Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Дизел?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • На метан е определено по-добре като работа на мотора. Проблемът поне при мен беше, че на шасито мога да закрепя само една бутилка от 5кг. Вътре в купето не искам бутилки, защото ми е важен обемът. Иначе на моя дизел има и дроселна клапа,което супер много улеснява и подобрява нещата. Пробвал съм и на пропан-бутан и на метан, като сравнението еднозначно е в полза на метана.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • За 100-те хиляди изминати км успя ли да я избиеш тая инвестиция от 3000 лева или не?
      Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

      Коментар


      • Аз съм с пропан-бутанова АГУ за 450 лв.Не шофирам толкова много,за да избия лесно 3000 лв.Ако закопаеш толкова в кола,ще трябва да си я караш още доста години.Това обаче са сметки и без кръчмар-преди да го направя,НИКЪДЕ в Нет-а не открих мнение на човек с дизел на метан.Даваш парите,а какво ще получиш,не се знае...

        Коментар


        • Lubashki77 от Стара Загора си слага метан преди поне 6-7 години, ако не и повече. Имаше и тема, или поне постове тук.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • Аз съм ги чел тия, ама и там няма отговор. Разбрах само, че даваш едни немалко пари, мощността се качва значително...и до там. Икономическата част на нещата е доста слабо засегната навсякъде, където е коментиран въпроса, просто защото целта на хората явно е била машините да вървят повече, все тая колко (и какво) харчат.
            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар


            • Аз съм писал и преди-икономическата част при мен,около 13-14 % икономия в пари.При метана ще е доста повече процента.Трябва да може да мине с едно зареждане,поне 400 км,каква метанова бутилка ще трябва,колко струва,ще се сменя на 10 години с нова???Главният проблем-няма достатъчно майстори,които да монтират,и да не се учат на момента.За мен е несериозно,някой сега ще го направи за първи път на колата си,и ще бъде перфектно...Бях намерил навремето сервиз за монтаж на метанова уредба на 200 км от мен.При проблем,или нужда от донастройки,колко ще се трия общо?

              Коментар


              • Коментар


                • здравейте, избрах системата с ел, изпарител , 20 литра газова бутилка копче за изключване на празния ход и с обикновен
                  ключ за включване на газта,
                  първи наблюдения -карам я със смес от масло и дизел, пуши доста и почна да пали по трудно.....
                  след поставянето на газта и като минах 40 км пушенето спря и паленето се оправи
                  в бутилката имаше малко газ , сипах за 10 лв -около 12,5 литра .
                  наложи се да променя оборотите на включване на газта (1400-1500) на около 1000 , защото на градско почти не включваше.
                  всичко което е писано в темата като положително се получи при мен -мощност, липсата на пушек ,дай боже и икономия.......
                  изпарителя го регулирах по следния начин :
                  1. байпасния винт (малък бронзов) го завих до край.
                  2.винта за ''чувствителноста'' го завих доста, не е до упор ......ама е доста
                  3.от ''тройника'' започнах да отвивам по една четвърт и да форсирам-така стигнах до около 2 оборота развит

                  маркуча за газта влиза в един щуцер във филтърната кутия , колкото и да ми разправяха, че така не трябва да правя.
                  така разреждането е функция на въздушния поток,
                  а той от оборотите
                  недостатък -при замърсен филтър........
                  втори недостатък - ако някой почне да натиска педала на газта на празен ход , двигателя се развърта до много високи
                  обороти ( за това също е писано.......)
                  сега моя е автомат , и по подразбиране работи на високи обороти , в случая това ме устройва
                  педала за газта едвам го галя , а върви повече от преди .
                  най интересното е че температурата не се вдигна...... даже мисля че почна по трудно да загрява
                  ами това е

                  Коментар


                  • Писал съм отдавна в темата, как нещата се правят автоматично и няма никакви копчета, простотии и цъкалки. По въпроса за икономията - може да се направи да работи почти изцяло на метан - най-голяма икономия, друг вариант е различно съотношение метан/дизел - както го регулираш, променяйки настройките на метана и намаляване на цикловата порция дизел. Мен икономията не ми е била приоритет и с непроменена циклова порция имах значително повече динамика. Ключов момент, който масово се пренебрегва е следенето на температурата на изгорелите газове с помощта на монтиран допълнително уред. Не трябва да надвишава 700 градуса. Щото някои си изкарват буталата през ауспуха... Регулира се газта така, че и при товар и яко газ да е под тази граница.
                    При мен нещата бяха перфектни, но махнах уредбата по други съображения.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Дизел да работи само на метан, правилно ли разбрах ?

                  • първи груби наблюдения със 19 литра минах 327 км смесено, което идва 6 без малко обаче държа да кажат че пропан-бутанът свърши на 280 -290 км,явно съм пуснал много газ, ще трябва да я намаля, бутилката събра 18,5 литра
                    ам​​​​и това е

                    Коментар


                    • така ,какви са ми наблюденията за около 1000 км :
                      -газта ми стига за около 400 км
                      -за да има икономия трябва да се кара както преди -да се гали газта
                      -разхода на течно гориво е 5-7 литра на 100 км (смес отработено масло, хидравлично масло , биодизел и нафта от магарешки )
                      това е смесено, нямам чист градски или само на дълго

                      Коментар


                      • MoridinBG
                        MoridinBG коментира
                        Редактиране на коментар
                        За да спестиш 30 стотинки, естествено!

                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Дишането е ала-бала. Дали от масло или от нафта все ще го дишаме, нма почти никаква разлика за дробовете.
                        Аз говоря за техниката.

                      • v_0
                        v_0 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Слагайте тогава поне старо олио от фритюрник, по-здравословно е! Шегата настрана, наистина ми е интересно, защото в отработеното масло има метални частици, например,които ще доведат до по-скъпи ремонти. Това не е кюмбе. Малко като в Уганда се чувствам, а от 2007 сме ЕУ 😁

                    • така, последно засичане разхода е както следва : 9 лева газ и 21 лв дизел от магарешки или 30 лв за 250 км или по 12 лв на 100 км
                      4.86 литра газ + 5,15 литра дизел на 100 км .това е смесен разход ,без газ 10-11 литра дизел
                      ако съм с биодизел разхода става 10,20 лв ако разхода се запази същия (1,30 цена)
                      сега пушек няма с газта ,само на празен ход и то като е студена.
                      с биодизела и на празен ход няма дим , с маслото си првих експерименти, освен че не върви и разхода се вдигна.
                      с газ без значение какво горя няма дим и 30-40 коня дойдох в повече.
                      за в бъдеще мисля да карам на биодизел + газ ,върви повече от обикновенна нафта .
                      понеже другите коли са ми на метан ,там разхода е 8,50 за 150 км
                      ами това е ,благодаря за градивната критика

                      Коментар


                      • това се случва с подгревната свещ като се пусне повече газ и работи с детонации.
                        втори комплект за 2 месеца, релето изключва, проверено

                        Коментар


                          1. Здравейте има ли развитие от някой както е писаното от колега тук преди време ?
                          2. Има и изпробван друг начин за монтаж на АГУ. Описал го е колега от друг форум, но не знам дали имам право да давам линк. Състой се от изпарител за газов инжекцион. При този изпарител се потдържа постоянно налягане към дюзите и за повечето марки е около 1 атмосфера. Изпозват се една или две дюзи /пак от газов инжекцион/, които се монтират така, че да пускат газ към входящия въздух. Колкото по- близо до всмукателните колектори толкова по- добре. Управлението на дюзите става чрез ШИМ /широчинно- импулсна модулация/. А управлението на ШИМ става с обикновен потенциометър поставен на педала на газта. Системата е изпробвана и работи добре, но аз съм скаран с електрониката и не мога да я направя. ШИМа ми е проблем. Знам, че се продават готови платки, но ми се струва над възможностите ми.

                          Коментар


                          • Кольо
                            Кольо коментира
                            Редактиране на коментар
                            И да ти се обясни-щом си скаран с електрониката пак няма да се оправиш. Най-добре иди при газаджия, ама да е настроен да те изслуша, а не да отсече, че не ставало.
                            И му обясни на човепшки език какво искаш.

                            Обаче за мен е излишна заигравка. С обикновен изпарител става супер лесно и елементарно, и си работи читаво.

                          • bullet_pk
                            bullet_pk коментира
                            Редактиране на коментар
                            Ти да не би да си сложил на Патрула газ?

                          • Кольо
                            Кольо коментира
                            Редактиране на коментар
                            Не. То му трябва двигател, ама няма бюджет.
                            Обаче съм пробвал на трактора, даже без никакъв изпарител, само с редуцир-вентила на битовата бутилка и си върви много добре въпреки липсата на всякакви регулировки.

                        • Питам защото съм решил да сложа на моя джип 2.5 ТД изпарител от инжекция и един инжектор с шим управляван от потенциометар който го имо на самата помпа (ГНП) .
                          Та ако някой е правил подобно нещо нека сподели ?

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X