И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Оказа се, че моя човек си е продал е-то и си е купил волво комби... Без коментар . Та ще пускам уши за друго, но ако иска да го повозя на 2 тона с 286 коня да свирка, че да го съобразя с ходенето до София next time...
Не вървиш. Моя латински е от Астерикс и Обеликс. Там е jacta. Не приемам никакви други източници
Tres bien alors
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Охоо 2 щайги бира глоба, дето ми спамите темата Сега сериозно имам едно питане, гледам има колеги вещи сред e36 та за колко ускорява 328 купе 0-100 с ръчна скоростна кутия, из нета гледам стойностите варират от 6.7-7.2 за купето по различните сайтове. И до колкото разбрах има различни видове двигатели, смисъл ванус, двоен ванус, кое е по - добре, предимства и недостатъци...
Ако е машина, нека бъде немска!
XJR 1200
ETZ 150
Kawasaki Ninja ZX10R
Ако трябва да съм искрен, честен и откровен, най ми ляга на сърцето BMW E36 coupe,
И аз така, ако съм на твоето място, взимам Хюндай купе след 2004 с 2.7 литровия V6-так, автомат. Изключително тих и спокоен двигател, но като се наложи, бие як шут в гърба.
Е тия цифри са за нова кола, а е36 е било ново некъде около 92ра . Готино е бре, готино... Но карах такова изправно и читаво и върви по-малко от МР2то дето ти е малко... уж. Мисля, че е добре преди да купуваш да търсиш разни такива бегачки и да ги караш и поне пробваш... Мисля ще ти е гот да прецениш кое как дърпа на живо, а не по цифри. И поне от моята камбанария от V8 и 4 литра нагоре става доста по-приятно... от разните там малолитражки . Инак имам приятел със споменатото саксо, надупва го и прочее... Но си остава са/е/ксо...
ПП За да не пускам ново мнение ще се направя на Ванга.... ама стига бе, от тема за спортна кола го обърнахте на правопис по латински или некфи други стари езици... А после аз го отнасям за спам... пфу... йезуити...
И да сме по темата - спортните бмвта са Е31 или ако нямаш пари Е24
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Охоо 2 щайги бира глоба, дето ми спамите темата Сега сериозно имам едно питане, гледам има колеги вещи сред e36 та за колко ускорява 328 купе 0-100 с ръчна скоростна кутия, из нета гледам стойностите варират от 6.7-7.2 за купето по различните сайтове. И до колкото разбрах има различни видове двигатели, смисъл ванус, двоен ванус, кое е по - добре, предимства и недостатъци...
Ако питаш мене си вземи немска кола.Баварец.Мерц.Аутоюнион-ауди.Фолкс.Опел.ПоршеВсичко друго са имитации и боклуци.Ако гледаш "Да продадеш колата си ",забележи английските педали по кои коли най-много се прехласват.
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Търтей недей така,че момчето първо няма пари второ трябва да е много фен за тия двата модела.Да не се обижда де ма пробвал съм и знам кое колко струва ако искаш нещата да станат перфектни.Наскоро продадох една е30ка тука дето съм набил на 15к. в нея ма пусто нещата така се развиха,а и пазара определя цената та я продадох с голяяяма загуба.Ма какво да се прави.Как и да е де.
На момчето моят съвет е да се търси м52б28 дали с единичен или двоен ванус как дойде.
Мотора е читав и харчи малко за вървежа си.Не разбирай 10 на 100.Гледай да е по-нова година демек около 96+ година.
Задължително да се гледа за удари отпред.Има един лаф бмв отзад ударено няма и е ама много верен.
От там на сетне хващаш някой имащ тоя мотор и разбиращ му да гледа слуша и т.н.
Важен е вануса как е да не се дават едни луди пари след това.
Другото си е като на нормална кола как се гледа.
Гледай електрическите екстри как са.
Да има климатроник и да не е с врътките,че или годината е стара или не му е читава работата.Пробвай го на всичко топло и студено.
Гледай шибидаха да работи абсолютно изрядно(ако има),ел.стъклата и те,че купето няма рамки на вратите и може да има проблеми.
Уплътненията на вратите да са здрави,че духа гадно после.
Скорости слушаш за лагер на вала и т.н. екстри.
Окачването е ясно.Отпред гледай на фаровете какво пише.Има бош има хела има и още 100 разновидности.
Да са еднакви,че ако не са хем е имала удар,хем и не е правена като хората.
Тия коне за ежедневка са добре,но не очаквай чудеса.
Не си играй да го тунинговаш после тоя мотор щото е скъпо и не много смислено.
И те така.
Чети във оня форум както казах,ако решиш.
Има много плява,но има и читави работи написани.
Ти си решаваш.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Някой тук може ли да сподели преки впечатления от Mitsubishi Eclipse второто поколение /'95-'99/ ''малкия мотор'' 145коня 2.0 16клапана, че много взех да ги заглеждам напоследък
/кога ли ще ме изгонят от дома, щото двора е пълен с железа вече/
На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Освен всичко казано от колегата ,гледай как са скоростите. Да не изключва първата-няколко пъти последователно пробваш от задна на първа.Ел.стъклата са слабо място,особенно на купетата.
Добре е да е с шпер.Още по-добре е да работи.
Цъ проблема не е първа.Втора е.Щото от първа втора и обикновено топката ти остава в ръцете,а скоростите ловат гората.
А това със шпера дето работи ти му кажи как да разбере колко точно работи.Ама не с дигане с крик от едната страна и въртене на ръка на гумата.
А скорости се намират ма виж ревизия на шпер си отива на 500лв.Като не визирам само смяна на гарнитура и масло.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Търтей недей така,че момчето първо няма пари второ трябва да е много фен за тия двата модела.
Емааа нали спортна се иска
Останалото е малко по-натокана семейна бангия
Се пак нали карам секи ден 200+ кошница, не е като да нямам хабер за ко иде реч
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар