Абе ти добре ли си
Такова нещо на моята кола няма да има никога... Искам да го видя какво ще каже като го сглобим в свое оправдание, щото тогава няма да може да се оправдава с "на вас не ви се занимава"....
Мнението ми за тая световна глупост го има по-нагоре, ама нали трябва да покажем на Тома Неверни че го будалкат....
ти този тома неверни познаваш ли го, някав голям капацитет ли е за да му доказваш нагледно че е мечтател
До снощи никой не бе взел отношение, а сега
Предлагайте кой какво има и да го направим, малко проби и малко труд
Само, че никъде не дават какво става с карборатора или инжекцията, дизеловата помпа или пак нещо не съм разбрал
Всичкото гориво ли се взема от това тубенце или само малко
Толкова ли сме зле всички с тези езици, пробвах с ТРАНСЛО но нещо се озорих с превода
На снимките и схемите видях, че се включва паралелно, как идва икономията не разбирам освен, че е вода с гориво
Принципа е като при пиролизните котели, но това работи с почти всякакво гориво , знам един, който си караше колата с отработено масло. Но горивната смес не е нафта с вода, както някои погрешно смятат. Образува се газ, който гори. Още не съм изчел документацията, току що говорих с автора на страницата той ми прати диаграма на свързването на неговата моторна косачка. Ще изчета това, което е на английски утре и ще пиша.
Пиролизата е много стара химическа технология. Но никога не съм чувал да е енергетически рентабилна ...
Трябва да се хване химик, и да се тръска докато каже кво става.
Днес един ме збърка.Имаше туба в багажника на МБ- то си и казва че кара с игоряло масло ,масло от трансфомотори ,олио/за това съм съгласн/.Е този двигател ще кара ли дълго?
Дявол го знае кво има под капака. Има едни дизели Елсбет, някъде тука бях пускал линк. Така или иначе ги слагат само на много скъпи коли. Те са проектирани да горят такива буклуци щатно.
На олиото например главния проблем се оказва не че яде гумата на уплътненията, ами относителното тегло, освен мастните киселини. Изяждало стената на горивната камера срещу дюзата. В обикновените дизели.
Кви да е неочаквани проблеми, и всичките мръсни((
Ей я и тая история. Хубаво, ще извадят водорода от водата. Обаче той пък кви поразии прави ... Само водородната корозия колко струва, не е за мислене даже(((
Е именно де, и аз това имах впредвид... Още не сме се научили да правим керамични или полимерни двитатели
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Дявол го знае кво има под капака. Има едни дизели Елсбет, някъде тука бях пускал линк. Така или иначе ги слагат само на много скъпи коли. Те са проектирани да горят такива буклуци щатно.
На олиото например главния проблем се оказва не че яде гумата на уплътненията, ами относителното тегло, освен мастните киселини. Изяждало стената на горивната камера срещу дюзата. В обикновените дизели.
Кви да е неочаквани проблеми, и всичките мръсни((
Ей я и тая история. Хубаво, ще извадят водорода от водата. Обаче той пък кви поразии прави ... Само водородната корозия колко струва, не е за мислене даже(((
Доколкото разбрах тук водород няма, това устройство действа като мини рафинерия - на тази страница http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm е обяснено подробно как работи, принцип и т.н. Няма ли някой тук с познания по френски да го преведе? Аз знам английски.
Просто не разбирам защо е целия спор! Ето човека каза, че жертва генератора, QUADRA каза, че има приятели с необходимите машини оттук ататък е само въпрос на организация да се съберем на един Ленински съботнк и да го сглобим! Ако стане - супер, ако не стане ще пием по една бира, ще се посмеем С две думи не губим нищо да пробваме!!!
Просто не разбирам защо е целия спор! Ето човека каза, че жертва генератора, QUADRA каза, че има приятели с необходимите машини оттук ататък е само въпрос на организация да се съберем на един Ленински съботнк и да го сглобим! Ако стане - супер, ако не стане ще пием по една бира, ще се посмеем С две думи не губим нищо да пробваме!!!
И аз това казвам, като Апостола: "АКО СПЕЧЕЛЯ, ПЕЧЕЛИ ЦЯЛ НАРОД, АКО ЗАГУБЯ, ГУБЯ САМО генератора СИ"
Но преди да се стопли времето ще направя две неща:
Ще се свържа с някой от хората, които вече са подкарали такъв генератор с това чудо, за да ми каже точните материали, размери.
Ще преведа каквато има документация от английски.
Ако някой може да преведе ей това http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm на български ще е много добре, защото доколкото успях с автоматичен преводач да го прочета, той обяснява принципа и възможните трудности при сглобяване и използване на различни горива (отработено масло, нафта).
Ето диаграмата, която ми прати Жан, авторът на страницата за алтернативните горива:
Имам питане защо дифузьора трябва да е с вътрешно тяло, същата работа ще свърши и едно стеснение...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Разлика няма да има, гаранция... Повечено от течностите нямат магнитни свойства и не се влияят от магнитното поле.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Никак бре човек, това нещо е една голяма глупост. Ама това са умозаключителни доводи, нека видят и ще се убедят сами...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Eто при този http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/aut4C15.htm го е инсталирал на Ситроен С15, преди е харчел на 7/100 градско, с устройството харчи 4/100. Досега е изминал 12000km без проблем. Всички казват, че двигателя става по-тих, вероятно заради детонациите.
Отнело му е 22 часа да изработи и инсталира устройството.
Ето е-майла на човека grande.forge@free.fr
Доколкото виждам, колата първо се пали на бензин (както с газовите уредби) докато се загрее катализатора и после се превключва.
А при този http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/aut9bx.htm със Ситроен дизел консумацията е паднала от 6.2/100 на 0.9/100!
Коментар