Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от nikolay lyutov Преглед на мнение
    Колата ми е Ауди А4 Б5, произведена през далечната 1997 година.
    Има подгряване на задното стъкло, на огледалата не.
    Преди известно време почна да се клати стъклото на лявото огледало (може някой да се е опитвал
    да го сваля, не знам). В магазина имаха само стъкло с подгряване, но казаха, че става и разлика в цената почти няма.
    Взех го. Като свалих старото стъкло се оказа, че и то си има нагревател, и два кабела с накрайници си бяха там,
    само не бяха закачени. Закачих ги на новото стъкло и сега имам подгряване на лявото огледало, на дясното не.
    Та толкова струва тази екстра - слагат я, пък ако клиента не плати просто не се включва.
    Интересно колко ли струва за клиента?
    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Ти знаеш ли как е излязла от завода и кой преди теб е творил?
    Е, айде сега Някой друг да го беше написал, дето не ги знае тия работи

    Това е популярна политика в много случаи. Дори най-опоскания откъм оборудване Патрол Y61 излиза с цялото окабеляване примерно за ел. седалки и подгряване, които иначе са отделни екстри. Вграждането само на един модел инсталация е очевидно много по-евтино от поддържане на отделни поточни линии. Цената на кабелите даже не е тая в кварталната железария. И то за много.

    Cecoa1 е дал един от най-добрите примери.

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Някои коли имат и разни скрити менюта, също и разнообразни функции и "екстри" са си заложени в софтуера, и е нужно само активиране или деактивиране.
    Някъде сложИли водна печка, но ако не си платиш допълнително, бачка само като доотоплител. С дребни настройки, след доплащане, вече може да грее и предварително. С още няколкостотин евро, ти дават и дистанционно управление, и съответно просто го активират и обучават да почне да работи.
    Дори не са дребни настройки, въвежда се един трибуквен код само. И софтуера сигурно е един, като окабеляването. После в съответния модул само се въвежда определен списък със заключените екстри. Но когато си я поръчваш по ценова листа печката е 2 - 3 хиляди лева.

    По темата с цената и себестойността.

    Наистина цената на колата на излизане от завода не надхвърля 30% от продажната. Както е казал Кольо - със заплатите на инженерите, чистачката и курвите за шефа. И материалите естествено. Останалата част от цената се разпределя между другите звена по веригата, които доставят колата до крайния клиент. Те пък са изключително печеливши, въпреки огромното количество фира. Не производствена, а за заплати на голяма маса високо платен некадърен народ в тия звена. Над 25% от цената са само за местните звена (в България примерно).

    Някъде се намества и рекламата, която е много сериозна част от разходите. Но пак е разпределено по веригата.
    Последно редактирано от nissan_gr; 11-06-19, 11:26.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Не е баш така, някои модели дори ги продават на загуба.
      После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Никой не спомена вложения ресурс за изграждането на заводи и тяхното оборудване.
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
          Не е баш така, някои модели дори ги продават на загуба.
          Така е, ама рядко. Някои са неуспешни, други са цел подобряване на имиджа, трети с цел маркетинг. Първите се случват рядко, другите два случая фактически не са на загуба, а са към маркетинг и реклама.

          Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
          Никой не спомена вложения ресурс за изграждането на заводи и тяхното оборудване.
          Вярно, ама заводите като цяло би трябвало да се самоиздържат и изплащането на инвестицията да е добре планирано. Не казвам, че няма значение, но всички фирми в един холдинг се предполага да са на печалба най-малко в дългосрочен план.
          Последно редактирано от nissan_gr; 11-06-19, 15:12.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
            Е, айде сега Някой друг да го беше написал, дето не ги знае тия работи

            Това е популярна политика в много случаи. Дори най-опоскания откъм оборудване Патрол Y61 излиза с цялото окабеляване примерно за ел. седалки и подгряване, които иначе са отделни екстри. Вграждането само на един модел инсталация е очевидно много по-евтино от поддържане на отделни поточни линии. Цената на кабелите даже не е тая в кварталната железария. И то за много.

            Cecoa1 е дал един от най-добрите примери.



            Дори не са дребни настройки, въвежда се един трибуквен код само. И софтуера сигурно е един, като окабеляването. После в съответния модул само се въвежда определен списък със заключените екстри. Но когато си я поръчваш по ценова листа печката е 2 - 3 хиляди лева.

            По темата с цената и себестойността.

            Наистина цената на колата на излизане от завода не надхвърля 30% от продажната. Както е казал Кольо - със заплатите на инженерите, чистачката и курвите за шефа. И материалите естествено. Останалата част от цената се разпределя между другите звена по веригата, които доставят колата до крайния клиент. Те пък са изключително печеливши, въпреки огромното количество фира. Не производствена, а за заплати на голяма маса високо платен некадърен народ в тия звена. Над 25% от цената са само за местните звена (в България примерно).

            Някъде се намества и рекламата, която е много сериозна част от разходите. Но пак е разпределено по веригата.
            Не мисля. Най вероятно някой в бързината не е закачил куплунга
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Не мисля. Най вероятно някой в бързината не е закачил куплунга
              Може и така да е, ама това ако колата си е с подгряване на огледалата. Ако заводски е без, може би кабелите щяха да са там, а самите стъкла да са обикновени.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от nissan_gr Преглед на мнение
                Може и така да е, ама това ако колата си е с подгряване на огледалата. Ако заводски е без, може би кабелите щяха да са там, а самите стъкла да са обикновени.
                Е да де.

                От друга страна на магарцедес от преди 20 години има амнайсе вида огледала - с подгрев, с прибиране, с памет и комбинации различни и не са взаимозаменяеми
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Plug and play е познат от към 20 годин поне...

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Мерцедесчето отпреди 20 години е струвало (примерно) 25 средни дойче заплати. Сега същото е най-много 22, пак примерно.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      Е да де.

                      От друга страна на магарцедес от преди 20 години има амнайсе вида огледала - с подгрев, с прибиране, с памет и комбинации различни и не са взаимозаменяеми
                      Много акъл имаше вложен в произведеното от Мерцедес. Явно просто после го насочиха да си защитават серризирането само при тях, а после хептен се изпедерастиха като всички останали...
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Много акъл имаше вложен в произведеното от Мерцедес. Явно просто после го насочиха да си защитават серризирането само при тях, а после хептен се изпедерастиха като всички останали...
                        Да и това е защото няма кой да си купува истински коли като нови.
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Много акъл имаше вложен в произведеното от Мерцедес. Явно просто после го насочиха да си защитават серризирането само при тях, а после хептен се изпедерастиха като всички останали...
                          Ахъм, и билетчето за рейса беше 6 стинки, а сега е 1 ойро...

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Кой не е търсил стъкло за ляво ел.огледало на W124, той не знае какъв филм е !
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                              На Дискавъри 2 блокажа на междинния диф не го вързали, вие за некви кабелчета се косите...Хем тва от ,,старата школа"
                              Първо само не го вързали, после реално го махнали, после потребителите писнали че блокаж и компютър, играещ си със спирачките, съвсем не е едно и също, и взели че го върнали и вързали.

                              ...и в крайна сметка и те отдавна се изпедерастиха.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Първо само не го вързали, после реално го махнали, после потребителите писнали че блокаж и компютър, играещ си със спирачките, съвсем не е едно и също, и взели че го върнали и вързали.

                                ...и в крайна сметка и те отдавна се изпедерастиха.
                                Абсолютно. Както и Цецо спомена, на Д3 сложили напълно функционално Вебасто като допълнителен подгревател. Друго си е да старираш двигателя на студено зимата...Случаенос?
                                Виден столичен ихтиолог

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X