Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за отопление на електромобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Въпрос за отопление на електромобил.

    Тази суха печка на пропан-бутан какво представлява? Нещо като бензиновите?

    Ако сложа иначе нещо на ток (не климатик), трябва да е не повече от 500 Вата, защото с 1000 Вата, акумулатор от 40Ач/12 Волта замира за няма и един час (дори литиев). Смятах консумацията за 1000 вата отоплител -към 80 ампера е...

    Сега гледах в Б******ж, някакви инфрачервени отоплители .Представляват ленти като за автомобилни стъкла, но дебели.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05-25nf.jpg
Прегледи:1
Размер:10.1 КБ
ID:5310941
    CITYEL

    Коментар


    • От: Въпрос за отопление на електромобил.

      Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
      Ако сложа иначе нещо на ток (не климатик), трябва да е не повече от 500 Вата, защото с 1000 Вата, акумулатор от 40Ач/12 Волта замира за няма и един час (дори литиев).
      Щом 1kW отоплителна мощност ти стига, с климатик ти се връзва сметката - около 300W ще консумира като заложим СОР около 3.

      Коментар


      • От: Въпрос за отопление на електромобил.

        ^За съжаление няма никакви оферти.

        Надявам се сте видели за каква малка кола става дума?
        CITYEL

        Коментар


        • От: Въпрос за отопление на електромобил.

          Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
          Тази суха печка на пропан-бутан какво представлява? Нещо като бензиновите?
          Предполагам, че става въпрос за нещо на принципа на петромакса, само дето чорапчето е от стоманена мрежа и свети предимно инфрачервено. Има ги по магазините за газови уреди. Работи без редуцир. Има и със полусферичен алуминиев рефлектор.

          Коментар


          • От: Въпрос за отопление на електромобил.

            Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
            ^За съжаление няма никакви оферти.

            Надявам се сте видели за каква малка кола става дума?
            Тук размерът няма значение Трябва майстор с въображение и мерак. Компресорът е колкото на хладилник, изпарителят и кондензаторът могат да заемат всякаква форма и размер. Като бонус може да се сложи един четирипътен вентил и да имаш охлаждане през лятото.

            Коментар


            • От: Въпрос за отопление на електромобил.

              Нещо такова: http://www.vidrax-fishing.com/catalo...roducts_id=767
              или: http://www.gasmagazin.com/vmchk/отоплителни-печки.html
              или: http://www.campingrocks.bg/nagrevate...lack-p-88.html

              Коментар


              • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                Не, не и не. Печки без затворена камера с въздухозаборник и димоотвод не предлагайте изобщо. Да, сухата печка на газ е досущ като бензиновата суха печка, само че на газ.

                Резистивен отоплител можеш да ползваш само в качеството на отопляема седалка. Всичко, с което се опитваш да загрееш целия обем, с трясък ще се провали.

                Мислил ли си за отопление само на седалката? Там става дума за 100-200 вата, а решава 90% от отоплителните нужди.

                Коментар


                • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                  До Паджеровод

                  Дайте го насам този майстор - може да създадем нова печеливша ниша.
                  Аз съм питал сума народ - всичко остава само на думи.


                  До Пенчо

                  Тази зелената итал. печка е готина, но при много ниска температура се опасявам, че газта ще се даде фира и ще гори едва.(Това ми е опита поне).




                  До Ясен

                  Сухата газова печка е добра идея.
                  Къде бих могъл да погледна такава?
                  Може би с 5 литра бутилчица ще се реши проблема, който споделих на Пенчо.
                  Демек и ще се замрази, но и ще остане нещо да гори.
                  Все пак "танка" навремето палеше на газ и при -15 градуса.(Бензиновата помпа беше дала фира и нямах друг избор по едно време)...

                  За лъчевото отопление го мислех нещо под стелката за краката. Там има около квадрат(или по-малко) площ.
                  CITYEL

                  Коментар


                  • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                    Къде да погледнеш газова печка не знам, но можеш да погледнеш бензинова или нафтова, а те лесно се газифицират.
                    А за седалката - нищо лъчево или лъчисто няма там. Просто отопление на седалката, а такива се продават и за включване в запалката. Това май ще дойде най-добрият вариант.

                    Коментар


                    • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      Къде да погледнеш газова печка не знам, но можеш да погледнеш бензинова или нафтова, а те лесно се газифицират.

                      .
                      Той май пробва с такава от ЗАЗ, ама щеше да се свари.

                      Коментар


                      • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                        Обемът на купето му е твърде малък за стандартна бензинова или нафтова печка. Не, че не може да я монтира отвън, но мощността им е наистина прекалена за този обем. Идеята е отопление а не крематориум. Може би пак някаква подобна суха печка, но не зная дали има по-малки. Не е голяма философия да се направи самоделка на същия принцип.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                          Баща ми имаше газова печица за газов котлон, много добра. Малка пита, която се завинтва на котлона и толкоз. Но по-добре ще е с отопляеми седалки си мисля аз, топлят ти тялото, но не изсушават въздуха и си караш на хладно, но ти е топло...

                          Коментар


                          • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                            Важно е да се помисли какво се случва ако колата се обърне настрани примерно.

                            Иначе би било хубаво да се изсушава въздуха(това не ми пречи), защото изпотяването на стъклата е проблем на всяка кола, не само на тази.
                            CITYEL

                            Коментар


                            • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                              Абсолютно задължително е да се изсушава въздухът, иначе няма да виждаш нищо навън. Не си спомням хитрата машинка да имаше двойни стъкла. Това значи, да се сгрява влизащ отвън въздух. Евентуално с малък топлообменник срещу излизащия отвътре.

                              Да се преодолее изпотяването с нагряване на стъклото може само с груб преразход на топлинна енергия, каквато при тази конструкция на автомобила нямаме.

                              Коментар


                              • От: Въпрос за отопление на електромобил.

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Не е голяма философия да се направи самоделка на същия принцип.
                                Това дали наистина е така?

                                Аз да кажа 500 вата е съвсем достатъчно.С 1000 вата е много жега.
                                CITYEL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X