Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
    Значи, някой като каже "старите автомобили" и всеки веднага - Лада, Москвич.... айде стига. Говорим за коли от 90 и 80 не от 70-та, баси. Айде да вземем едно Ауди А6 - 96г с фул екстри и да видим по какво отстъпва на съвременен кошник? Или 124-ка, или Волво ?
    Нема тъчскрийн, блутуут, навигация, интернет...абе неща, които вече ги има във всеки мобилен телефон(ама защо трябва да ги има в кола, не знам, на мен не ми трябват там).
    Освен това нЕкви сензори за мъртви зони, камери какви ли не, па разпознаване на знаците, пазене да не напуснеш лентата, пазене на дистанция, автоматично спиране, че и тръгване, даже и паркиране... Не, че и от тия нещо ми трябва, затова и не ме влачат новите. Ама явно при повечето хора тия неща са от значение, а и като сложиш, че им е по-изгодно и/или спокойно да карат нещо в гаранция, стига да могат...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение

      И друго има. Като каже някой “от новото по-хубаво няма”... От кола дето ти върши работа, не ти криви нервите, и не си даваш труда даже да я заключваш по-хубаво няма.
      Ами то точно затова се казва-защото ПО ПРИНЦИП старата кола е възможен създател на ядове-поради износване, свършил ресурс, па даже и заради "програмирано счупване), а новата кола се очаква да е безпроблемна. Поне няколко години.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Нема тъчскрийн, блутуут, навигация, интернет...
        Освен това нЕкви сензори за мъртви зони, камери какви ли не, па разпознаване на знаците, пазене да не напуснеш лентата, пазене на дистанция, автоматично спиране, че и тръгване, даже и паркиране... .
        Да,
        За този Форум е ясно, че тези "опции" не са първостепенни. Като прибавим възрастта и опита - предпочитанията отиват към здрави и сигурни решения, даващи увереност ,удовлетвореност и възможност за лична изява (интервенция при обслужване и дребни ремонти).
        Пътя на развитие е в друга посока и "мастодонтите" отпадат от производствените програми............

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Ами то точно затова се казва-защото ПО ПРИНЦИП старата кола е възможен създател на ядове-поради износване, свършил ресурс, па даже и заради "програмирано счупване), а новата кола се очаква да е безпроблемна. Поне няколко години.
          Абе по ПРРИНЦИП, да. Аз и за това казвам, ако съм в положение дето, ако закъснея за работа ще е голям проблем, ше карам новичка кола. Поне имаш оправдание пред шефа, ей на нова е, и пак се счупи.
          На практика- имам от нова Хонда Сивик на 19 години. Никога не ми се е чупила. Имам от 9 години ‘97 S500, за толкова време задно дясно стъкло нещо щтрака механизма за сваляне, ама не ми се занимава. Имам от 4 години ‘03 S430, купен за една заплата, наскоро нещо започна да се прецаква машинката под скоростния лост, тия дни го карам в моргата, не ми се занимава /с работещ климатик и свирене на гуми ще го закарам/.
          Та с какво на ПРАКТИКА ще ми даде една нова кола? Карам ги на подарени, не ги и заключвам редовно, с години никакви врътки не ми създават, има-няма телевизора в нас струва колкото колата, не я мислиш. За чий ми е нова?

          Та ето, дали новата кола е добра или не, зависи от камбанарията. И всяка камбанария дава различна гледка.
          Нищо им няма на новите коли. И на старите така. Ама започне ли да ми писука някакъв компютър че го сърби нещо, няма как да е моя за дълго.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
            Значи, някой като каже "старите автомобили" и всеки веднага - Лада, Москвич.... айде стига. Говорим за коли от 90 и 80 не от 70-та, баси. Айде да вземем едно Ауди А6 - 96г с фул екстри и да видим по какво отстъпва на съвременен кошник? Или 124-ка, или Волво ?
            Ами за да вземеш кола с "фул екстри" трябва да е от луксозен модел А6 А8, една А3ка от тея години е гола като пушка примерно.Сегашното А3 в най-базова комплектация пак е по-оборудвано от такава А6тица.А6тицата колкото и да ми е на сърце и тежи гъза и иска по-сериозен двигател,поне 2.5TDI, пък той, колкото и здрав агрегат да е си иска зоб и обслужване.После навигацията, което си е полезна благинка в тея модели е от времето на маите, България въобще не фигурира в картата на Европа, даже и пиратски карти на България няма, защото RNS-D отдавна е отживелица.Доста от екстрите дават фира, цената на новите понякога надхвърля цената на придобиването на луксозната 25-30 годишна каляска, а в моргите цените също са потресаващи.Иначе място за сравнение с новите пластмасарийки нямат,нито в таблото,което на споменатия модел е уникално,нито в воланите,седалките и т.н. мен това ме радва в една кола и съм готов да се лиша даже и от централното.Хич не ме кефи като сваля някой пластмасов панел, после да си играя половин час с капчица и поялник, защото той бил предвиден за еднократна употреба.Нормално е да говорим за лади и москвичи, защото до 2000-та това беше основния автопарк, че даже и след 2000-та бяха най-масовите коли по улиците.Да не става въпрос, че при една проста жигула, таблото макар и да се цепеше от годините, е в пъти по-добре направено и не се разтраква като в дачия или шкода.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Ладите са ми голямата любов, но това е кола от 80-те години. Може да се сравнява с Голф 2, Кадет, Хонда Сивик 4, Рено 19, Пежо 205 и разни подобни... а лади има, а горните нещо поизчезнаха, айде да спрем колко е скапано руското и малко да помислим.

              После имаме съвсем други автомобили до 2000 (грубо), някъде 90-те все още вървяха напред откъм здравина и качество, след това станаха шир потреба.

              Ми примерно на мен ми зависи колата да не ме оставя, щото ако тръгна да си правя моята кола, вместо чужди и по-добре да фърля кърпата мятайки се от некой мост. До 2010 карах Лада, после тая кола за да е читава, безопасна и надежна си трябва реставрация, щото най-читавите са от 80-те години - демек поне на 30. Е не ми беше по-силите... 3-4 години търкалях една корса Б - 94г. невероятно здрава, ама супер гадна кола... и може би беше здрава щото се движеше, не ме кефеше и и обръщах внимание само ако спре или почне да тропа по-силно от музиката. Сега се търкалям с Волво 940... ми сменям масло и консумативи и се возя. Ужким е на 300к, а реално не се знае - родена с течна фаза газ в Италия 97г... приемам предположения за реални км.

              Що се отнася до навигацията - ми мерси, тва е няква мега тъпа екстра, както и разни тъч скрийнове, един ГСМ, който всеки има замества функциите на 200% и се ъпдейтва безплатно и лесно + подържа безкрайно приложения.
              Единственото, което признавам съм се разглезил си е климатика


              п.с. на Лада 1500 (03/06) уредите, таблото и интериора до момента не съм видял кола от нисък и среден клас да се упре като качество, информативност и красота (ако смятате, че са ви грозни, моля преверете за Veglia Borgetti и на какви коли се слагат). На Инфинити таблото от жегата за 2-3г става по зле от 30 година Самара... а не нека е АЛеко!
              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                Абе по ПРРИНЦИП, да. Аз и за това казвам, ако съм в положение дето, ако закъснея за работа ще е голям проблем, ше карам новичка кола. Поне имаш оправдание пред шефа, ей на нова е, и пак се счупи.
                На практика- имам от нова Хонда Сивик на 19 години. Никога не ми се е чупила. Имам от 9 години ‘97 S500, за толкова време задно дясно стъкло нещо щтрака механизма за сваляне, ама не ми се занимава. Имам от 4 години ‘03 S430, купен за една заплата, наскоро нещо започна да се прецаква машинката под скоростния лост, тия дни го карам в моргата, не ми се занимава /с работещ климатик и свирене на гуми ще го закарам/.
                Та с какво на ПРАКТИКА ще ми даде една нова кола? Карам ги на подарени, не ги и заключвам редовно, с години никакви врътки не ми създават, има-няма телевизора в нас струва колкото колата, не я мислиш. За чий ми е нова?

                Та ето, дали новата кола е добра или не, зависи от камбанарията. И всяка камбанария дава различна гледка.
                Нищо им няма на новите коли. И на старите така. Ама започне ли да ми писука някакъв компютър че го сърби нещо, няма как да е моя за дълго.
                На колко километра е хондата ?

                Не за друго но за моята работа 19 г от нова кола при мен няма как да се получи без нищо да се счупи.
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                  Сега се търкалям с Волво 940... ми сменям масло и консумативи и се возя. Ужким е на 300к, а реално не се знае - родена с течна фаза газ в Италия 97г... приемам предположения за реални км.

                  Що се отнася до навигацията - ми мерси, тва е няква мега тъпа екстра, както и разни тъч скрийнове, един ГСМ, който всеки има замества функциите на 200% и се ъпдейтва безплатно и лесно + подържа безкрайно приложения.
                  Единственото, което признавам съм се разглезил си е климатика


                  п.с. на Лада 1500 (03/06) уредите, таблото и интериора до момента не съм видял кола от нисък и среден клас да се упре като качество, информативност и красота (ако смятате, че са ви грозни, моля преверете за Veglia Borgetti и на какви коли се слагат). На Инфинити таблото от жегата за 2-3г става по зле от 30 година Самара... а не нека е АЛеко!
                  Впрочем на въпросното ауди таблото е по-добро като качество от италианските, все пак VDO си е еталон.На мен като цяло този модел C4 ми е слабост,а таблото в сравнение с "МАРКАТА" и конкретно с W124 въобще не знам дали може да се прави някакво сравнение, на пръв поглед може да се каже, че се произведени през 30 години.Като здравина на купето аудито е на светлинни години пред W124, за корозия да не говорим, който не вярва да сравни предното окачване на 124-ката, особено ботушите, които се сменят на две смени на накладки и да го сравни с това на а6тицата или на е34.С волвото въобще не може да става дума за сравнение,специално в това отношение, аз до сега изгнило волво не съм виждал,а съм се сблъсквал с модели на по 40-50 години, една от тях докарана на ход от родината на Волво и доста години карана в тамошните зими.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    Впрочем на въпросното ауди таблото е по-добро като качество от италианските, все пак VDO си е еталон.На мен като цяло този модел C4 ми е слабост,а таблото в сравнение с "МАРКАТА" и конкретно с W124 въобще не знам дали може да се прави някакво сравнение, на пръв поглед може да се каже, че се произведени през 30 години.Като здравина на купето аудито е на светлинни години пред W124, за корозия да не говорим, който не вярва да сравни предното окачване на 124-ката, особено ботушите, които се сменят на две смени на накладки и да го сравни с това на а6тицата или на е34.С волвото въобще не може да става дума за сравнение,специално в това отношение, аз до сега изгнило волво не съм виждал,а съм се сблъсквал с модели на по 40-50 години, една от тях докарана на ход от родината на Волво и доста години карана в тамошните зими.
                    Корозията е друга тема. Има и изгнили Аудита и Волва... ама са страдали, страдали. На Ауди специално дори най-скъпият азиатски курник не може да им стъпи на нокътчето на малкият пръст и то в сравнениа 80-ката
                    После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                      Корозията е друга тема. Има и изгнили Аудита и Волва... ама са страдали, страдали. На Ауди специално дори най-скъпият азиатски курник не може да им стъпи на нокътчето на малкият пръст и то в сравнениа 80-ката
                      Така е, под боята си е като поцинкована кофа. Но имат изключения в някои от по-новите модели. Примерно B3 до B5 са супер, B6 са по-зле. Нагоре не знам, но предполагам също не са като тия от 90-те.
                      В тоя клас и при Пасат са железни нещата като механика.
                      Е, имат си и дребни проблеми, но всичко е известно и отработено...

                      Те го Кольо, убеждава ни в предимствата на новото, а си кара 80 B4 TDI... Ще има да чака да го остави някъде, ако го поддържа нормално. Моето е на над 400 хиляди и 25 години, подарих го на сестра ми. Веднъж ме е оставяло на път, и то заради екстра, която не е серийна за модела - имобилайзер(платката му е в комплект с компресора за централното заключване, а той е в багажника и се беше намокрил).
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                        На колко километра е хондата ?

                        Не за друго но за моята работа 19 г от нова кола при мен няма как да се получи без нищо да се счупи.
                        Хондата е на 170 000 мили- към 275 000 километра. Преди десетина години и сменях ангренаж, май трябва пак да го сменям. Току Що купих всичко за смяната, около $120.00 излезе.

                        Както казах, строго индивидуално си е. Аз покрай тия лодки не карам много, и нямам никакъв зор за нова кола. Редовно правя за седмица колкото струва цялата Хонда. Не че съм богат, ама не е и проблем да си купя каквато и да е нова кола, еле пък и на изплащане. Ама за мене няма смисъл. Ако карах по 80 000 на година, друго щях да пея. Ама не карам.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Аз автомобил от магазина все още не съм си купувал .Мерак има но като видя цените на трите марки и ми призлява Затова втора ръка 3-4 г.ползване и смяна с друг.Като гледам да вървя с годината на горе.В момента още съм на 2008г.
                          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                            Аз автомобил от магазина все още не съм си купувал .Мерак има но като видя цените на трите марки и ми призлява Затова втора ръка 3-4 г.ползване и смяна с друг.Като гледам да вървя с годината на горе.В момента още съм на 2008г.
                            И аз долу-горе така, ама още съм на '95.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                              Затова втора ръка 3-4 г.ползване и смяна с друг.Като гледам да вървя с годината на горе.
                              На мен пък това ми писна, като усреднено периода за смяна клони към 3-те години. Сега минах на другата стратегия - нова, каране поне 5 години, но ако може и 7, после минава на жената (кара само градско), и пак нова.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Случайно попаднах на един руски сайт, няма да им правя реклама, измислили за почти всички модели на VAG, произвеждани между 2000г и 2005г (за някои модели и малко отгоре), да им заменят дисплеите на таблото, (че даже и на някои без централен дисплей, го вграждат пак) с някакви нови, хем цветни, хем с допълнителен софтуер позволяващ функции, някои от които ги няма и в съвременните коли. Включително могат да се четат и трият грешки през бордкомпютъра, живи данни за всичко и какво ли не... Това всичко с менюта на най-различни езици, включително и Български.
                                Това устройство е на цена около 200 долара(без монтажа), като се прави в някакви полулюбителски условия доколкото схванах, купуват се части и се изработват, когато се съберат достатъчно поръчки.
                                Колко ли струват на големите автопроизводители, всички тия модерни екстри по които залитат потребителите (макар и доста от функциите да не им трябват), при мащаба на серийното производство?!
                                Защо тия псевдо-еко-ориентирани компании, не предложиха нищо като ъпдейт на старите им коли, включително и като екстри и екология и пр?!
                                Ауди направиха коли, които изкараха по около четвърт век без ръжда, преди повече от 30 години... Тия сегашните, изкарват гаранцията, и почват да ръждясват на най-невероятни места.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X