Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

    На водния щуцер зад главата има два датчика- единия е за уреда, другия управлява времето за подгрев. Ако датчика работи в зависимост от температурата на мотора грее повече или по-малко време. Ако не работи грее максимално време- около 55 сек, но и това зависи от свещите и релето.
    На сърбела майката му е чесането.
    Борислав Борисов Русе О885 О37815

    Коментар


    • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
      -Новите клапани и водачи ще "имат нужда"и от правилно оформени клапанни легла,
      Покойният ми тъст имаше комплект райбери за леглата на клапаните. С различни диаметри и различни ъгли.
      Ама отидоха, и се не видеха...
      С този инструмент се постига точната перпендикулярност на леглото на клапана спрямо оста на водача, респ. на клапана. Важно си е, особено след смяна на леглата.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Покойният ми тъст имаше комплект райбери за леглата на клапаните. С различни диаметри и различни ъгли.
        Ама отидоха, и се не видеха...
        С този инструмент се постига точната перпендикулярност на леглото на клапана спрямо оста на водача, респ. на клапана. Важно си е, особено след смяна на леглата.
        _Клапъните на повечето съвременни двигатели са с висока твърдост и не потдават на тези райбери(имам двата комплекта 45,30 градуса). По лесно и бързо е със специално направените абразивни "камъни".Може да ги подравняваш с диаманта на каквито градуси прецениш. За да се оформи "контактната фаска" трябват и 15 и 75 градусови. А бе- играчка си е...хващам се най вече за приятели.
        - Едно от добрите,, специализирани места в нашия район сигурно СИ ползвал-с.Мадара. Когато клиента е "Усукан", или не ми се занимава, го водя там.

        Коментар


        • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

          Варират в доста широки граници,но примерно е така:20 град.-800 ома до 1,5 килоома,80 град.- 100ома до 150 ома. Ако откачиш кабела от датчика,лампата за подгряване ще свети над 20сек., независимо от температурата на двигателя. Ако е изправен и е загрял двигателя, ще свети няколко секунди. Имай предвид, че свещите подгряват(включени са), около 10 сек. след изгасване на лампата или до завъртане на стартера.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

            Тъкмо си измих ръцете

            Днес пристигнаха новите водачи с новите клапани. Направих си дорник за избиване на водачите и дорник за набиването на новите. Избих старите водачи и набих новите, не е трудно изисква повечко смелост. Разбрах колко са ми били износени старите водачи след като пуснах новите клапани в новите водачи... МНОГО. Паснах новите клапани към леглата със едра и после фина шлайфпаста. Утре следва закопчаването на клапаните, защото тази вечер укъснях много .
            Не вярвам на жени и спирачки !

            Коментар


            • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

              Аудито излезе от бокса днес следобяд. Звъненето от главата на мотора вече го няма. Някои хора бяха прави като ми казаха че имам луфт във водач-клапан системата. Чисто нови подгревни свещи, гарнитури, здрави повдигачи работещи нито един задържал, правилна центровка без аномалии от рода `един зъб назад` . Е както винаги има някои проблемчета. Преди като подгрявах ми мигаше лампата на подгрева, и имаше някакъв висящ кабел който закачих на товарната шина на свещите и спря да мига лампата, сега уж пак така ги закачих ама мига лампата, и зумера вътре пищи докато подгрява, като изключат свещите спира да звъни зумерчето. Другото е че мотора шава наляво надясно а тампона на скоростната и единия на мотора са чисто нови, другия на мотора видимо не изглежда разбит ...
              Ще я доизкусорявам, обаче сега вече работи стегнато, а не като лешникотрошачка. Съвет от мен - на 1.6тд водачите на клапаните можете да си ги смените сами, на мен беше за пръв път, направих си 2 дорника един плътен за избиване и един със 3-4 десети по тънък за набиване защото при набиване свиват, шлайфпаста на клапаните и вече колата работи.
              Сега пуши по черно отпреди, на нафта. Явно преди наистина клапаните ми са духали всичките, защото бях я настроил да изпушва мноого леко а сега пуши като локомотив защото е по херметизирана явно. Знам че черният пушек означава неизгоряла нафта и или трябва да се намали нафтата за да изгаря по добре и да не пуши или нафтата трябва да се разреди с още порции кислород (въздух) отново за да изгаря добре. Ще видим дали ще намаля нафтата или ще засиля турбинката малко.
              Не вярвам на жени и спирачки !

              Коментар


              • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                ОТказах се да коригирам гориво-въздушната смес. Ще опитам със даване на малко закъснение на помпата.
                Не вярвам на жени и спирачки !

                Коментар


                • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                  Браво,че си го оправил.Понеже гледам,че си в час ще кажеш ли за пукнатините в главата на тези мотори (1.6д и тд).
                  Имах преди пасат който работеше перфектно и по стечение на обстоятелствата отиде на вторични и свалих главата стартер и всичко без блока,та главата имаше пукнатини между клапаните а работеше перфектно мотора,после говорих с един човек и той каза,че тези пукнатини не ги бъркали.

                  Поздрави
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар


                  • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                    Ами имам я от 2 години и винаги маркучите ми са били меки, не ми е пипала нито маслото нито водата и си е вървяла като разпрана винаги, разхода над 7 градско и над 5 извънградско при идиотско каране не е бил. И моята глава има нормалните сцепвания между клапаните. Хронично е но не е вредно явно. Предкамерни дъртаци

                    Вдигнах капака на колата, дадох на контакт и започна да се чува шума наподобяващ зумер. Наврях си главата по навътре и намерих от къде идва шума - от онова голямото товарно реле за подгревните свещи, като сложих пръста на него усетих вибрациите от шума, ама си възпроизвежда звук сякаш си е направено за това, индикира за някакъв проблем можеби, защото и лампата за подгрев мига, а тя трябва да свети постоянно.
                    ВЪпроса е защо това товарно реле възпроизвежда звук ? Какво иска да индикира с този звук ?
                    Свещите са чисто нови и 4-те
                    На шината на подгр. Свещи отиват 3 кабела - дебел червен с бяла лента, тънък кафяв с червена лента, тънък червен.
                    Не вярвам на жени и спирачки !

                    Коментар


                    • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                      http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_90.PDF
                      Ето тук има схема на праисторическата система за подгряване на моята кола, ама нещо не виждам червенокафяв кабел и червенобял
                      Не вярвам на жени и спирачки !

                      Коментар


                      • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                        Оправих и подгрева. Добре че беше един колега да ме вкара в пътя малко. Кабелите за подгрева са три - червен с бяла ивица дебел той се връзва на товарната шина при четвърта свещ, по него се подава основното напрежение за подгрев. Вторият кабел е тънък червен, той индикира на таблото чрез мигането на лампата за подгрев ако на товарната шина няма напрежение. Третият е червен с кафява лента той се връзва на маса а не и него на товарната шина както бях направил аз и се получи звънец .

                        Сега подгрева си е като по учебник. Когато двигателя е студен лампата за подгрев светва за кратко защото сега времето е топло, а ако е седяла на слънце както вчера даже не ми светна лампата за подгрев. Но вечерта ако е студена си подгрява по 15-20 секунди. Можеби зимата ще подгрява максимално време. Доволен съм защото преди лампата светеше около минута и веднъж подгряваше при горещ мотор друг път не подгряваше при студен мотор, но след смяната на четири нови дюзи и нов датчик за температура на охладителната течност и правилно свързване на ел. схемата всичко работи както трябва.

                        Не вярвам на жени и спирачки !

                        Коментар


                        • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                          Колеги, 1 казанче вода заминава за 1 седмица. Преди да отворя мотора беше така и сега след като го затворих пак е така . Радиаторчето на парното е здраво, защото вътре мокета е сух. Под колата няма петна от течове на охладителната система, маркучите са здрави всичките, меки са , не ги надува прекомерно. Отзад няма бели пушеци. Мисля да сваля радиатора и да го потопя във вода и да го надуя за да видя дали от него сълзи някъде
                          Не вярвам на жени и спирачки !

                          Коментар


                          • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                            Просто хвани фенерчено и търси петна от варовик ако караш с вода или зелени мазни петна от антифриза.

                            Коментар


                            • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                              Здравейте, колеги. Нямах възможността да влизам във форума дълго време. Оправих течовете на охладителна течност. Радиаторчето на парното от дългогодишната му неправилна употреба - използване на вода за охладителна течност, е започнало да гние, щуцерите му нацепени и сълзят вода от 5 места поне, при стягането на скобата за да притегна маркуча се откърши маркуча с парче от щуцера. Ремонта е ясен - купих радиаторче на парното, купих антифриз, смъкнах таблото направих клапите смених радиаторчето, направих промивка на цялата система налях антифриза и вече 1000км нивото на антифриза заспа.

                              Друг проблем излезе със застудяването.
                              Когато времето беше топло и запаля колата , първия старт на двигателя сутринта манометъра на маслото показваше 4 бара и за минута две падаше на 2 бара и като загрее на 90 градуса антифриза си държи налягане 1 бар на маслото.
                              Сега застудя и маслото се стопля по трудно и като запаля първия старт сутринта маслото блъска на 6 бара и ако не го изчакам да падне поне на 5 и така да тръгна , една сутрин ми пренаду някой хидравличен повдигач и ми задържа отворен клапан , гръмна, загуби един цилиндър и започна да пуши бяло отзад на незапалена нафта, веднъж пък пак така на високо налягане на празен ход я бях изръчкал и ми хвърли маслото от уплътнителя на масления филтър.

                              Мисля за разтоварващия клапан на маслената помпа, обаче какъв чеп е докато стигна до там..... откачам мотора от тампоните повдигам го, смъквам картера смъквам маслената помпа и тогава се добирам до тоя клапан - съчма с пружина. Интересното е че проблема е само на студена кола, на студено масло, когато маслото се стопли проблем няма и си държи налягане от 1 бар, лампа не ми светва , маже си страхотно, колата не бута масло изобщо , даже и турбото не е масларка както е на 23 години. Маслото е Тотал Кварц 10 на 40.
                              Или тоя клапан на маслената помпа ме разиграва или трябва да я карам с 5 на 30 тая кола.
                              Не вярвам на жени и спирачки !

                              Коментар


                              • От: Дизел лешникотрошачка - възможни проблеми

                                Трябва да я караш с 5 на 40. Важно ти е малкото, а не голямото число. Може и с 0W40 ако искаш. Недостатък му е само цената. Но пък категорично няма да имаш тия проблеми. Друг е въпроса че проблема не би трябвало да е в маслото. Зимата трябва да се справя достатъчно добре и с 15/40, освен при температури под -10. Например моя двигател държи 3 бара при 3000 оборота и загрял, с масло 5W40. При филтъра е повече - ако помня добре отива до към 4 или 5. колко е на студен не знам. Нямам стрелка.

                                Разтоварващия клапан обикновено с времето омеква, а не се втвърдява. Може да имаш някакво запушване някъде. Ако е метална стружка или от сорта, няма оправия без разглобяване. Ако е друга гадост обикновено хубаво масло пълна синтетика за няколко стотин километра почиства тия неща. Гледай за някакви механични дефекти или стружки около клапана. Нещо пречи на маслото да минава от там.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X