От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно
Е, айде сега
Някой друг да го беше написал, дето не ги знае тия работи 
Това е популярна политика в много случаи. Дори най-опоскания откъм оборудване Патрол Y61 излиза с цялото окабеляване примерно за ел. седалки и подгряване, които иначе са отделни екстри. Вграждането само на един модел инсталация е очевидно много по-евтино от поддържане на отделни поточни линии. Цената на кабелите даже не е тая в кварталната железария. И то за много.
Cecoa1 е дал един от най-добрите примери.
Дори не са дребни настройки, въвежда се един трибуквен код само. И софтуера сигурно е един, като окабеляването. После в съответния модул само се въвежда определен списък със заключените екстри. Но когато си я поръчваш по ценова листа печката е 2 - 3 хиляди лева.
По темата с цената и себестойността.
Наистина цената на колата на излизане от завода не надхвърля 30% от продажната. Както е казал Кольо - със заплатите на инженерите, чистачката и курвите за шефа. И материалите естествено. Останалата част от цената се разпределя между другите звена по веригата, които доставят колата до крайния клиент. Те пък са изключително печеливши, въпреки огромното количество фира. Не производствена, а за заплати на голяма маса високо платен некадърен народ в тия звена. Над 25% от цената са само за местните звена (в България примерно).
Някъде се намества и рекламата, която е много сериозна част от разходите. Но пак е разпределено по веригата.
Първоначално публикуван от nikolay lyutov
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от turtey
Преглед на мнение


Това е популярна политика в много случаи. Дори най-опоскания откъм оборудване Патрол Y61 излиза с цялото окабеляване примерно за ел. седалки и подгряване, които иначе са отделни екстри. Вграждането само на един модел инсталация е очевидно много по-евтино от поддържане на отделни поточни линии. Цената на кабелите даже не е тая в кварталната железария. И то за много.
Cecoa1 е дал един от най-добрите примери.
Първоначално публикуван от cecoa1
Преглед на мнение
По темата с цената и себестойността.
Наистина цената на колата на излизане от завода не надхвърля 30% от продажната. Както е казал Кольо - със заплатите на инженерите, чистачката и курвите за шефа. И материалите естествено. Останалата част от цената се разпределя между другите звена по веригата, които доставят колата до крайния клиент. Те пък са изключително печеливши, въпреки огромното количество фира. Не производствена, а за заплати на голяма маса високо платен некадърен народ в тия звена. Над 25% от цената са само за местните звена (в България примерно).
Някъде се намества и рекламата, която е много сериозна част от разходите. Но пак е разпределено по веригата.
Коментар