминава към лечение на причината, а не на следствието...
                            -Ако мислиш да я караш колата-прави я качественно. Баба казваше:-"една работа като я "тъниш" ,тя се къса"...
                            -Хидравличните повдигачи се разглобяват( с чалъм) ,почиства се клапачето,сглобяваш и зареждаш с масло.
                            -Гарнитурата-да е качественна и съобразена с отнетия "размер" от главата при шлайфа и подаването на буталото над блока.
                            Историческия опит е за да се ползва,а не да се преоткрива. Ако искаш кифличка ,занеси брашното на кифладжията, а не на фурнажията. Успех в начинанието!- Не е грешно да се пита...

                            Коментар


                            • #74
                              От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                              Като отворим в петък ще пиша какво сме видяли. Разбрах че всичко преди отварянето на тоя дърт дядо е гадаене. Може да падне някой бренер знаем ли
                              Благодаря на всички колеги, които се отнасят сериозно към проблема.
                              Последно редактирано от kompresor; 19-08-13, 00:15.
                              Не вярвам на жени и спирачки !

                              Коментар


                              • #75
                                От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                                -"

                                -Хидравличните повдигачи се разглобяват( с чалъм) ,почиства се клапачето,сглобяваш и зареждаш с масло.
                                -Гарнитурата-да е качественна и съобразена с отнетия "размер" от главата при шлайфа и подаването на буталото над блока.
                                Сподели чалъма и му кажи, как да съобрази дебелината на гарнитурата с рендосването на главата и щръкването на клапаните.
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X