Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Дизел?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Газова уредба на Дизел?!

    Вече имам 2к км на газ. Доволен съм и от разхода и от динамиката

    Коментар


    • От: Газова уредба на Дизел?!

      Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
      Балканстар им е през фуя за гаранцията, всичко си плащат немците, а те няма как да откажат гаранция заради ЕС.
      А и не за забравяйте че Мерцедесите за Източна Европа нямат нищо общо с мерцедесите за Западна Европа. което се отнася и за 99% от марките (Дачията не се включва в тоя списък )

      Коментар


      • От: Газова уредба на Дизел?!

        Здравейте колеги, да питам има ли някой с монтирана газова уредба на по-съвременен двигател common rail /HDI,CRDI,CDI,MultiJet/, като чета мненията повечето са за обикновен турбо дизел. Моля споделете мнения.

        Коментар


        • От: Газова уредба на Дизел?!

          Mонтирах една уредба и на служебния бус Пежо Боксер 2.8 HDI.

          резултатите при него

          -газта вкарах в гуменото съединение непосредствено след въздушния филтър преди дебитомера със бронзов щуцер 10 мм
          -Не прави никаква разлика при какви обороти се подава газта и с ключе за включване при 1000 оборота и без него няма промяна при работа на празен ход даже мисля да го махна работи при всички режими от бавни обороти до максимални без тресене и странни вибрации и шумове само динамиката осезателно се подобрява и странната миризма от ауспуха.
          -той също започна да пропушва при рязко ускорение
          -разхода още не съм засякал коректно.
          -мощността се повиши повече от на Галопера натоварен там дето излизах на 5 та предавка с половин газ с 90 км сега едвам докосвам педала и стига 110 км.

          това е за сега от мен като засека разход ще пиша но си мисля че,май ползата ще е само в по-добрата мощност и динамика но все пак и това не е малко.[/QUOTE]

          Прочети и тази тема
          Задрали бутала на Пежо Боксер 2.8 ХДИ 2004 година от какво
          Последно редактирано от Николай Колев; 05-04-15, 22:10. Причина: допълване
          Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
          Място и хора към които да принадлежи ...

          Коментар


          • От: Газова уредба на Дизел?!

            Здравейте, реших и аз да се оборудвам с газ на дизела, но не знам към кого да се обърна. Кажете кой слага такива уредби за да се свържа с него? Предвидил съм място за малка бутилка на мястото на резервната гума 20-22литра, като резервната гума ми е патерица и най вероятно ще може да се хване върху бутилката. Колата е ауди б4 1.9 тди 93година. Не само заради икономия на нафта а и заради повишението на мощността, защото на тия коли им е стар компа, дебитомера е механичен и не ставали за чипване.

            Коментар


            • От: Газова уредба на Дизел?!

              то човека е лесен но цената няма да ти хареса пък и икономията е много малка и смятай какво избиване на вложението те чака иначе за Б-я баш майстора е във Русе тех.университет катедра двигатели бачка си на частно

              Коментар


              • От: Газова уредба на Дизел?!

                А някой да е пробвал да метанифицира Тойота 3,0 Д4-Д,че дочувам доста обнадеждаваща икомномия?

                Коментар


                • От: Газова уредба на Дизел?!

                  Тойотата е с комън рейл,и за оптимални резултати,а никой реално не може да ти каже какви ще бъдат е добре да се монтира метанова инжекционна система.Тя е като за бенз. кола,но има и някакъв софтуер,и метана се дозира в различните режими на работа,а дизела се намалява.Непрекъснато се менят процентите разход на 2-те горива,в зависимост от нуждите на двигателя.Цената на въпросната уредба с 10 кг олекотена бутилка е около 3400 лв.Не съм срещал в Нета мнение на човек с такава-може и да го е срам,задето се е миналДруг е въпроса,при засичане на разход-реален-пълно-пълно,доколко би се постарал да е обективен.Пропанова инжекционна с-ма за дизел с компютърно управление е около 2700.Гаранция няма-може газаджията да обещае и 50% икономия,а после реално да е 15-20.Другото-цената на метана е много различна-от 1,45 до 2,00.Зависи къде зарежда човек.Може би си струва за каращите над 50000 км на година-аз напр. карам около 15000,и прецених че няма избиване-или трябва да карам същата кола поне още 7-8 години.При тези високи цени на метана,почти не си струва спрямо АГУ на пропанбутан-това при бензинките.Вече 32000 км карам на газодизел-помпата не е пипана.Засичах прецизно 4-5 пъти-преди 7/100 дизел-сега 5,2 дизел плюс 1,8 газ.С обикн. газова за 450 лв.Икономията е около 13-15% в пари-зависи от цените в момента.Чувства се повишената мощност и пъргавина.Да го кажем за 30000 км-приблизителна икономия-410 литра дизел-"тунинга " бонус,още повече че при мен е невъзможно с чип

                  Коментар


                  • От: Газова уредба на Дизел?!

                    Тенкю за отговора колега,но на мен ми обявиха,че с метанов инжекцион икономията ще е около 35% и колата върви много добре във всички оборотни режими.А и цената е доста под тази,която са ти казали на теб.

                    Коментар


                    • От: Газова уредба на Дизел?!

                      Ами то икономията на нафта за мене лично не е водещото и единственото нещо заради което искам да ставам газодизел. Доколкото чета има и повишаване на мощността, подобряване работата на двигателя, по малко износване, удължаване пробега с 1 масло и тн. Общо взето само + и също и падане разхода на нафта + газ но като цяло 2лв на 100км по малко. Четох някъде за около 400лв излиза газификацията, незнам ти за каква информация имаш и за какви точно пари визираш? Също така се чудя тези 400лв за газ, кога ли ще се избият спрямо 800лв за боя? Въртя между 15к и 20к на година. Сподели повече информация за баш майстора в Русе и нещо за цени, иначе съм бил студент в машинно технологичния факултет в русенския университет. А като падне разхода тези 15-20к ще идат на 20-25к за година. С еко гуми и нафта от ромпетрол извънградско ми дава 4/100 кротоко с 90, или 5-5.5 магистрално със 130/140км/ч.

                      Коментар


                      • От: Газова уредба на Дизел?!

                        Колкото разхода е по-малък на дизел-толкова е по-малка икономията в проценти.На Спринтера на брат ми 312 CDI,икономията е 18-20%.Още по-добре би било на камион или автобус.При разход 4/100,икономията ще е около 8-10% предполагам.Не разбрах какво избиване на 800 лв за боя?Моята уредба с 15 л. бутилка,беше 450 лвА за удължаването на пробега с 1 масло-за мен са глупости.То може маслото да се сменя и на 50000,ама ако ще продаваш колата за скраб...

                        Коментар


                        • От: Газова уредба на Дизел?!

                          Имах впредвид че ако дам 800лв за боя на на колата няма да ги избия никога спрямо газова за 450лв. В случая малката икономия се компенсира с повишена мощност, един чип е 200-300лв, а на тая кола не ставало. Въпроса ми е като цяло за двигателя по добре ли е да му се сложи газ от колкото да не му се слага, без да се има предвид избиване на инвестиция и рентабилност?

                          Коментар


                          • От: Газова уредба на Дизел?!

                            Личното ми мнение е,че за двигателя е по-зле,а ако го пържиш много-може да стопиш и буталата.За пробата-при обичайната пределна скорост продължава да ускорява колата като бясна.При по-дълго прекаляване може и да е фатално за двигателя.От друга страна,мога да си намеря много евтин двигател на старо...То и при чип не се знаят последствията за двигател,а и за скорости и ходова част.Икономия има,ако се кара почти като преди.

                            Коментар


                            • От: Газова уредба на Дизел?!

                              То за да върви нещо повече от разчетеното заводски е за сметка на друго нещо. Така, че всеки си прави сметката. Две години съм карал няколко коли с дизел с газ.

                              Коментар


                              • От: Газова уредба на Дизел?!

                                карали сте сега не карате значи толкова сте и карали нищо лично
                                Аз не съм спрял да карам на газо-дизел вече 5-та година
                                Ма не е лека кола а голям камион и над 250 х.км само във Б-я
                                сместа е дизел + метан и няма никакви ядове но само когато всичко е както трябва направено
                                но дизела е прост със редова помпа при другите системи е голяма играчка със картата на колата да отрежеш дизела опити във Б-я се правят но нещо постоянно и работещо за сега няма
                                А иначе заводско изпълнение си има но за камиони за лека кола за сега не съм виждал и чувал

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X