Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за отопление на електромобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос за отопление на електромобил.

    Мога да ти подаря печка от ЗАЗ, но ти нищо лошо не си ми направил!
    Направо я отпиши и мисли по другите варианти - тя е само начин да си увеличиш страданията през зимата!

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос за отопление на електромобил.

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Мога да ти подаря печка от ЗАЗ, но ти нищо лошо не си ми направил!....
      Мисли държавнически, по на широко.....подари една и на мен, да си експериментирам в гаража и лошо ще ти направя ако трябва
      Иначе за колегата, тук на входа в Костинброд има военни машини за продан, а в тяхните комплекти влизат и "отоплители"на някой се виждат в горната част на "фургона" където са и филтро-вентилационнити агрегати, ама поради липса на пари не съм се спирал дори
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос за отопление на електромобил.

        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
        Мисли държавнически, по на широко.....подари една и на мен, да си експериментирам в гаража и лошо ще ти направя ако трябва
        Иначе за колегата, тук на входа в Костинброд има военни машини за продан, а в тяхните комплекти влизат и "отоплители"на някой се виждат в горната част на "фургона" където са и филтро-вентилационнити агрегати, ама поради липса на пари не съм се спирал дори
        Аз съм се спирал-Празни кутии
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос за отопление на електромобил.

          Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
          ...... печка от ЗАЗ, но ти нищо лошо не си ми направил!
          Направо я отпиши и мисли по другите варианти - тя е само начин да си увеличиш страданията през зимата!
          Може ли да се обосновеш ? Имам приятел дето ми сподели че си е било жега в ЗАЗ-а.Има и доста Траби-та с такава печка. Защо така ме отказваш от по-достъпната идея?

          CITYEL

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос за отопление на електромобил.

            Простете за малоумния въпрос, но няма ли възможност някак да се улови топлината от функционирането на самата система (акумулатори, електромотор) ? Нещо воден кожух, ала бала, и от там да топли примерно поне седалките ? Или топлината не е достатъчно ? Или няма как да се улови ефективно ?
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос за отопление на електромобил.

              Ами ето това е една от разработките:
              http://lh6.ggpht.com/_OaM8Jmt8YlQ/St....10.2009KH.jpg

              Лятото може да се измерят 50-60 градуса на въздуха на излизането му след като е охладил мотора. Това се опитваме да напрвим и сега , но едва ли ще е инаф. Трябва си и още нещо да пече.
              Аз даже по-грубо ще деиствам ще приобщя акута-та и мотора към "вътрешното помещение"
              CITYEL

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос за отопление на електромобил.

                Признавам че не разбирам, но за мен вкарването на въздух от там е опасно. Първо ще ти смърди, второ не знаеш в кой ден с какви газове ще те дарят акумулаторите.

                Бих го видял по-скоро като някакъв термосифон от който водата да циркулира към водно радиаторче вътре в купето, или към грейка, или нещо подобно.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос за отопление на електромобил.

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Простете за малоумния въпрос, но няма ли възможност някак да се улови топлината от функционирането на самата система (акумулатори, електромотор) ? Нещо воден кожух, ала бала, и от там да топли примерно поне седалките ? Или топлината не е достатъчно ? Или няма как да се улови ефективно ?
                  Ами, ако коле....(питащия) сподели малко повече параметри, няма да е лошо. Като капацитет на батерията,вид, мощност на двигателя, тегло на возилото с и без него(водача), необходими наклони за преодоляване, вид спирачна система и разни такива, може да се посмята и поумува.
                  Иначе гадаем.
                  Но каквото и да е отопление на акумулатор, за мен е несериозно.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос за отопление на електромобил.

                    Двигателя е 3.5 киловата. Батерията.. всъщност са 3 по 12 в. по 100 Ач. Вързани са да дават 36 волта. Тежи 350 килограма, с мене е 415. (Па съм як). При потегляне цица 60-80 ампера (така съм го направил), после при пътуването е само 1-2 ампера.
                    Каквото и да умуваме печка си трябва.
                    Сега след 4-5 километра пробег двигателя е студен на мъртвец (е са се прибрах и проверих при слизане) - лятото явно е съвсем друга авата..

                    п.п. Чел си темата за колегьосването..

                    А от там нищо не смърди щото няма каво да смърди (ако ставаше, щото нали се оказа че зимата мотора не грее), газове се отделят само когато се зарежда акУмУлатор. При пускане на климатика или парно на Мерцедес "четририочка" или " дебелоочка", наистина смърди в купето дзверски на нещо като изгоряла или напечена гума. Същото беше и в Капата . При други марки и модели не ми се е случвало
                    Последно редактирано от kirech; 16-10-09, 17:01.
                    CITYEL

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос за отопление на електромобил.

                      Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
                      Двигателя е 3.5 киловата. Батерията.. всъщност са 3 по 12 в. по 100 Ач. Вързани са да дават 36 волта. Тежи 350 килограма, с мене е 415. (Па съм як).
                      Каквото и да умуваме печка си трябва.
                      Сега след 4-5 километра пробег двигателя е студен на мъртвец (е са се прибрах и проверих при слизане) - лятото явно е съвсем друга авата..

                      п.п. Чел си темата за колегьосването..

                      А от там нищо не смъди (ако ставаше, щото нали се оказа че зимата мотора не грее), газове се отделят само когато се зарежда акУмУлатор.
                      Ами вече е ясно колега, че си трябва печка на някакво гориво.
                      Щото 36Вх100 Ач са си 3600ВАЧ. При 3500Вата мотор си е един час.
                      За топло няма артък.
                      Та търси най-калоричното гориво при най-малко тегло с опаковката.
                      И при най-малка инвестиционна цена, предполагам.
                      Залагам на ЗАЗ-ова печка или подобна.
                      Но си струва да се обмисли и някакъв вид горелка и топлообменник на пропан-бутан.Щото гол пламък в МПС!!!!!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Въпрос за отопление на електромобил.

                        Предлагат ми печка от "Барказ" (Ако така се пише).
                        Добавих още инфо в горния пост.
                        CITYEL

                        Коментар


                        • #42
                          До: Въпрос за отопление на електромобил.

                          Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
                          Предлагат ми печка от "Барказ" (Ако така се пише).
                          Добавих още инфо в горния пост.
                          Ако работи, е твоя човек. Иска бензин и много малко ток.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Въпрос за отопление на електромобил.

                            Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
                            Може ли да се обосновеш ? Имам приятел дето ми сподели че си е било жега в ЗАЗ-а.Има и доста Траби-та с такава печка. Защо така ме отказваш от по-достъпната идея?

                            Трабитата нямат нищо общо с този вид отопление, те ползват отпадната топлина от колектора.
                            Зазовата печка бучи, дрънчи, мирише и иска поддръжка колкото един трактор. Паленето и е с подгревна свещ като на дизел и дърпа толкова ток, че за да я пуснеш трябва да спреш. Моята е модернизирана с електронно запалване с бензинова свещ и пали моментално, без досадното подгряване и миризми, и пак беше мъка.

                            Първоначално публикуван от kirech Преглед на мнение
                            Предлагат ми печка от "Барказ" (Ако така се пише).
                            Добавих още инфо в горния пост.
                            Това е нещо по-културно, но имай предвид, че за да ползваш безопасно такава, трябват технически познания, не е като съвременните отоплители.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Въпрос за отопление на електромобил.

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Трабитата нямат нищо общо с този вид отопление, те ползват отпадната топлина от колектора.
                              Оригинално е така, но поради невъзможността да загреят достатъчно купето, много минаха на зазови печки. Просто други нямаше. 145лв. нова, почти две заплати тогава, е не Кремиковски и ватмански.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Въпрос за отопление на електромобил.

                                Днес се спънах в една акумулираща печка в мазето и се сетих за твоя проблем.

                                Защо не зареждаш заедно с акумулатора през нощта и една добре топлоизолирана тухла и да дърпаш толината после, когато ти е нужна? Всичко е въпрос на добра топлоизолация, а сега има богат избор от решения.

                                "Тухла" - въздуховоди - вентилатор - клапи.

                                Вместо тухла - един 20 литров кухненски бойлер, той си е и с изолацията, нагревателя. Добавяш само малко меки връзки, помпичка и радиаторче от парно. Качваш се, пускаш помпичката и си на топло

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X