Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Бе малко на майтап, ама ми намирисва на KFC vs McD и дето първите затова измислили "лудата крава"

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Първоначално публикуван от гоше Преглед на мнение
      Бе малко на майтап, ама ми намирисва на KFC vs McD и дето първите затова измислили "лудата крава"
      Майтап майтап, ама каква психоза бе доста време... И що пари усвоиха някои за 'борбата с лудата крава'...
      После как да не се съмняваш...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
        ...че газта е доста по-евтино като гориво...
        Ще престане да е евтино в момента, в който всички започнат да карат с такова. Тогава евтини ще са бензина и нафтата.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          Как да няма да стане?! Факт е, че познавам няколко човека, които си направиха газови стопанства (LPG) на сериозна дистанция извън града...
          Няколко кубикова цистерна, която му я пълнят по цени на едро... Добавката към системата за пълнене на автомобилни системи едва ли ще е толкова скъпа...

          Пък и нали говорим за екология - тя е скъпо нещо както ни учат всичките 'регулатори' (нищо, че газта е доста по-евтино като гориво и експлоатационните разходи биха спаднали, до момента, в който някой друг регулатор реши че има голямо потребление и вдигне цените )
          Така де ама за да заредиш дори и една кола ти трябват един куп лицензи ; разрешителни ; връзка с НАП в реално време и тнт. Бумагите са повече на обем от съоръжението . И като не си човек на човека като те почнат с проверките по някое време ти иде да се обесиш
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ще престане да е евтино в момента, в който всички започнат да карат с такова. Тогава евтини ще са бензина и нафтата.
          Така е . Аз пропан - бутана го помня на 10 стотинки при бензин А 93 левче . Тогава сложиха данък 400 лева за колите на газ и в София имаше 3 газо станции вечно празни
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
            Хм, може и да има непушещи дизели. Но те по-скоро са изключение, отколкото нещо нормално. Поне такива са ми впечатленията на улицата. Едно време се бъзикаха с трабантчетата, но дизелите не са по-назад.
            Много просто - виждаш само пушещите. Другите изглеждат, а често и бръмчат като бензинка.

            А трабантчетата явно си ги позабравил. Оня ден карах зад едно та ми е още прясно. Направих хипер простотия за да го изпреваря преди да ме удуши.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
              Това няма как да стане . Как ще го закараш до всяко село ?
              Станции за пропан-бутан и сега има във всяко село (у нас). Също има страни където природният газ е закаран с тръба до всяко село.

              Проблемът с пропан-бутана не е логистичен. Проблемът е в химията на нефта. От даден сорт нефт се получава определено съотношение тежки горива, нафта, бензин и пропан-бутан. Съотношението е характерно за сорта нефт и не може лесно да се измества в посока на по-желания продукт. Т.е. може, но на цената на понижен рандеман и качество на продуктите, поради което се прави в тесни рамки. Затова петролните горива се намират в перманентно състояние на кръстосана субсидия и възможностите за изместване на потреблението към някой от продуктите са на практика изчерпани - преди акцизи и данъци всички тези горива струват практически еднакво.

              С природния газ в момента върви някаква офанзива. Лошото е че той е с доста тромава и политически обвързана (в Европа) логистика, така че инвестициите са предпазливи. То и в България имаше напъни ама след като останахме последният форпост на Газпром почти няма смисъл икономически.

              В САЩ нещата с природния газ в транспорта напредват още по-бавно заради по-различните разстояния за изминаване и очакването към електрическите коли. Иначе там цените на природния газ са нещо като 1/5 от тукашните.

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Много просто - виждаш само пушещите. Другите изглеждат, а често и бръмчат като бензинка.
                Нищо чудно и така да е. Просто често ми се случва да виждам димни завеси на пътя.
                HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                  Просто често ми се случва да виждам димни завеси на пътя.
                  Безспорно. За нещастие често се случва и зад бензинка да мирише на умрели лебеди, нищо че не се вижда.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Вие генерално изместихте "темата на темата" в посока кое и колко е вредно. А темата е излъгал ли е ВАГ със софт и показва ли по ниски стойности при емишън тест.
                    Някъде четох, че при тест изключва генератора, за да не товари двг. дори. И някъде пишат, че нивата са 5-6 пъти по високи, а някъде видях таблица за 11 пъти. Възможно ли е да е толкова драстична разликата или е журналистическа раздувка?
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                      ...някъде пишат, че нивата са 5-6 пъти по високи, а някъде видях таблица за 11 пъти. Възможно ли е да е толкова драстична разликата или е журналистическа раздувка?
                      Фолксваген е сериозна компания и за нея няма невъзможни неща...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        някъде пишат, че нивата са 5-6 пъти по високи, а някъде видях таблица за 11 пъти. Възможно ли е да е толкова драстична разликата или е журналистическа раздувка?
                        Напълно възможно е да постигнеш 5, 10 че и 50 пъти грешка с много малко отклонение, ако задачата е срещане на две близки величини, от чиято разлика зависи резултатът.

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Айде сега повдигнаха въпроса за СО при бензинките - отклонения между заявения и реалния разход на 40% при Мерцедес (доста напред в класацията), БМВ, Опел, VW..
                          Мисля си дали да не повдигнем въпроса за критерия за уморените по предната броня бубулечки - измисляш си стандарт и казваш - 'аз съм най-учения и всички трябва да се съобразяват с мен'...
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                            Айде сега повдигнаха въпроса за СО при бензинките - отклонения между заявения и реалния разход на 40% при Мерцедес (доста напред в класацията), БМВ, Опел, VW..
                            Тук трудно. Почти на всеки автомобил е възможно да се постигне разхода по книга. Само дето шофирането няма да има нищо общо с обикновено средностатистическо шофиране.

                            Вероятно трябва да си сменят методиката на тестване, за да има повече общо с реалния свят. Сега всички лъжат.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Тук трудно. Почти на всеки автомобил е възможно да се постигне разхода по книга. Само дето шофирането няма да има нищо общо с обикновено средностатистическо шофиране.

                              Вероятно трябва да си сменят методиката на тестване, за да има повече общо с реалния свят. Сега всички лъжат.
                              Разход по книга се постига много лесно.

                              1. До 2 годишен, загрял, прясно обслужен автомобил, с минималните като размер за модела летни гуми, но с максимално допустимо налягане.
                              2. Сух, равен път, на морското равнище, 18*С външна температура. Липса на вятър или попътен такъв.
                              3. Изключен климатик и затворени прозорци.
                              4. Шофьор до 50 кг. и минимум гориво за теста.
                              5. Плаааааааавно ускоряване и паяжина на спирачката.
                              6. (бонус) Шофиране на 50 см зад тир ще гарантира постигане и дори подобряване на резултатите.

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Може би е целесъобразно да променят методиката на изпитване.
                                Сега за колите газовете се мерят на километър, а при камионите на kWh. Според мен второто би било по-обективно.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X