От: Газова уредба на Дизел?!
Искам да се опитам да обясня принципа на работа на системата газо-дизел.
1.Дизелите поемат винаги 100% въздух като изпълват обема на цилиндъра. Като на входа на всеки дизел има не само вакум но и връщане в смукателният тракт. Поради тази причима се получва (дишане) в изпарителя.
2. Изпарителите са редуцир вентили които се оправляват с вакум. Не подавайте LPG след въздушният филтер, а преди него ако използвате изпарител.
Колеги обръщам внимание на това защото може да стане ИНФЕКЦИЯ.
3. Поради тази причина изпарителите трябва да ги оправлявате с вакум за да пуснат повече газ. А как го правите???
3.1. Ако правите заслон на въздуха за да направите вакум в смукателният филтър колко въздух остава, демек (кислород 20%) за окисляване на горивото за да изгори??? Демек богата смес.
3.2. Как правите вакум за изпарителя като променяте педала на газта (демек нафта)!!!
3.3. От къде ще дойде икономията на нафта при положение, че давате повече газ (демек нафта) за да направите повече вакум за да пуснете повече LPG
За да се постигне икономия на дизел трябва да се подава LPG без да се подава газ (демек нафта) но над 1200 оборота.
Това може да се получи като се подава една дозирана порция LPG, която е дозирана за средни обороти и не достатъчна за максималните, че да повреди двигателя.
Ами за сега толкоз.
Искам да се опитам да обясня принципа на работа на системата газо-дизел.
1.Дизелите поемат винаги 100% въздух като изпълват обема на цилиндъра. Като на входа на всеки дизел има не само вакум но и връщане в смукателният тракт. Поради тази причима се получва (дишане) в изпарителя.
2. Изпарителите са редуцир вентили които се оправляват с вакум. Не подавайте LPG след въздушният филтер, а преди него ако използвате изпарител.
Колеги обръщам внимание на това защото може да стане ИНФЕКЦИЯ.
3. Поради тази причина изпарителите трябва да ги оправлявате с вакум за да пуснат повече газ. А как го правите???
3.1. Ако правите заслон на въздуха за да направите вакум в смукателният филтър колко въздух остава, демек (кислород 20%) за окисляване на горивото за да изгори??? Демек богата смес.
3.2. Как правите вакум за изпарителя като променяте педала на газта (демек нафта)!!!
3.3. От къде ще дойде икономията на нафта при положение, че давате повече газ (демек нафта) за да направите повече вакум за да пуснете повече LPG
За да се постигне икономия на дизел трябва да се подава LPG без да се подава газ (демек нафта) но над 1200 оборота.
Това може да се получи като се подава една дозирана порция LPG, която е дозирана за средни обороти и не достатъчна за максималните, че да повреди двигателя.
Ами за сега толкоз.
Коментар