Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да подкараме машините с универсално гориво!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от quadra
    Абе ти добре ли си
    Такова нещо на моята кола няма да има никога... Искам да го видя какво ще каже като го сглобим в свое оправдание, щото тогава няма да може да се оправдава с "на вас не ви се занимава"....
    Мнението ми за тая световна глупост го има по-нагоре, ама нали трябва да покажем на Тома Неверни че го будалкат....
    ти този тома неверни познаваш ли го, някав голям капацитет ли е за да му доказваш нагледно че е мечтател

    Коментар


    • #32
      Re: Бре, че чудо

      Първоначално публикуван от tihpan
      До снощи никой не бе взел отношение, а сега
      Предлагайте кой какво има и да го направим, малко проби и малко труд
      Само, че никъде не дават какво става с карборатора или инжекцията, дизеловата помпа или пак нещо не съм разбрал
      Всичкото гориво ли се взема от това тубенце или само малко
      Толкова ли сме зле всички с тези езици, пробвах с ТРАНСЛО но нещо се озорих с превода
      На снимките и схемите видях, че се включва паралелно, как идва икономията не разбирам освен, че е вода с гориво
      Принципа е като при пиролизните котели, но това работи с почти всякакво гориво , знам един, който си караше колата с отработено масло. Но горивната смес не е нафта с вода, както някои погрешно смятат. Образува се газ, който гори. Още не съм изчел документацията, току що говорих с автора на страницата той ми прати диаграма на свързването на неговата моторна косачка. Ще изчета това, което е на английски утре и ще пиша.

      Коментар


      • #33
        Пиролизата е много стара химическа технология. Но никога не съм чувал да е енергетически рентабилна ...
        Трябва да се хване химик, и да се тръска докато каже кво става.

        Коментар


        • #34
          Днес един ме збърка.Имаше туба в багажника на МБ- то си и казва че кара с игоряло масло ,масло от трансфомотори ,олио/за това съм съгласн/.Е този двигател ще кара ли дълго?
          Густо майна , пътят свърши !!!

          Коментар


          • #35
            Дявол го знае кво има под капака. Има едни дизели Елсбет, някъде тука бях пускал линк. Така или иначе ги слагат само на много скъпи коли. Те са проектирани да горят такива буклуци щатно.
            На олиото например главния проблем се оказва не че яде гумата на уплътненията, ами относителното тегло, освен мастните киселини. Изяждало стената на горивната камера срещу дюзата. В обикновените дизели.
            Кви да е неочаквани проблеми, и всичките мръсни((
            Ей я и тая история. Хубаво, ще извадят водорода от водата. Обаче той пък кви поразии прави ... Само водородната корозия колко струва, не е за мислене даже(((

            Коментар


            • #36
              Е именно де, и аз това имах впредвид... Още не сме се научили да правим керамични или полимерни двитатели
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Стефан
                Дявол го знае кво има под капака. Има едни дизели Елсбет, някъде тука бях пускал линк. Така или иначе ги слагат само на много скъпи коли. Те са проектирани да горят такива буклуци щатно.
                На олиото например главния проблем се оказва не че яде гумата на уплътненията, ами относителното тегло, освен мастните киселини. Изяждало стената на горивната камера срещу дюзата. В обикновените дизели.
                Кви да е неочаквани проблеми, и всичките мръсни((
                Ей я и тая история. Хубаво, ще извадят водорода от водата. Обаче той пък кви поразии прави ... Само водородната корозия колко струва, не е за мислене даже(((
                Доколкото разбрах тук водород няма, това устройство действа като мини рафинерия - на тази страница http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm е обяснено подробно как работи, принцип и т.н. Няма ли някой тук с познания по френски да го преведе? Аз знам английски.

                Коментар


                • #38
                  Просто не разбирам защо е целия спор! Ето човека каза, че жертва генератора, QUADRA каза, че има приятели с необходимите машини оттук ататък е само въпрос на организация да се съберем на един Ленински съботнк и да го сглобим! Ако стане - супер, ако не стане ще пием по една бира, ще се посмеем С две думи не губим нищо да пробваме!!!

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от disem
                    Просто не разбирам защо е целия спор! Ето човека каза, че жертва генератора, QUADRA каза, че има приятели с необходимите машини оттук ататък е само въпрос на организация да се съберем на един Ленински съботнк и да го сглобим! Ако стане - супер, ако не стане ще пием по една бира, ще се посмеем С две думи не губим нищо да пробваме!!!
                    И аз това казвам, като Апостола: "АКО СПЕЧЕЛЯ, ПЕЧЕЛИ ЦЯЛ НАРОД, АКО ЗАГУБЯ, ГУБЯ САМО генератора СИ"
                    Но преди да се стопли времето ще направя две неща:
                    1. Ще се свържа с някой от хората, които вече са подкарали такъв генератор с това чудо, за да ми каже точните материали, размери.
                    2. Ще преведа каквато има документация от английски.

                    Ако някой може да преведе ей това http://quanthomme.free.fr/pantone/PageM_David.htm на български ще е много добре, защото доколкото успях с автоматичен преводач да го прочета, той обяснява принципа и възможните трудности при сглобяване и използване на различни горива (отработено масло, нафта).
                    Ето диаграмата, която ми прати Жан, авторът на страницата за алтернативните горива:

                    Коментар


                    • #40
                      Имам питане защо дифузьора трябва да е с вътрешно тяло, същата работа ще свърши и едно стеснение...
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от quadra
                        Имам питане защо дифузьора трябва да е с вътрешно тяло, същата работа ще свърши и едно стеснение...
                        туй вътрешното със заострените краища е магнит. Може би в него е тайната. Ето схемата от другата страница:

                        Коментар


                        • #42
                          Разлика няма да има, гаранция... Повечено от течностите нямат магнитни свойства и не се влияят от магнитното поле.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #43
                            Добре бе хора, някой помислил ли е как се пали това нещо, как му се регулират оборотите на тоя двигател, нещо много неиэвесни!!!
                            Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
                            0884837709
                            0878383528

                            Коментар


                            • #44
                              Никак бре човек, това нещо е една голяма глупост. Ама това са умозаключителни доводи, нека видят и ще се убедят сами...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • #45
                                виж видеото

                                Първоначално публикуван от ves1
                                Добре бе хора, някой помислил ли е как се пали това нещо, как му се регулират оборотите на тоя двигател, нещо много неиэвесни!!!
                                Изгледай видеото на тази страница http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/html/mdvideos.htm
                                там показват. Въобще на тази страница http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/index.htm има много филми на различните устройства, показват как ги палят и т.н.

                                Eто при този http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/aut4C15.htm го е инсталирал на Ситроен С15, преди е харчел на 7/100 градско, с устройството харчи 4/100. Досега е изминал 12000km без проблем. Всички казват, че двигателя става по-тих, вероятно заради детонациите.
                                Отнело му е 22 часа да изработи и инсталира устройството.
                                Ето е-майла на човека grande.forge@free.fr
                                Доколкото виждам, колата първо се пали на бензин (както с газовите уредби) докато се загрее катализатора и после се превключва.
                                А при този http://perso.wanadoo.fr/quanthommesuite/aut9bx.htm със Ситроен дизел консумацията е паднала от 6.2/100 на 0.9/100!

                                Не е случайно, че го слагат на трактори и багери!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X