Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизелов двигател на ЗиЛ 131

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

    Скоро видях сонда 131-ца, с мерцедесови мотор и скорости(не си спомням точно модела). Говорих с човека, защото ме интересуваше специално издръжливостта и дали дава технически дефекти. Човека ми каза, че освен всички други предимства, не е имал проблеми и нищо не се чупило. Обаче подчерта, че по неговия камион всичко е направено грамотно и мераклийски.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

      На по-предни постове споделях,мисля.В нашия сервиз вграждаме ОМ 366 на Мердедес 140 к.с. за дърварки и много са доволни ползвателите.Дори в момента слагаме един.Мислим ,че 170к.с. са малко в по-вече,не издържат главните предавания и диференциалите.Мотора си пасва идеално,като ,че ли за там е правен.Все пак за чупенето на диференциалите мисля ,че причината е и в задкормилното устройство.Остава си зиловата ск.кутия и всичко се окачва на оригиналните тампони-двигател и ск.кутия-от МБ 814.И Зила се прави на 24волта с уреди,ел.мотор парно и включвател на предния мост от КАМАЗ.Датчиците също,на маслото може директен.Има и други подробности,питайте,може и на тел.0899952444 Игнат Донев
      Игнат Донев 0899952444

      Коментар


      • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

        Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
        с мерцедесови мотор и скорости(не си спомням точно модела).
        Първоначално публикуван от Игнат Донев-wheels Преглед на мнение
        всичко се окачва на оригиналните тампони-двигател и ск.кутия-от МБ 814.
        Да, това е модела. Колега, къде в Стърмен се занимавате с тези конверсии?
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

          А защо мислите, че по Зила ще се чупят агрегати, ако се увеличи с 60 коня мощноста ?
          На Урал, при една и съща трансмисия има 180 коня бензин и дизел, а в същото време и 240 коня дизел. И не съм видял и чул да има някакъв проблем.
          Карал съм в казармата малко Зил, бензин и дизел Камаз - разликата е огромна в полза на големия дизелак. Хем на камион с кран - много сериозно натоварен с килограми.

          Коментар


          • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

            Не в Стърмен,то е родното ми село,в Шумен ги правим...е,от там е жена ми,та и аз от там.Пък агрегатите е съмнително да се чупят от 60 к.с. повече.Сигурно е прав nitro.Случи се да правим едни потрошени диференциали на ЗИЛ с мотор от ЩАЕР,мисля,че беше по-мощен,та затова.
            Игнат Донев 0899952444

            Коментар


            • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

              Разликата между 170к.с и 200к.с на Мерцедес е, че този с двеста коня има интеркулер, което допълнително усложнява проекта за напасване на допълнителния радиатор. Каква е кубатурата на тези мотори и какъв въртящ момент имат. Да разбирам, че при евентуално присаждане на на двигател от камионче Мерцедес, ще ми трябвя цял камион, заради гредите на мотора и тампоните. Филма с преминаването от 12 на 24 волта си е доста врътка. Управлението на предният мост, може да се направи с шкодов кран, директно от въздушната система или да се полза от самонапомпващото. Как стои въпроса с съединителя, оригиналния мерцедесов ли остава или се взаимства с руски аналог.

              Коментар


              • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                За управлението на предния мост се слага крана/включвателя от междуосовия диференциал на Камаз.Става директно.Притискателният диск от Мерцедеса,феродов от тактор ЮМЗ,като му се намалява външния диаметър до необходимия,май че с 5мм или 10,не помня точно.Задвижването на съединителя си остава мерцедесовия,взема се левия педал заедно с помпичката и половината от алуминиевата конзола на педалите,срязва се наполовина и се закрепва на мястото на педала на Зила.Вярно,че ще трябва целия камион.Баланса също от Мерцедеса и възд.филтър и ауспуха.Масления филтър трябва да е от късите,ако не е чашата се скъсява и заварява.На аксиалния лагер,мерцедесовия,се разстъгва отвора да стане като зиловия.Кожуха на съединителя се фрезова до надписите на повърхността където ляга ск.кутия и се пробиват нови отвори с резби за зиловата.Сменя се и лагерчето на КВ за шийката на първичния вал.Ще проверя ,но май беше 6003.
                Игнат Донев 0899952444

                Коментар


                • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                  Няма ли по-добър вариант за феродов диск, примерно от Камаз - той е горе доло тоя диаметър. Когато правих моята газка с болгаров двигател и зилови скорости имах проблеми и ми късаше феродовият диск, наложи се да престържа маховика малко, защото нитовете на феродовия диск опираха, след известно износване и направо го късаше. Въпроса с картера как стои, изисква ли се намеса там, трябва ли да се измества секторната кутия с втулки, като при по-големия V6 мотор, защото там опира в главите карданчето на волана.

                  Коментар


                  • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                    Досега е нямало проблем с феродовите дискове-направили сме около 5-6 камиона.На картера му срязваме едното ъгълче отпред - лявото, да не опира в предния мост.Около 5-6 сантиметра.Запушваме дупката и пак се налива същото количесво масло 16л.Секторната кутия не се пипа,само се прекарват нови маркучи от хидравличната помпа на мерцедеса,която е от дясно.Уточнение:за включване на предния мост става директно един от трите включватели/клапани/ от самосвал Камаз,а лагерчето на коляновия вал е 6005,а не 6003.
                    Игнат Донев 0899952444

                    Коментар


                    • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                      Благодаря за информацията! Започвам да оглеждам обявите за камиони Мерцедес, от това което видях, има доста модели с прав 6цилиндров 170к.с моторо. Всички окончават на 17, но предните цифри са различни, примерно - 1117, 1217, 1317 и така нагоре. Разбирам, че задна цифра е за конските сили, но за какво е предната. Поздрави

                      Коментар


                      • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                        Предната е общо тегло но камиона натоварен и зареден.
                        Игнат Донев 0899952444

                        Коментар


                        • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                          Благодаря за информацията! Започвам да оглеждам обявите за камиони Мерцедес, от това което видях, има доста модели с прав 6цилиндров 170к.с моторо. Всички окончават на 17, но предните цифри са различни, примерно - 1117, 1217, 1317 и така нагоре. Разбирам, че задна цифра е за конските сили, но за какво е предната. Поздрави
                          Очертава се тези дни да докарам при мен един пет цилиндров Дойц . Двигателя е почти нов и е бил на помпа или компресор . Хубавото му е че е с въздушно охлаждане няма радиатори водни помпи антифриз и други подобни простотии с които обикновено се виждаш в приключение като присаждаш друг двигател . Според мене като габарити и мощност е перфектен за камион като ЗиЛ 131 и Урал . На някой да му трябва двигател от багер ЮМЗ ? И един такъв ще остане ако го извадят внимателно тия с резаците .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Очертава се тези дни да докарам при мен един пет цилиндров Дойц . Двигателя е почти нов и е бил на помпа или компресор . Хубавото му е че е с въздушно охлаждане няма радиатори водни помпи антифриз и други подобни простотии с които обикновено се виждаш в приключение като присаждаш друг двигател . Според мене като габарити и мощност е перфектен за камион като ЗиЛ 131 и Урал . На някой да му трябва двигател от багер ЮМЗ ? И един такъв ще остане ако го извадят внимателно тия с резаците .
                            Добър ден! Колега, почисти си входящата кутия, да се разберем за мотора. Поздрави.

                            Коментар


                            • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                              Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                              Добър ден! Колега, почисти си входящата кутия, да се разберем за мотора. Поздрави.
                              Готово разчистих.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Дизелов двигател на ЗиЛ 131

                                Ето го дойца . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0185.jpg
Прегледи:1
Размер:140.7 КБ
ID:5622001Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0188.jpg
Прегледи:1
Размер:140.7 КБ
ID:5622000Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0190.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:5621999
                                Прикачени файлове
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X