До: Дизел, бензин или газ?
Това и аз го твърдя. Кой какво слага по колите е друг въпрос.
Или ако си носеше резервен сензор на хол, който между другото ако е добре направен се скапва крайно рядко.
Ако сменяш датчика на хол толкова често, колкото сменяш чукчето, със сигурност никога няма да страдаш от скапан такъв, още повече че след всяка смяна в багажника ще имаш още един работещ.
Дай да не си говорим глупости. Запалването еднозначно е по-добре да е с електроника. Всякакви разпределители и механични и вакуум регулатори по никакъв начин не могат да стигнат прецизността на електрониката. А и това са чисто електрически системи. Още по дефиниция няма никакъв смисъл да вкарваме вътре механика. Правело се е от немай къде.
Че тя и електронната е на практика същата. Разликата е само в частта на аванса. И разликата е към опростяване, а не към усложняване.
Да. Бяха усъвършенствани до такава степен, че като се скапе няма кой да го поправи, ами го хвърляш. Има и разни перверзии с по 10 електрически клапанчета, управлявани с компютър. Къде е предимството?
Пример - ферозата от подписа ми има карбураторен и инжекционен вариант. Карбураторния няма компютър, но аз всячески предпочитам инжекциона, защото по него могат да се скапят 5 неща, които се диагностицират за 10 минути с мултицет. Карбуратора, доказано вече няколко пъти, започне ли да прави проблеми, няма правене.
Първоначално публикуван от MAP
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от MAP
Преглед на мнение
Ако сменяш датчика на хол толкова често, колкото сменяш чукчето, със сигурност никога няма да страдаш от скапан такъв, още повече че след всяка смяна в багажника ще имаш още един работещ.

Дай да не си говорим глупости. Запалването еднозначно е по-добре да е с електроника. Всякакви разпределители и механични и вакуум регулатори по никакъв начин не могат да стигнат прецизността на електрониката. А и това са чисто електрически системи. Още по дефиниция няма никакъв смисъл да вкарваме вътре механика. Правело се е от немай къде.
Първоначално публикуван от MAP
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от MAP
Преглед на мнение
Пример - ферозата от подписа ми има карбураторен и инжекционен вариант. Карбураторния няма компютър, но аз всячески предпочитам инжекциона, защото по него могат да се скапят 5 неща, които се диагностицират за 10 минути с мултицет. Карбуратора, доказано вече няколко пъти, започне ли да прави проблеми, няма правене.
Коментар