Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Газова уредба на Дизел?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Газова уредба на Дизел?!

    Искам да се опитам да обясня принципа на работа на системата газо-дизел.
    1.Дизелите поемат винаги 100% въздух като изпълват обема на цилиндъра. Като на входа на всеки дизел има не само вакум но и връщане в смукателният тракт. Поради тази причима се получва (дишане) в изпарителя.
    2. Изпарителите са редуцир вентили които се оправляват с вакум. Не подавайте LPG след въздушният филтер, а преди него ако използвате изпарител.
    Колеги обръщам внимание на това защото може да стане ИНФЕКЦИЯ.
    3. Поради тази причина изпарителите трябва да ги оправлявате с вакум за да пуснат повече газ. А как го правите???
    3.1. Ако правите заслон на въздуха за да направите вакум в смукателният филтър колко въздух остава, демек (кислород 20%) за окисляване на горивото за да изгори??? Демек богата смес.
    3.2. Как правите вакум за изпарителя като променяте педала на газта (демек нафта)!!!
    3.3. От къде ще дойде икономията на нафта при положение, че давате повече газ (демек нафта) за да направите повече вакум за да пуснете повече LPG

    За да се постигне икономия на дизел трябва да се подава LPG без да се подава газ (демек нафта) но над 1200 оборота.
    Това може да се получи като се подава една дозирана порция LPG, която е дозирана за средни обороти и не достатъчна за максималните, че да повреди двигателя.

    Ами за сега толкоз.
    Енергията е свободна, само трябва да си я вземем.

    Коментар


    • От: Газова уредба на Дизел?!

      Да бе, връщане... Я пробвай с един тъничък парцал дали ще го изяде през цилиндрите или ще го върне. Само да не е на турбо, то не понася парцали.
      По т. 3.2 - ми не правим вакуум с нафтата. Аз правя нужната корекция на времето на впръскване на газта.
      Съответно 3.3 - вакуум с повече нафта съм чул само един да споменава, тук - едно мнение нагоре

      Коментар


      • От: Газова уредба на Дизел?!

        Вече съм с АГУ,монтирана в сервиз,извършвал още много такива монтажи на дизели.Колата ми е Пежо Експерт 1,9ТД .Тепърва ще правя тестове и засичания на разход(трябва да мина 1000км,за да пусна още малко газ)Първо засичане-преди 7/100 дизел,сега-5,34 дизел и 1,8 газ.Проблемът е,че нямах воля да не натискам повече-колата върви много-+15-20 коня.Карал съм поне с 20 процента по-бързо.Температурата на антифриза се вдигна от около 78 до 83 градуса

        Коментар


        • От: Газова уредба на Дизел?!

          Колега имам предвид ,че правите вакум като натискате педала на газта и с вдигане на оборотите се усилва и вакума.
          А ти как правиш корекцията на впръскването, на механичната помпа.
          Енергията е свободна, само трябва да си я вземем.

          Коментар


          • От: Газова уредба на Дизел?!

            Изчетох какво ли не, и само не разбрах защо не става на комонрейл. Един колега по-нагоре също е питал, но сте го отсвирили.

            Коментар


            • От: Газова уредба на Дизел?!

              Първоначално публикуван от PolYank Преглед на мнение
              Изчетох какво ли не, и само не разбрах защо не става на комонрейл. Един колега по-нагоре също е питал, но сте го отсвирили.
              Колега-мисля че става и за комънрейл,но дали обикновена АГУ,или специална газова инжекция с компютърно управление( 3300лв)-не зная.Питай в сервизите,които се занимават с това-бих ти дал линк,но да не ми се карат.Не мога да разбера защо на този доволно сложен въпрос(определено не е за любител-автомонтьор) му се търси решение тип ТНТМ.А доколко си струва,прецени сам-засега икономията ми е 12 процента в пари.Гугъл помага...

              Коментар


              • От: Газова уредба на Дизел?!

                Колеги всяка кола си е различна и най-добре да се пробва. Естествено трябва колата малко поне да върви , че иначе не става на газ. Най-добрият отговор на въпроса ти е проба. Взимаш една бутилка за битова газ и пробваш. Не се занимавайте с газови инжекциони.
                Енергията е свободна, само трябва да си я вземем.

                Коментар


                • От: Газова уредба на Дизел?!

                  Да пробвам, ама и аз съм като колегата:
                  Първоначално публикуван от peterbg1 Преглед на мнение
                  Може и да мога,ама най-вероятно после да ми излезе двойно някой да ми оправя бакиите.Дет не ми е работа-не барам,хеле па ток и газ-хич..
                  Ако има някой покрай Враца, да се събереме и да пробваме заедно, да се обади. После, като угасиме огъня и ако все още можем, ще пишем какво е станало.

                  Коментар


                  • От: Газова уредба на Дизел?!

                    Аз,съм монтирал обикновена газова уредба с електрически изпарител и подаване на газта след въздушния филтър преди турбото на Пежо Боксер 2.8 ХДИ .Работи отлично и без проблемно вече над 15 000 километра.
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • От: Газова уредба на Дизел?!

                      Вече засичах 3 пъти,откакто си монтирах АГУ и мога да дам някаква информация,евентуално за заинтересуваните.Уредбата е обикновена,с електрически изпарител и газ,пусната с щуцер в тръбата след въздушния филтър.Но както във всяка работа,важни са подробностите,възможни са други резултати ако нещо се монтира не съвсем на оптималното място,а 2 mm встрани.Затова интервенцията я извърших в добър сервиз,извършил още много такива монтажи.Замерванията извърших пълен-пълен,доколкото можах а и монтирах гуми клас за икономичност В,та може и те да са повлияли.Уредбата става и за комън рейл,брат ми си монтира на МВ Спринтер 412 СДИ,доволен е,но още няма резултати от засичания.Ако намаля горивото от помпата,предполагам разхода ще падне още,но не го правя,защото искам да върви повече отпреди.Усеща се повишената мощност,което провокира настъпване на педала,но икономията се получава,ако се кара както преди.Дали си струва или не,всеки ще си прецени сам-изплащам си уредбата след 20000 км приблизително.Икономията в пари е около 14%-преди 7 литра,сега дизел 5,17+газ 1,82 литра.Естествено цените на горивата варират и е възможна вариация 1-2 %,но това не е от голямо значение.Според мен си струва,дори ако се погледне на това като на "еко чип тунинг",още повече,че газта спомага за по-доброто изгаряне на дизела,но кое "Евро" съм постигнал,евентуално ще видя когато мина ГТП.Ако някой има някакви въпроси-да пита тук,или с мейл-krassitch@abv

                      Коментар


                      • От: Газова уредба на Дизел?!

                        krassitch@abv.bg

                        Коментар


                        • От: Газова уредба на Дизел?!

                          Здравейте оптимисти, направих дизелите с впръскване на LPG. При този вариянт нема не искам
                          Става за почти всяка кола без значение дали е турбо или не. Системата работи с принудително пълнене и кулер ефект.
                          Този начин на подаване на LPG е познат като газови уредби от 6-то поколение.
                          Най-хубавото е, че може да си правиш корекция на впръскването.
                          http://emm69.snimka.bg/experiment/lp...24897.30895700
                          Дерзайте и не се мотайте )
                          Успех
                          Енергията е свободна, само трябва да си я вземем.

                          Коментар


                          • От: Газова уредба на Дизел?!

                            Има ли желаещи за експерименти с някой стар дизелов мотор да се опитам да го преправя само на газ. Аз съм от София
                            0878-345-006
                            Енергията е свободна, само трябва да си я вземем.

                            Коментар


                            • От: Газова уредба на Дизел?!

                              Не можеш, хайде на бас. Но без номера като сменяне на глава, поставяне на електрозапалителна уредба и т.н. Обясни повече, за да ти повярваме.

                              Първоначално публикуван от emm69 Преглед на мнение
                              Колега имам предвид ,че правите вакум като натискате педала на газта и с вдигане на оборотите се усилва и вакума.
                              А ти как правиш корекцията на впръскването, на механичната помпа.
                              На впръскването на кое? Дюзите се управляват по време. Мисля, че съм го казал крайно ясно:
                              Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
                              По т. 3.2 - ми не правим вакуум с нафтата. Аз правя нужната корекция на времето на впръскване на газта.
                              Някой да е мислил за подаване на течна газ преди помпата за високо налягане комън рейл-а? И каране с впръскване на разтвор от газ и нафта през нормалните дюзи? Това се изпробва от няколко години за използване в автотранспорта (камиони). Но аз нямам условия да пробвам.
                              Последно редактирано от lodkar; 03-07-13, 11:08.

                              Коментар


                              • От: Газова уредба на Дизел?!

                                Колега кат го знаеш за камионите що не го направиш. Аз не говоря за комънрейла а за обикновенните дизели с които е пъна страничката ни.
                                В момента впръсквам течна газ през бензинови дюзи и мога да променям впръскването. Като подавам газ електронно а не от педала на помпата. Това за което говоря е на 124 3.0 Д
                                Колега lodkar, имам едно Исузу Трипер 3.0 ТД, комънрейл сиситема, дюза помпа Делфи...може ли да ми промениш времето на впръскване.
                                Пакета импулси е 40 пика за едно сработване.
                                Енергията е свободна, само трябва да си я вземем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X