Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    На X-trail веригите се сменят меко казано неприятно, освен, че са три. Цената им след отстъпката е около 900лв. Това е кола, за която не си заслужава инвестицията. Освен това съединителят за този уж джип е еднакъв с този на леките коли.
    Да видим цените на БМВ, Ауди и Мерцедес. Цената на екстрейлската верига е като за едно масло там

    Спарки го е написал по-бързо
    Последно редактирано от nissan_gr; 14-06-19, 12:47.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Не знам какво ви дреме къде е веригата. От много време на коли с предно и голям мотор в сервизното пише да се извади за ангренаж.
      Ся верно че на някои пълнолетни може да се смени през капачката на маслото, амааа.

      Хората искат да върви да не харчи и да е лъскава. Сменя се на 3-4 години.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Е поне 2-те вериги, 2 обтегача, успокоители, зъбни колела и прочие са ти 500 кинта, а не 5000.

        На картинка гледам че са двойни, обаче. За велосипед с двойна верига не съм чувАл.
        Двойна велосипеден размер са двете, а едната е единична доста по-малка от велосипедната. Смяната на първите две е повече от кошмарна.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Има си съвсем истинска причина за напъхването на агренажа при маховика. Причината се нарича усукващи колебания на коляновия вал и вече е взела доста други жертви.
          Я, а че размера на шийката от към маховика ги принуждава да слагат междинна зъбчатка,и още верижки (защото ако е една сещате ли се какъв трябва да е размера на ангренажните зъбчатки ),успокоители,обтегачи и...............дрънкулки-все някоя ще падне, за да ВИ е весело!!!

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
            Точно поради тази причина веригата би трябвало да е в другия край на вала. Сега там има демпфери - доста големи, скъпи и често сменящи се
            Още по добре за едната страна

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
              Едно технологично решение може да навлезе сравнително безпроблемно в експлоатация например след съответните тестове. Натоварванията в автомобилите са доста добре (и все по-добре) познати.
              Уви, това е така само на пръв поглед. Сега аз да дам един пример. Субару - произвежда автомобили от десетилетия. При това, прилични. И моторетките им са относително прилични. Според твоята теория не би следвало коляновите валове на дизеловите им моторетки произвеждани в началото да се късат? Уви, реалността е друга. В нета има достатъчно информация по въпроса.
              Аз не допускам че се пропуснали да направят някое и друго изчисление, симулация, тестове, включително и на тогава произведената партида колянови валове. А ти? Може би имаш друго обяснение?

              Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
              Има различни видове технологични решения с различен ефект. Ето няколко примера.

              Примерно електрическа водна помпа със съответното управление носи редица подобрения - подобрено охлаждане на място или след изключване на мотора, позволява различни температурни режими на работа и подобрено КПД в някои от тях, съответно по-добра икономия и т.н.

              От друга страна навирането на веригата на мотора под таблото не подобрява неговата ефективност с нищо. Прави го обаче много по-трудно, съответно много по-скъпо обслужваем.

              Намаляването на ресурса на веригата до стотина хиляди километра също не се сещам какво предимство за клиента или ползвателя носи.
              Една от причините веригата да мине "по-назад" е посочена от Ясен. Ето ти още една възможна такава - в съвременните моторетки веригата става все по-натоварена - задвижва все повече неща.
              Съответно, коляновият вал е значително по-усилен в частта към която се прикрепя маховика, за разлика от предната му шийка.
              Същото важи и за ремъците - задвижват все повече и по-лакоми консуматори. Възможно е да се е наложило да се разпределят моментите между предната и задната част на вала, или да се разтовари предната, за да не пада вала върху пътната настилка.
              Има голяма вероятност с това да е свързан и намаления ресурс на веригата - с натоварването и. Другите възможни фактори съм ги споменавал по-напред в темата.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Натоварването, би трябвало да се свързва и с адекватно оразмеряване.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                  Е, питам аз, къде е логиката да се сменя трудно, да изкарва малко, но за сметка на това да е скъпа, и то при положение че в една верига и колелата и няма нищо, налагащо даже 3-цифрена сума в левове като цена.

                  Не знам за логиката, ама тенденцията е да се сменя целия мотор.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Двойна велосипеден размер са двете, а едната е единична доста по-малка от велосипедната. Смяната на първите две е повече от кошмарна.
                    Погледнах. Тая на вакуум помпата кърти миФки.

                    Коя се беше скъсала?
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Погледнах. Тая на вакуум помпата кърти миФки.

                      Коя се беше скъсала?
                      Горната двуредова - от ГНП до разпределителните валове. Единят е скършен на две.
                      Повече кърти мивки обтегачът и. Конструиран е така, че при гасене са прибира целият. Няма храповик, като нормален обтегач. Всеки път пали с камшичен удар на веригата. Като се поизноси обтегачът и при по-високи обороти веригата е отпусната. Зъбите на верижните колела са добили формата на диск за циркуляр.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Това с обтегача без храповик го има още от терано 1 с 2.4 мотор, тоест от едни 35 години насам.

                        Незнайно защо на ZD30, където веригата е само една и схемата съвсем класическа, обтегача е с храповик/тресчотка. И съответно няма проблем ни с верига, ни със зъбни колела (на двигател на 180000 бяха в пълна изправност, почти неразличими от нови). Това привсе че веригата си е баш като от колело, единична. Нито пък имаше разтягане (обтегача беше под средата на хода си, почти като новия).
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Това с обтегача без храповик го има още от терано 1 с 2.4 мотор, тоест от едни 35 години насам.

                          Незнайно защо на ZD30, .
                          Това е отговора на Темата,така "трябва",законите на "бизнеса" изискват жертви.................
                          Преди отварях "девствен" двигател за смяна на ангренажен привод изминал 300,400,500хл.км. ,а сега са предвидили,че токова дълго да се държат като девици не е рентабилно.Още в гаранционните обслужвания,губят "девствеността" !!!

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Да де, ама 2.4 си изкарва 300-те хиляди, даже и така.

                            А пишещите законите на бизнеса, като забравят и те и бизнеса на кой свят са, не е като да не се случва бизнеса да го отняма.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                              Една от причините веригата да мине "по-назад" ....... - в съвременните моторетки веригата става все по-натоварена - задвижва все повече неща.
                              Задвижва си от край време газоразпределителният механизъм .......... И, ако се увеличава натоварването би следвало да "личи" във вериги,обтегачи,успокоители,.......

                              Отделно никакъв проблем не е да усилят и предния край на коляновия вал,но "проблема" с тези решения е само за клиента.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Шкодата, на която пуснах снимки на строшените ролки е с идиотски измислено мазане на разпределителните валове, които се износват доста бързо. Ако са искали надеждност са щели да го направят.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X