От: Газова уредба на Дизел?!
Колега, не знам дали си разбрал каква е идеята на пропан бутана при дизела, ама максималното което ще получиш, и при вървежа, и при икономията е не повече от 30%(и то с тъй наречения газов инжекцион преработен за монтаж на дизели) и в повечето случаи след като се постави газта всички забравят за икономията, защото много ги кефи как върви дизелака. В тоя ред на мисли искам да ти кажа, че икономията не очаквай да е голяма, а тази система е твърде скъпа.
Ако си чел предходящите коментари и мнения в темата ще установиш, че повечето монтират тъй наречените обикновени АГУ защото е доста по евтино, е вярно е, че не можеш да я настроиш оптимално за всички режими на работа на двигателя, но резултатите които се постигат са добри и то основно по-отношение на динамиката на автомобила, и това се обуславя от това че обикновената АГУ позволява да се настройва до появата на детонации във високите обороти, и поради това в ниските пропана не е достатъчно, а режимите на работа при ниските и средни обороти за икономията са съществени. При тъй наречения газов инжекцион се позволява оптимизация във всички режими, но цените
...
...
. Всъщност при обикновеното АГУ също може да се постигне добро оптимизиране във всичките режими но трябва повечко игра и газаджията да е запознат какво прави - имам изпълнения такива, но тоя човек най-малкото кара икономично-много го кефи как "стрелката на оборотомера се телепортирала от 800 на 5000 об." и още се чуди защо на 4-та и 5-та като е включена газта съединителя му буксува
а колата е едно комби опел астра А 1,7тд-1996г. по каталок-68к.с. от 0-100км./ч. за 15,5с. а ние от любопитство я засякохме и резултата беше
11с. Ако се съгласи момчето, ще направя едно клипче и ще го кача.
Първоначално публикуван от AgeraR
Преглед на мнение
Ако си чел предходящите коментари и мнения в темата ще установиш, че повечето монтират тъй наречените обикновени АГУ защото е доста по евтино, е вярно е, че не можеш да я настроиш оптимално за всички режими на работа на двигателя, но резултатите които се постигат са добри и то основно по-отношение на динамиката на автомобила, и това се обуславя от това че обикновената АГУ позволява да се настройва до появата на детонации във високите обороти, и поради това в ниските пропана не е достатъчно, а режимите на работа при ниските и средни обороти за икономията са съществени. При тъй наречения газов инжекцион се позволява оптимизация във всички режими, но цените





Коментар