Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Шъ бийти Гугъл а?
    Тези милиарди дето ЕК се опита да глоби Гугъл нали трябва да се избиват...
    Общо взето - показване на мускули и използване на мръсни капиталистически икономически лостчета...
    С голям интерес следя дали 'суперсъвременния' фиатски дизел на Джипа ще влезе в класацията, или пак карам 'най-чистия двигател в света'
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #62
      От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
      ...
      В резюме - докато вие тука се разправяте за замърсяване, разходни норми, сяра и парафин, едни хора взеха един лост и обърнаха ситуацията в своя полза.
      И е така и не е така. Едно е да знаеш какво те чака и да се подготвиш, друго е най-елементарно да излъжеш и да се надяваш да не те хванат при положение че залогът е едни двуцифрени милиарди пряко и сума ти проблеми косвено. Разликата между 8.7 и 8.9 на 100 или както там си ги мерят не може да ти срине продажбите.

      Коментар


      • #63
        От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Спекулирам но - да не забравяме все пак че сегашният шеф на ФВ Груп, Мартин (Винтер...Уинтер...Финтеркорн ?) през април оцеля след люти пререкания с отколешния гуру на ФВ Груп Фердинанд Пих (с който бяха първи дружки през последните десетина години но с който явно нещо са разсипали брашното през последната година). Пих искаше да го уволни, Финтер-Винтер се опъна до степен в крайна сметка самият Пих да се махне от борда.

        Но се твърди че основа за недоволството на Пих е било слабото им и бавно развитие на американския пазар.

        Детайли няма как да получим, но е напълно възможно да са се карали и за това - като са еднакво възможни вариантите този финт да е бил наложен някога от Пих и Финтер-Винтер да не е бил съгласен, или наопаки - Пих да е научил че Финтер-Винтер е ползвал трика за да си увеличи продажбите и да не му е харесало.

        Идеята е че в самото управление на Фолксваген имаше много напрежения, много хора нагоре по веригата са били подложени на доста солиден натиск за резултати, и е възможно въпросната случка да е част от общия арсенал паника, и/или "тежко наследство от царския режим".
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #64
          От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Как ли ще се отрази този фишек на такива "инициативи" като тази:
          http://ec.europa.eu/trade/policy/in-focus/ttip/

          Коментар


          • #65
            От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Шъ бийти Гугъл а?
            Тези милиарди дето ЕК се опита да глоби Гугъл нали трябва да се избиват...
            Общо взето - показване на мускули и използване на мръсни капиталистически икономически лостчета...
            С голям интерес следя дали 'суперсъвременния' фиатски дизел на Джипа ще влезе в класацията, или пак карам 'най-чистия двигател в света'
            Мислиш ли, че VAG, не са способни да се защитят, ако това беше в резултат на "използването на мръсни капиталиатически лостчета" и колите им наистина отговаряха на това което са декларирали?!?

            п.п. защо си сложил кавички на суперсъвременния фиатски дизел?
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • #66
              От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              ...

              ...
              п.п. защо си сложил кавички на суперсъвременния фиатски дизел?
              ... сигурно защото в страната на дойчовците, FIAT се чете катo Fehler in allen teilen
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #67
                От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Шъ бийти Гугъл а?
                Тези милиарди дето ЕК се опита да глоби Гугъл нали трябва да се избиват...
                Общо взето - показване на мускули и използване на мръсни капиталистически икономически лостчета...
                С голям интерес следя дали 'суперсъвременния' фиатски дизел на Джипа ще влезе в класацията, или пак карам 'най-чистия двигател в света'
                Гугъл изхвърча от Китай преди година. Така, че не са толкава велики колкото ги мислите.
                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                Коментар


                • #68
                  От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Гугъл изхвърча от Китай преди година. Така, че не са толкава велики колкото ги мислите.
                  Скоро и от Русия. А пък в Северна Корея изобщо не ги пускат. Какъв критерий за величие е това ?
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                    Гугъл изхвърча от Китай преди година. Така, че не са толкава велики колкото ги мислите.
                    Тва щот са неграмотни или Китайците нещо по политическата част?
                    GPS системи https://www.easytracking.bg/
                    Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                    Коментар


                    • #70
                      От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Интересно, кои биха спечелили от ситуацията?
                      Все пак всичко тръгва от Германия и са възможни забавни сценарии.
                      GPS системи https://www.easytracking.bg/
                      Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                      Коментар


                      • #71
                        От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                        Мислиш ли, че VAG, не са способни да се защитят, ако това беше в резултат на "използването на мръсни капиталиатически лостчета" и колите им наистина отговаряха на това което са декларирали?!?

                        п.п. защо си сложил кавички на суперсъвременния фиатски дизел?
                        Предполагам голяма част от съвременните двигатели са адаптирани за успешно преминаване на тестовете... В смисъл, че голяма част от тях влизат в нормите предимно при тестовите условия, а при реални - варират в показанията...
                        Показаните резултати в Автобилд, различаващи се с голям процент от границата също ме навежда на такава мисъл - дори другите да не лъжат чак с толкова, явно нещата са загрубели...

                        Относно 'суперсъвременния фиатски дизел' - защото така го рекламираха. А сега със смесването на нещата - италианци/американци при Джипа ми е интересно дали ще го чоплят с тестове...

                        А относно Гугъл - американците просто си защитават интереса. Немците от доста време морят точно Гугъл (я пробвайте Стрийт-вю в Германия.... )..
                        И в момента тече голямо дело... И пак за милиарди...
                        (ето например : http://www.dnevnik.bg/tehnologii/201...reshtu_google/ )
                        Какво по-добро за американците от това да ударят голям производител на 'противника' (който обаче го галиш по главата като първи приятел/роб)...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Ама кефите с българския аналитичен подход Нито за миг не може да си представите, че ЕРА или както там се нарича американската администрация, просто си е свършила работата ? Не-не. Далавера някаква има тука, заговор, световната консТипация и борба за надмощие. Они го тургат на Гугъл, ние че им го мушнем на VW (за "прът в спиците на колелата" става дума, де, да не го завъртите сега пак по български към сексуални интерпретациЙ). VAG или както сега се нарича групата отдавна не е държавна, "Volkswagen Gesetz" падна жЪртва на евроГейщината. Гугъл също не знам да е на #Пеевски. Що считате, че ОбамБа или "Мути" ще седнат да се бият заради някакви ЧАСТНИ фирми ? Туй да ней KLETA MAJKA BALGARJQ, бря, дето само поръчкови разследвания и акциЙ се спретват ?!
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            Ама кефите с българския аналитичен подход Нито за миг не може да си представите, че ЕРА или както там се нарича американската администрация, просто си е свършила работата ?
                            По същество тя си е свършила работата (или тепърва ще я върши, зер още върви разследване). Твърде вероятно е сега да преслуша всички останали на пазара и тогава ще повярваме и че си върши работата ЧЕСТНО.

                            Прочее, много от американските коли от последните години имат възможност за дистанционно обновяване на софтуера без намеса на собственика, така че са в значително по-добра позиция по тази линия. Направи ми впечатление че много се стараха да прокарат тази технология въпреки съпротивата от различни страни. Включително могат да обновят всички непосредствено преди теста (ако не знаят коя точно ще е тестваната кола) и после да върнат хитрите настройки. Европейците нямат такова нещо нито тук, нито там. Вероятно след тия събития ще положат усилия да наваксат.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
                              Тва щот са неграмотни или Китайците нещо по политическата част?
                              Щото там има някакви правила, но Гугъл са велики и се държаха все едно за тях не се отнасят.
                              А с Гагич съм съгласен (невероятно!) , че Америка не е цървуландия и там има закони и държавни служители които си вършат работата.

                              И друго не ми е ясно- как колата ще разбере, че има сонда в ауспуха и ще си "включи" еколкогията?
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • #75
                                От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Не бойте се за Гугъл, работи си в Китай. Само данъци вече не плаща там.

                                Иначе те точно със сондата в ауспуха са ги хванали. Нормалния тест за газове в САЩ е на диностенд с отворен преден капак. Сума начини има да разберат че са на теста.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X