Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
    Аз на своя ред от позицията на моя опит, и наблюденията върху други коли ти казвам: не става - ПРОВЕРЕНО Е.

    "Цивилния" автомат, без определени доработки НЕ СТАВА за дълготрайни натоварвания при тежък/хард оффроуд. За краткотрайни забежки - да.

    ПС. Като казвам не става, имам предвид, че не се знае колко точно ще устиска.....

    Пък и бързо прегрява.
    LZ1VMH

    Коментар


    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

      Но е удобен за начинаещи...
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        "Цивилния" автомат, без определени доработки НЕ СТАВА за дълготрайни натоварвания при тежък/хард оффроуд. За краткотрайни забежки - да.

        ПС. Като казвам не става, имам предвид, че не се знае колко точно ще устиска.....
        Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
        Пък и бързо прегрява.
        Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
        Но е удобен за начинаещи...
        Няма какво да се добави, стигнахме до същото нещо за което има изписани много постове. Става ама за разходки, въпреки че и там трябва леко да се пипне автомата за да живее колкото ръчна трансмисия. Много газ съм давал, ами давам, колкото на ръчката толкова и на автомата ще давам

        Коментар


        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

          То в началото на темата е писано - автомат се чупи от прегряване. За да издържи на продължително натоварване в тежък режим на работа, за офроуд се правят допълнителни охлаждания. Определено, обикновен цивилен автомат не е конструиран за такива условия.
          Но като механика, мисля че автомата е доста по-издръжлив от механичната кутия и издържа на по-сериозни натоварвания. Верно, че съединител може да се смени и в полеви условия... Но при офроуд априори се знае, че условията рядко са нормални, съответно рядко автомата издържа на натоварването(прегрява).
          Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

          Коментар


          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
            Няма какво да се добави, стигнахме до същото нещо за което има изписани много постове. Става ама за разходки, въпреки че и там трябва леко да се пипне автомата за да живее колкото ръчна трансмисия. Много газ съм давал, ами давам, колкото на ръчката толкова и на автомата ще давам
            Така е.
            Сега остава да обясните и на тия(http://www.xrra.com/) че автоматика не става за офроуд.
            Явно са пропуснали написаното в офроуд-българия.ком.

            Коментар


            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение

              Чакам за идей,как да го тествам и кой са му слабите места.
              Конкретно на автомата на Паджеро, слабото място е маслото.
              След един часов тормоз, Дексрон-3 маже по-малко от минерална вода.

              Коментар


              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                Ами незнам аз карам с мобил Атф 4000,незнам дали е добро или не,но и имам и перка от рено клио което като влезна в балкана я пускам да ми охлажда радиатора на кутията.
                И извън темата препоръчвам на всички така да направият,защото наистина като караш на бавни някъде из баирите караш на 2 3 скорост а нямаш нужната скорост за охлаждане.Но мисля че това е измислено доста одавна.
                [SIGPIC][/SIGPIC]

                3.0 v6 24

                Коментар


                • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                  АТФ4000 е по-добре.
                  Само че, това че си сменил маслото с АТФ4000 не значи че караш с такова.
                  Кутията се пълни в завода с Дексрон-3. По старите дори Дексрон-2.
                  Сменяш 3.5л от 7.5л.

                  Коментар


                  • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Сега остава да обясните и на тия(http://www.xrra.com/) че автоматика не става за офроуд.
                    И всичките там карат с "цивилните" автомати?!?
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                      Цивилните автомати са за офроуд. Състезанията не са офроуд. Като замисъл и определение офроуда е точно това на което малко подигравателно казваме разходки.
                      Никой не казва колко и как са модифицирани кутиите.
                      Нито пък двигателите. Това значи ли че заводски V8 не става за офроуд.
                      Казват автоматична трансмисия 4L60E или 700R4 и толкова. Другото е тайна че секундите са важни.
                      Даже скоростите превключват ръчно. Ама както автомата може да "увисне" на скалата и после да тръгне с въртене на гуми, никоя ръчка не може, ако ще на 17-та бавна да е.
                      Ако има нещо от което да ми се обръщат червата, то е крайното заключение че нещо си неставало.
                      Колко прегряти автомата видяхте. Аз съм виждал повече запалени съединители. И повече безпомощни, от тия с ръчката дето стават, щото в локвата съединителя малко се намокрил.
                      Освен това ... в темата по-горе вече беше написано ...
                      ръчка се кара с блъскане. Така се трошат диференциали, полуоски, окачване и т.н.
                      И какво като е здрава кутията, след като всичко останало става парам-парче.

                      Коментар


                      • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Цивилните автомати са за офроуд. Състезанията не са офроуд. Като замисъл и определение офроуда е точно това на което малко подигравателно казваме разходки.
                        Никой не казва колко и как са модифицирани кутиите.
                        Нито пък двигателите. Това значи ли че заводски V8 не става за офроуд.
                        Казват автоматична трансмисия 4L60E или 700R4 и толкова. Другото е тайна че секундите са важни.
                        Даже скоростите превключват ръчно. Ама както автомата може да "увисне" на скалата и после да тръгне с въртене на гуми, никоя ръчка не може, ако ще на 17-та бавна да е.
                        Ако има нещо от което да ми се обръщат червата, то е крайното заключение че нещо си неставало.
                        Колко прегряти автомата видяхте. Аз съм виждал повече запалени съединители. И повече безпомощни, от тия с ръчката дето стават, щото в локвата съединителя малко се намокрил.
                        Освен това ... в темата по-горе вече беше написано ...
                        ръчка се кара с блъскане. Така се трошат диференциали, полуоски, окачване и т.н.
                        И какво като е здрава кутията, след като всичко останало става парам-парче.
                        Еееей каза им го за пореден път,а дано някой като чете твоето мнение и да помисли.
                        ТЛК 80 4,2ТД-95г

                        Коментар


                        • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                          Пламене уважавам мнението ти. Ще го кажа по следния начин: в момента в който обслужване и ремонт на автоматична трансмиссия тук в Бг, ще стане точно толкова лесен колкото и на механична - аз лично ще се престраша отново. Дотогава - ръчка.
                          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                          Коментар


                          • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Цивилните автомати са за офроуд. Състезанията не са офроуд. Като замисъл и определение офроуда е точно това на което малко подигравателно казваме разходки.
                            Никой не казва колко и как са модифицирани кутиите.
                            Нито пък двигателите. Това значи ли че заводски V8 не става за офроуд.
                            Казват автоматична трансмисия 4L60E или 700R4 и толкова. Другото е тайна че секундите са важни.
                            Даже скоростите превключват ръчно. Ама както автомата може да "увисне" на скалата и после да тръгне с въртене на гуми, никоя ръчка не може, ако ще на 17-та бавна да е.
                            Ако има нещо от което да ми се обръщат червата, то е крайното заключение че нещо си неставало.
                            Колко прегряти автомата видяхте. Аз съм виждал повече запалени съединители. И повече безпомощни, от тия с ръчката дето стават, щото в локвата съединителя малко се намокрил.
                            Освен това ... в темата по-горе вече беше написано ...
                            ръчка се кара с блъскане. Така се трошат диференциали, полуоски, окачване и т.н.
                            И какво като е здрава кутията, след като всичко останало става парам-парче.
                            Наи накрая се намери някои дето да ни обесни какво е определението за офроуд.


                            Сега остава и да покарате малко по така автомата а не като баба ми и да разберете кои вид кутия блъска по яко при сецване на кутията и при спиране с висока скорост по нанадолното в дупките.За това какви автомати се карат на състезания пише 250 страници по горе.
                            И моля ви не сравняваите трактори и танкове с динамиката и оборотите на джиповете.Наи малкото тези кутии са и лееко по големи от двигателите дето ги въртят.
                            Колкото до това коя колко е здрава само ще кажа на... Краислер автоматите са едни от наи слабите.Проверено и доказано ама то с ръгане се разбира не с гледане зад оградата.
                            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 08-08-09, 10:58.

                            Коментар


                            • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                              Колкото можем караме, като не можем се возим.
                              Очаквах да кажеш какво преосигуряване трябва на диференциалите при ръчна кутия и какво при автоматична, ама в Събота сутринта щом си буден, явно не си на кеф.

                              Коментар


                              • До: Автоматични скорости и офроуд - плюсове и минуси

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Колкото можем караме, като не можем се возим.
                                Очаквах да кажеш какво преосигуряване трябва на диференциалите при ръчна кутия и какво при автоматична, ама в Събота сутринта щом си буден, явно не си на кеф.


                                На кеф съм и сега си лягам

                                Нали знаеш преосигуряването е до един момент.... При зверска злоупотреба смяна до побъркване му е маиката.При насилства ако дифа здаде багажа преди кардана някои не си е написал домашното.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X