Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    На колко оборота ладата прави 180?
    По мои бледи спомени 2013 на 4-та предавка при 3000 об/м е 79 км. ч. След доста изминати км. се скъса жилото на километража. Виждал съм натоварен с мама, аз и я кара тати с повече от 6 500 об-м. Четох темата снощи, но нарочно не писах, за да няма асоциации с късния час. Карборатора се чупи от към камерата на поплавъка и баща ми на няколко пъти го лепи. Караше по 2-3 месеца и пак протичаше. Съседа тираджия му донесе от морга в Италия карбуратор от Фиат абарт 131. Беше със същия захват, но привода за подаване на газ не беше същия и се наложи рязане и заваряване на лостовата система. Също и винтовете за реглаж бяха обърнати на обратно към двигателя и можеше да се регулират само с много къса отвертка. Нещо реглажа не потръгна и като подаваш леко газ вървеше, а при повече газ забиваше муцуната. Приятел на баща ми /лека им пръст/ занимаващ се с монтьорлък и ралиджия направи центровка на запалване и карбуратор и ефекта беше огромен. При подаване на газ на втора без да пипаш съединителя правеше "слънца", сега "понички". Мисля, че резервоара беше 39 литра. Зареден до капачката в Търговище на спускане от Витиня светна резервата. На ботевградско заредихме и на връщане карахме по-леко и със 70 литра мина 720 км.
    За трошенето си беше трошлива, но ужаса беше, че още на третата година ръжда изби на предните калници. Залепиха и с тиксо, че пръскаше кал. На 5-тата год. съседа на баща ми му ги смени с новата технология с нитове. Тези калници се оказаха от друга ламарина, и до края на жизнения път не ръждясаха. ръждяса само левия че го ударих и го изпъваха. Само че нитовете се късаха и ги сменихме с 6 мм. болтове и гайки. За веригата: не знам колко км. издържа, но започна да се чува особенно звънтене отгоре в капака на клапаните. След ден-2 капака се процепи и започна да пръска масло. Оказа се, че едното звено на веригата се е разнитило и от центробежните сили процепи капака. Нова верига, заварка на капака и пак на пътя. Редовно износваше и после чупеше успокоител на веригата. Започна да гори масло, сменяха гумички на клапани. Изкарваха 20-30 000 км, няма и година. Някой светна баща ми и той купи зелени от кореком-а, които явно бяха вечни в сравнение с руските-черни. Глава, клапани и разпределителен вал правиха във военния завод- Хан Крум. Тогава са разстъргали и блока на мисля 79 мм. От тогава почна доста повече да върви. Чукчета, дистрибуторни капачки и приводна зъбчатка, ремонт на стартера няколко пъти. По трансмисия и ходова част: Гредичката под двигателя струваше 45 лв и никъде я нямаше, шарнирни болтове руски също не се намираха. Висящ лагер, карета и гумен лагер, както съединителите станаха доста често нужен консуматив след като ремонтираха двг. Тампоните на щангите които държат диференциала също. Вече в мои ръце смених и съединителя с такъв от Фиат, пак от корекома. Секторната кутия се износи и пръта превъртя. Правиха и ремонт на скоростна кутия и диференциал... Движеше се всеки ден, но с много, много ремонти...
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Според нашите критерии,една нова кола трябва да изкарва безпроблемно поне 400000 км,за да не е шит.А за колко години средностатистически водач ще ги навърти?Някъде май към 14-15000 км/годишно се изминават.А реномирани автосписания тестват нови автомобили само до 100000 км.На нас ни трябват тестове на Шишо Бакшишо,ама то се знае кой е неговият избор.Според мен проблемът не е,че нов автомобил е шит,или цената му,а всичкото останало дране покрай това „удоволствие”....

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Из коментатите на последния клип за Lada Xray:
        Единственный плюс этого авто....это плюс на клемме АКБ)))а,хотя нет,ещё один на аптечке)))
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
          я да ви върна в темата: кой би си купил това за 25900?
          Ти реално ако искаш нещо подобно от друга марка ще ти струва повече, та за всеки влак си има пътници. В експо центъра седях в една Лада с климатроник
          Майтапа настрана, добре, че са Рено за да ги пооправят малко и да пробият на свободните пазари. Колко му е "технологиите" от Дачия да намерят място и тук.

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Идеална е и ладата е проектирана да издържи 5-6 г.
            Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
              "Ако сравняваш с коли от 65-75та си е съвсем адекватен автомобил, виж ако се сравнява с Голф2/3 с Ауди 80 б3 и б4, Опел Вектра А, Форд Ескорт и т.н. както беше нормално преди докато бяха масови, няма как да има сравнение.Тези автомобили реално са с 30 години по-нови.Това, че нещо се е произвеждало 30-40 години с "подобрения" не е проблем на техниката, проблем на други кухи лейки е."

              Да се самоцитирам от преди десетина страници.
              Още през седемдесетте е адекватен автомобил само на хартия. Дори италианските коли от това време не са чак толкова калпави. Колегата s_s1 го е припомнил много добре. За да се ползва Ладата вместо кола, се искат невъобразими и непонятни усилия за човек, който е карал нормална кола.

              Когато си купех нещо италианско за Ладата, примерно чукче за делкото, разликата в качеството с руското беше невъобразима и необозрима. Говоря за чукче в квартално магазинче, не за бутикови ретро части за реставрация на Ферари.

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                Идеална е и ладата е проектирана да издържи 5-6 г.
                За толкова пари ще седна в нова френска. Колкото и да не ги любя, все ще се возя 5г доста по по... .
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Руснаците винаги са се гордели с бъдещите си научно-технически постижения...
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    И накрая, спора за максималните скорости на возилата доста се опорочи, извъртаха се нещата, слагаха се несъществуващи думи и тези, от името на други участници в спора, и подобни софистики, от които ползата е никаква, освен да му се отще на човек да пише въобще.
                    Много е голямо чудо, че кола с максимална скорост с пълен товар около 150км/ч по книга, вдига реално малко повече без никакъв товар и при незнайни други условия, а уреда понеже както всички знаем е неточен, отчита чак 180км/ч.
                    Ако някой си мисли, че 400кг по-ниско тегло и 4-5к.с разлика в мощността не влияят на максималната скорост, щото аеродинамиката на Ладата е кофти, въобще не би бил прав.
                    По книга да е 150 километра в час с двама души (някой някъде спомена, че така се мери).

                    Направих си труда да направя едно моделче, което смята максимална скорост при зададени параметри. Тествах за калибриране с данни за други автомобили и дава достоверна информация с прилична точност.

                    Маса - 1030 килограма.
                    Коеф. челно съпротивление - 0.43 (зададено от някой от колегите тук 0.43 - 0.45)
                    Челна площ - 2.02 квадратни метра (сметнати относително грубо, но все пак прилично)
                    Максимална мощност 79 конски сили

                    Заложени са загуби в трансмисията според предаването, мощност, необходима за преодоляването на въздушното съпротивлeние и мощност, необходима за задвижването на масата на колата.

                    При Лада 1600 с номинална (консервативно зададена) мощност 79 конски сили и 400 килограма товар - макс скорост 153 км/ч.

                    При Лада 1600 със завишена мощност 87 конски сили и 400 килограма товар - макс скорост 159 км/ч.

                    При Лада 1600 със завишена мощност 87 конски сили и 0 килограма товар (без шофьор) - макс скорост 162 км/ч.

                    Толкова е влиянието на теглото и добавената мощност. В модела не се отчита времето, необходимо за достигане на максималната скорост.

                    Като вземем предвид, че всички коли, на които съм правил опит да постигна максималната скорост по километраж, прехвърлят леко заводските данни, и сложим грешката на ладовия скоростомер, може и да докара 180 по километраж.

                    Все пак да й скокне мощността с 10% изглежда оптимистична прогноза.
                    Последно редактирано от nissan_gr; 07-06-19, 13:26.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                      За толкова пари ще седна в нова френска. Колкото и да не ги любя, все ще се возя 5г доста по по... .
                      А за стоенето вътре -ходих 2017 г. на авто салона в експото в София.В тоя клас до една ги изредих да поседя вътре.И се оказа ча само външно се различават.
                      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Традиционно руско качество:
                        https://www.youtube.com/watch?v=d47OuESajg4
                        хич и не искам да го гледам поради долния ти цитат
                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Руснаците винаги са се гордели с бъдещите си научно-технически постижения...
                        Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
                        Ти реално ако искаш нещо подобно от друга марка ще ти струва повече, та за всеки влак си има пътници. В експо центъра седях в една Лада с климатроник
                        Майтапа настрана, добре, че са Рено за да ги пооправят малко и да пробият на свободните пазари. Колко му е "технологиите" от Дачия да намерят място и тук.
                        аз не знам какво искам, засега само разглеждам новите коли, но твърдо знам какво НЕ искам: първата ми кола беше съветска, чисто нова от магазина и ми стигна за цял живот.
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                          За толкова пари ще седна в нова френска. Колкото и да не ги любя, все ще се возя 5г доста по по... .
                          В кой модел/марка френска? Ръчен климатик ми стига от екстрите.
                          А, висок съм 180см., от време на време освен чантата си, нося и сак за фитнес в багажника.


                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            И да си спомняме и оплакваме,такова беше "ширпотребата" . Шофьорите научаваха основните агрегати,техните цени и даже как са устроени......-"привилегия" породена от качеството и сервизната обезпеченост. В масовия случай, нямаше възможност да бъдеш само "ползвател-водач"................
                            Технологичния напредък "изчисти" тези "специфики" и ограничи "вменените познания" до това, бъдем само водачи.

                            (дори в професиите ..............станаха само "оператори"..................)

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от blago72 Преглед на мнение
                              В кой модел/марка френска? Ръчен климатик ми стига от екстрите.
                              А, висок съм 180см., от време на време освен чантата си, нося и сак за фитнес в багажника.
                              Даже която и да е баничарка от трите марки би ти свършила перфектно работа. С промоциите и разните бонуси може и да е по- евтина, а със сигурност ще я надживее.
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Фиат Типо започва от 23-4 хиляди, става на газ и не ти отпада гаранцията. Рено Меган почваше към 26 хиляди, Опел Астра имат на промоция и те за 23-4. Абе има коли за тея пари. При мен проблема с избора беше с двигателите.
                                Ford Maverick II 2.3 XLT
                                Ford Mondeo MK5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X