Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

    Много се заиграхте с този 1.6 турбодизел. При този тип мотори хубавото е, че го събираш с лопатата и пали и върви с години. Не е претенциозен към дебелини на гарнитури, циклови порции, разпръсквачи и други сложни думички. На работа имаме десетина буса VW T3 с този мотор. Винаги сме ги сбирали с лопатата и с каквото има по рафтовете и никога не е било да не се получи.
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • #77
      От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

      Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
      Много се заиграхте с този 1.6 турбодизел. При този тип мотори хубавото е, че го събираш с лопатата и пали и върви с години. Не е претенциозен към дебелини на гарнитури, циклови порции, разпръсквачи и други сложни думички. На работа имаме десетина буса VW T3 с този мотор. Винаги сме ги сбирали с лопатата и с каквото има по рафтовете и никога не е било да не се получи.
      -"Вица" е оргинален,авторски и с новаторско звучене за което имате и моите адмирации!!! Само може да "седи" по добре в друг раздел.

      Коментар


      • #78
        От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

        Разкажи за чалъмите и малките тайни.
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #79
          От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

          Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
          Разкажи за чалъмите и малките тайни.
          С удоволствие, не само ще обясня, покажа, но на сериозни колеги безвъзмездно помагам. Повечето колеги във форума са квалифицирани специалисти в определена област (абстрахирам се от всестранните) и знаят,че профилактиката се различава от ремонтновъзтановителните работи по обема от знания,умения и инструментална екипировка. В много от случаите,последното е "препъникамъка" ....Не вярвам ,че някой ще закупи екипировката- за хоби дейности.Ремонтите по главата са едни от най отговорните и затова ги правят в оборудвани ,специализирани работилници.
          Ако имате конкретен проблем,заповядайте,ще го решим и ще се запознаем. Работилницата (сервиза),е в гр.Лозница.

          Коментар


          • #80
            От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
            -"Вица" е оргинален,авторски и с новаторско звучене за което имате и моите адмирации!!! Само може да "седи" по добре в друг раздел.
            След като смятате че е виц- заповядайте да ги видите на живо в Русе. Със сигурност съм счупил повече фолксвагени, отколкото ВИЕ сте виждали. Коментарите си ги запазете за дечурлигата пред блока, които се захласват от техническите термини, които употребявате. Поздрави.
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • #81
              От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
              С удовол...
              Далечко ми е, а да чукна по главата си,за момента нямам нужда. Кажи му поне за дебелината на гарнитурата.
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • #82
                От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
                След като смятате че е виц- заповядайте да ги видите на живо в Русе. Със сигурност съм счупил повече фолксвагени, отколкото ВИЕ сте виждали. Коментарите си ги запазете за дечурлигата пред блока, които се захласват от техническите термини, които употребявате. Поздрави.
                -Даже се чудя защо се хващам на тази въртележка!??
                - Може да Сте добри в бояджийския занаят,но откровенията ВИ,обясняват защо сте "счупили повече фолксвагени" отколкото аз съм виждал. - А за вицовете , които публикувате- само добри думи.

                Коментар


                • #83
                  От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                  -Даже се чудя защо се хващам на тази въртележка!??
                  - Може да Сте добри в бояджийския занаят,но откровенията ВИ,обясняват защо сте "счупили повече фолксвагени" отколкото аз съм виждал. - А за вицовете , които публикувате- само добри думи.
                  Със сигурност и повече съм съживил- имам живи примери, които се движат, не заучавам купешки приказки и сложни думички от литература. Вероятно повечето железа, които описваш тук, като ги видиш на живо не би ги познал.
                  На сърбела майката му е чесането.
                  Борислав Борисов Русе О885 О37815

                  Коментар


                  • #84
                    От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                    Колега какво стана със стария дизел?
                    Аз на твое място бих направил две неща преди да отворя мотора, първо да го промия с нафта и другото нещо е да сипя тулоен в нафтата примерно 50 до 100гр. на 20л. нафта.
                    Хубаво са им видяли налягането на дюзите ама някой видял им ъгъла на разпръскване?

                    Коментар


                    • #85
                      От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                      [QUOTE=borko_ruse;2268750]Със сигурност и повече съм съживил- имам живи примери, които се движат.....

                      Това е факт ! Освен , че се движат всеки ден им се мята нов пилот и понеже са служебни се карат като чужда жена
                      Който не вярва да си предостави личното МПС за един ден езда на въпросните слабоумници
                      П.п. Да не стане грешка АЗ не съм от тях , само ги гледам ежедневно !
                      Ако има човек , който найстина вярва , че дъртата пе..руга Борко_русе не-разбира от ДВГ значи е много заблуден или Борето е голям актьор(мързел)

                      Ей Дъртак сам се издъни! Време ти беше !Досега само "неразбирам" , "незнам как" и "аз тва не го мога" слушам от твойта уста
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #86
                        От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                        Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                        Ако има човек , който найстина вярва , че дъртата пе..руга Борко_русе не-разбира от ДВГ значи е много заблуден или Борето е голям актьор(мързел)

                        Ей Дъртак сам се издъни! Време ти беше !Досега само "неразбирам" , "незнам как" и "аз тва не го мога" слушам от твойта уста
                        Не е вярно! Нямам хабер! Само веднъж един гвоздей беше влязъл в гумата, иначе нищо не разбирам от коли аз...
                        На сърбела майката му е чесането.
                        Борислав Борисов Русе О885 О37815

                        Коментар


                        • #87
                          От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                          То си личи щом на вентила викаш гвоздей
                          П.п. Успамихме на момчето темата !
                          За компенсация тела ми е в подписа ако има зор ще помагам и за напред с каквото е нужно
                          Uaz 469 2.4 D MB
                          KTM 600 ROTAX
                          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                          Коментар


                          • #88
                            От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                            Днес свалихме главата на двигателя. Не падна нито един бренер , и видими фрапиращи ситуации няма. Тя и не си надуваше изобщо де маркучите винаги са били меки и не съм я прегрявал.
                            Турбото мисля че е в добро състояние, е поизносено е разбира се, но маркуча след студеното спирално тяло е леко омаслен, и луфта на оста на турбината има нормалния луфт нужен за масления клин. Пипвал съм оси на турбини, с луфт, който позволява опиране на лопатки в спиралното тяло, при мен луфта е далеч по - малък. Турбото остава същото, няма да го сменям.
                            Отдолу е в доста добро състояние от това, което очаквах. Отварял съм два такива дизела досега и двата бяха жестоко нацепени между двойката клапани на цилиндър, но въпреки това сме ги събрали и чичковците си ги карат спокойно и до ден днешен.
                            При мен на първи и четвърти е пукнато а на втори и трети честно да кажа не видях спукано. Така. Главата утре отива на шлайф. След това ще пиша какво правим по колата. Няма да щадя средства защото искам да имам доверие в колата след ремонта, а и без това частите са евтини за 1.6тд.
                            Не вярвам на жени и спирачки !

                            Коментар


                            • #89
                              От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                              Ако не искаш да правиш компромиси ще трябва да смениш главата с нова, или поне такава без пукнатини. Всичко друго е компромис, при това зверски, поне от моя гледна точка.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                                Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
                                Отдолу е в доста добро състояние от това, което очаквах. Отварял съм два такива дизела досега и двата бяха жестоко нацепени между двойката клапани на цилиндър, но въпреки това сме ги събрали и чичковците си ги карат спокойно и до ден днешен.
                                При мен на първи и четвърти е пукнато а на втори и трети честно да кажа не видях спукано. Така. Главата утре отива на шлайф. След това ще пиша какво правим по колата. Няма да щадя средства защото искам да имам доверие в колата след ремонта, а и без това частите са евтини за 1.6тд.
                                Жестоко нацепеното за теб (видимото), не винаги е жестоко за главата на този двигател. Преди две години нова испанска глава за такъв двигател беше ок.350лв.,немска-550лв.,това с нови клапани,без повдигачи. Ако шлайфистите са шлайфисти на двигатели, а не перфектни майстори стругарофрезисти,ще ти кажат от какво има нужда. По подразбиране и нови гумички,семерингче, болтове (има с различна дължина и глава) , истинска и дебела колкото трябва по книга гарнитура, с правилно затягане и допритягане.Промиване на масл. и охл. с-ми, ревизия на маслена помпа,поне цедка. Както ти казаха обаче, никакви компромиси.
                                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                                Даника
                                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X